ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Ορίζεται ανά ημέρα ο εκπαιδευτικός που έχει την ευθύνη λειτουργίας του ολοήμερου προγράμματος

Η Υφυπουργός Παιδείας κ, Ζέττα Μακρή απαντώντας με έγγραφό της (Απάντηση στην Αναφορά με αριθμ. πρωτ. 716/12-12-2022») στη Βουλή στην επιστολή του Πανελλήνιου Συλλόγου Αναπληρωτών Δασκάλων (ΠΑΣΑΔ), ανάμεσα σε άλλα διευκρίνησε τα παρακάτω αναφορικά με το Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο:

«Ισχύουν οι διατάξεις της παρ. 16Α του άρθρου 11 του π.δ. 79/2017 (Α΄ 109): «α) Στο Ολοήμερο πρόγραμμα του Ενιαίου τύπου Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου ορίζεται ανά ημέρα ο εκπαιδευτικός που έχει την ευθύνη λειτουργίας του ολοήμερου προγράμματος. Η ημερήσια ευθύνη λειτουργίας του Ολοήμερου Προγράμματος μπορεί να ανατίθεται σε εκπαιδευτικό κάθε ειδικότητας καθώς και στον Διευθυντή του σχολείου. Στους εκπαιδευτικούς που φέρουν την ευθύνη λειτουργίας στο Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται χορήγηση επιδόματος.».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ChatGpt για όλους: Παρέχεται σε 100.000 υποψήφιους πανελλαδικά ως 20/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Ελβετία
Ελβετία: Αναζητά 85.000 εργαζομένους – Μεγάλη ζήτηση για ελληνόφωνους
Ο μηνιαίος μισθός στην Ελβετία ξεκινάει από τα 3.500 ευρώ και φτάνει μέχρι τα 6.500 ευρώ - Γιατί υπάρχει τόσο μεγάλη έλλειψη ανθρωπίνου δυναμικού στη...
Ελβετία: Αναζητά 85.000 εργαζομένους – Μεγάλη ζήτηση για ελληνόφωνους
Συνέδριο ΟΛΜΕ - ΚΕΜΕΤΕ
Τεχνητή Νοημοσύνη και εκπαίδευση: Συμπεράσματα από το Συνέδριο της ΟΛΜΕ
Οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες της Τεχνητής Νοημοσύνης στο σχολείο – Τι αναδείχθηκε στο διήμερο συνέδριο ΟΛΜΕ και ΚΕΜΕΤΕ
Τεχνητή Νοημοσύνη και εκπαίδευση: Συμπεράσματα από το Συνέδριο της ΟΛΜΕ