Μηχανικοί Δημοσίου: Αστοχίες στο νέο Προσοντολόγιο – Κλαδολόγιο
Mια σειρά ειδικοτήτων ΤΕ Μηχανικών, οι οποίοι έχουν προσληφθεί και εργάζονται μέχρι σήμερα στο Δημόσιο ως «ΤΕ Μηχανικοί» με το Π.Δ. 85/2022 αλλάζουν κλάδο

Μια σειρά απο αστοχίες στο νέο Προσοντολόγιο – Κλαδολόγιο που εκδόθηκε με το Π.Δ. 85/2022, επισημαίνει με επιστολή της προς τον υπουργό Εσωτερικών η Πανελλήνια Ομοσπονδία Μηχανικών Τεχνολογικού Τομέα Ανώτατης Εκπαίδευσης Δημοσίων Υπαλλήλων.

Οπως τονίζουν οι Μηχανικοί με το νέο Π.Δ. οι απόφοιτοι του τμήματος Ορυχείων - και μετέπειτα τμήματος Γεωτεχνολογίας και Περιβάλλοντος - οι οποίοι στο πτυχίο τους αναφέρονται ως «ΤΕ Μηχανικοί» και με αυτή τους την ιδιότητα έχουν προσληφθεί, κατατάσσονται στον κλάδο «ΤΕ Περιβάλλοντος».

Αντίστοιχα και μια σειρά άλλων ειδικοτήτων ΤΕ Μηχανικών, οι οποίοι έχουν προσληφθεί και εργάζονται μέχρι σήμερα στο Δημόσιο ως «ΤΕ Μηχανικοί» με το Π.Δ. 85/2022 αλλάζουν κλάδο, μια εξέλιξη η οποία έχει επιφέρει μεγάλη αναστάτωση καθώς επηρεάζει δυσμενώς την υπηρεσιακή τους υπόσταση

Ολη η επιστολή των Μηχανικών

ΘΕΜΑ: Προβλήματα που ανακύπτουν με το νέο Προσοντολόγιο Κλαδολόγιο του Π.Δ.85/2022

κ. Υπουργέ,

με το νέο Προσοντολόγιο – Κλαδολόγιο που εκδόθηκε με το Π.Δ. 85/2022 (ΦΕΚ 232/Α’/27-12- 2022) ο κλάδος των ΤΕ Μηχανικών μετονομάστηκε άστοχα και κατά παράβαση του Ν. 3174/2003 (ΦΕΚ Α΄/205) σε κλάδο ΤΕ Τεχνολογικών Εφαρμογών.

Με το παρόν έγγραφο σας επισημαίνουμε επιπλέον σοβαρά ζητήματα που έχουν ανακύψει εκτός του προαναφερόμενου αναχρονισμού.

Με το νέο Π.Δ. οι απόφοιτοι του τμήματος Ορυχείων - και μετέπειτα τμήματος Γεωτεχνολογίας και Περιβάλλοντος - οι οποίοι στο πτυχίο τους αναφέρονται ως «ΤΕ Μηχανικοί» και με αυτή τους την ιδιότητα έχουν προσληφθεί, κατατάσσονται στον κλάδο «ΤΕ Περιβάλλοντος».

Αντίστοιχα και μια σειρά άλλων ειδικοτήτων ΤΕ Μηχανικών, οι οποίοι έχουν προσληφθεί και εργάζονται μέχρι σήμερα στο Δημόσιο ως «ΤΕ Μηχανικοί» με το Π.Δ. 85/2022 αλλάζουν κλάδο, μια εξέλιξη η οποία έχει επιφέρει μεγάλη αναστάτωση καθώς επηρεάζει δυσμενώς την υπηρεσιακή τους υπόσταση.

Για την εύρυθμη λειτουργία του Δημοσίου, προς όφελος της διοίκησης, του διοικούμενου αλλά και του κοινωνικού συνόλου, ζητούμε την επαναφορά της ονομασίας του κλάδου «ΤΕ Μηχανικών» σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 3174/2003 (ΦΕΚ Α΄/205) και συγχρόνως σας καλούμε να προχωρήσετε άμεσα στη διόρθωση του Π.Δ. 85/2022 (Α’ 232) ώστε οι υπάλληλοι των κάτωθι ειδικοτήτων:

  • ΤΕ Μηχανικών Γεωτεχνολογίας & Περιβάλλοντος

  • ΤΕ Μηχανικών Ορυχείων

  • ΤΕ Μηχανικών Περιβάλλοντος

  • ΤΕ Μηχανικών Τεχνολογιών Αντιρρύπανσης

  • ΤΕ Μηχανικών Φυσικών Πόρων & Περιβάλλοντος.

  • ΤΕ Μηχανικών Τεχνολογίας Περιβάλλοντος και Οικολογίας

  • ΤΕ Μηχανικών Ιατρικών Οργάνων

να επανέλθουν στο κλάδο «ΤΕ Μηχανικών» για την επίτευξη της συμβατότητας και της συνάφειας του γνωστικού τους αντικειμένου με τις υπηρεσιακές τους θέσεις.

Τέλος στις παρακάτω ειδικότητες (σελ. 7725-7729 του Π.Δ. 85/2022)

  1. ΤΕ Ανακαίνισης και Αποκατάστασης Κτιρίων

  2. ΤΕ Αυτοματισμού

  3. ΤΕ Βιομηχανικού Σχεδιασμού

  4. ΤΕ Ηλεκτρονικών

  5. ΤΕ Κλωστοϋφαντουργών

  6. ΤΕ Πετρέλαιου και Φυσικού Αεριού

να προστεθεί ο τίτλος «ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ» σύμφωνα με την επίσημη ονομασία του βασικού τίτλου σπουδών πχ. ΤΕ Ηλεκτρονικών Μηχανικών, ΤΕ Μηχανικών Ανακαίνισης και Αποκατάστασης Κτιρίων κλπ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Τι πολύ σοβαρό θεραπεύουν οι τηγανητές πατάτες;

ΕΛΜΕΠΑ: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής για εκπαιδευτικούς

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

νέα από το Ethnos logo

σχετικά άρθρα

ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ3.jpg
Απόγνωση γονέων για απουσία παράλληλης στήριξης: Γιατί τέτοια αδιαφορία για τα παιδιά μας;
Τι μπορεί να συμβεί σε ένα παιδί, σε μία τάξη, σε ένα ολόκληρο σχολείο, στην περίπτωση που η ανάγκη του μαθητή για παράλληλη στήριξη δεν καλύπτεται;
Απόγνωση γονέων για απουσία παράλληλης στήριξης: Γιατί τέτοια αδιαφορία για τα παιδιά μας;