«BRIDGE»: Πρόγραμμα Erasmus+ για την ενίσχυση Ψηφιακών Δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών
Me συμμετοχή Ερευνητικής Ομάδας του Ιονίου Πανεπιστημίου

Το Πρόγραμμα Erasmus+ με τίτλο «Information and digital literacy at school. A bridge to support critical thinking and equality values for primary education using children’s literature and transmedia (BRIDGE)» στοχεύει στη διαμόρφωση Ευρωπαϊκής Διαδικτυακής Πύλης (https://bridgeinfoliteracy.eu/) ενίσχυσης της πληροφοριακής παιδείας των εκπαιδευτικών στα σχολεία για την υποστήριξη της κριτικής σκέψης και των Ευρωπαϊκών αξιών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.

Δημιουργείται, συνεπώς, ένα διεθνές και διεπιστημονικό δίκτυο ανταλλαγής καλών πρακτικών από τις συμμετέχουσες στο πρόγραμμα χώρες (Ισπανία, Ελλάδα, Ιταλία, Τουρκία, Φιλανδία και Μεγάλη Βρετανία). Το Έργο πρόκειται να ολοκληρωθεί το 2023 και περιλαμβάνει τη δημιουργία μιας ανοικτής διαδικτυακής πολυγλωσσικής εκπαιδευτικής πύλης για την πληροφοριακή και την ψηφιακή παιδεία, στην οποία, μεταξύ άλλων, θα είναι διαθέσιμοι ψηφιακοί εκπαιδευτικοί πόροι, καλές εκπαιδευτικές πρακτικές καθώς και επιλεγμένοι τίτλοι παιδικής λογοτεχνίας.

Επιστημονική υπεύθυνη του προγράμματος BRIDGE είναι η Καθηγήτρια Dora Sales-Salvador από το πανεπιστήμιο Universitat Jaume I (UJI), στην Castellon de la Plana, στην Ισπανία. Στο πρόγραμμα συμμετέχει ομάδα ερευνητών από το Ιόνιο Πανεπιστήμιο με Επιστημονικό Υπεύθυνο τον Αναπληρωτή Καθηγητή κ. Πέτρο Κωσταγιόλα, Τμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Μουσειολογίας, Ιόνιο Πανεπιστήμιο. Στην ομάδα έργου του Ιονίου Πανεπιστημίου συμμετέχουν η Αναπληρώτρια Καθηγήτρια του ΤΑΒΜ και τέως Αντιπρύτανις κα Χριστίνα Μπάνου, ο Αναπληρωτής Καθηγητής, Πρόεδρος του ΤΞΓΜΔ και ιδρυματικός συντονιστής του Προγράμματος Erasmus+ κ. Ιωάννης Καρράς, ο Δρ. Χαρίλαος Λαβράνος - ερευνητής και διδάσκων στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο καθώς και η Καθηγήτρια Κωνσταντίνα Μαρτζούκου από το Robert Gordon University, στο Aberdeen της Σκωτίας, Μεγάλη Βρετανία. Συνεργαζόμενα Πανεπιστήμια και φορείς είναι οι ακόλουθοι: Università degli Studi di Genova, Ιταλία - Oulun University, Φιλανδία - Cankaya Universitesi Vakfi, Τουρκία και επίσης οι επιστημονικές εταιρείες InformAll και SP4IL από το Ηνωμένο Βασίλειο.

Η πρώτη διεθνής συνάντηση (https://bridgeinfoliteracy.eu/bridge-first-transnational-meeting/) πραγματοποιήθηκε στο Παν/μιο Jaume I στην Castellon de la Plana, στην Ισπανία, στις 24 και 25 Οκτωβρίου 2022, ενώ η δεύτερη διεθνής συνάντηση εργασίας πρόκειται να πραγματοποιηθεί με οικοδεσπότη το Ιόνιο Πανεπιστήμιο, τον Απρίλιο του 2023 (3-4/4) στην Κέρκυρα. Σύντομα πρόκειται να διεξαχθεί Πανελλήνια Έρευνα, στο πλαίσιο του BRIDGE, καθώς και δράσεις σχετιζόμενες με τις ψηφιακές ικανότητες των εκπαιδευτικών στα σχολεία.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
Μαντέψτε ποιοι φταίνε για τις χαμηλές επιδόσεις των μαθητών: Η "κατασκευή" του κατηγορητηρίου και το «κυνήγι των μαγισσών»
Εισήγηση: Eγγραφή μαθητών στην Α' τάξη Δημοτικού μετά τη συμπλήρωση της ηλικίας των έξι ετών
Μαντέψτε ποιοι φταίνε για τις χαμηλές επιδόσεις των μαθητών: Η "κατασκευή" του κατηγορητηρίου και το «κυνήγι των μαγισσών»
epitirites21.jpg
Πανελλήνιες 2024: Ποιός είναι ο ρόλος των επιτηρητών και των Επιτροπών εξετάσεων
Ο δεκάλογος του επιτηρητή των πανελλαδικών εξετάσεων: Πώς ορίζονται, τι κάνουν, τι απαγορεύεται
Πανελλήνιες 2024: Ποιός είναι ο ρόλος των επιτηρητών και των Επιτροπών εξετάσεων