κεραμεωσ
Στην εν λόγω κλίμακα το έργο των εκπαιδευτικών διαβαθμίζεται σε εξαιρετικό, πολύ καλό, ικανοποιητικό ή μη ικανοποιητικό.

Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Β 388/27-1-2023 η Κοινή Απόφαση υπ. αριθμ. πρωτ. 9950/ΓΔ5, της Υπουργού ΠΑΙΘ κας Ν. Κεραμέως και της Υφυπουργού ΠΑΙΘ κας. Ζ. Μακρή με τη ρύθμιση ειδικότερων και λεπτομερειακών θεμάτων σχετικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και τη διαδικασία διενέργειάς της.

Δείτε όλο το ΦΕΚ εδώ

Στο Άρθρο 3 γίνεται αναφορά στην αξιολόγηση σε τετράβαθμη περιγραφική κλίμακα 

Άρθρο 3 - Αξιολόγηση σε τετράβαθμη περιγραφική κλίμακα.

1. Το έργο των εκπαιδευτικών και των μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) αξιολογείται τεκμηριωμένα σε τετράβαθμη περιγραφική κλίμακα από τα αρμόδια όργανα αξιολόγησης και όσον αφορά στα αντικείμενα αξιολόγησης που ειδικώς ορίζονται στο άρθρο 66 του ν. 4823/2021 (Α’ 136). Στην εν λόγω κλίμακα το έργο τους διαβαθμίζεται σε εξαιρετικό, πολύ καλό, ικανοποιητικό ή μη ικανοποιητικό.

2. Με τη χρήση περιγραφικής κλίμακας αξιολόγησης αξιοποιούνται επίθετα ή φράσεις για να περιγραφούν οι προδιαγραφές, ποιότητας και αποτελεσματικότητας, των διαδοχικών βαθμίδων επίδοσης, όσον αφορά στις παραμέτρους του επιτελούμενου παιδαγωγικού, διδακτικού ή υποστηρικτικού έργου.

Οι προβλεπόμενες τέσσερις (4) αλληλοδιάδοχες βαθμίδες δηλώνουν τον διαφορετικό βαθμό ύπαρξης των προδιαγραφών των υπό αξιολόγηση εκπαιδευτικών παραμέτρων.

Η βαθμίδα του μη ικανοποιητικού δηλώνει τη σχετική απουσία των επιθυμητών προδιαγραφών και οι επόμενες βαθμίδες δηλώνουν τη σταδιακή ανάπτυξή τους μέχρι και τον υψηλότερο βαθμό για τον μαθησιακό και τον αναπτυξιακό τομέα ανά συγκεκριμένη μαθητική ηλικία και, λαμβανομένου υπόψη κάθε φορά του υφιστάμενου κοινωνικού και εκπαιδευτικού πλαισίου, καταγράφεται η σταδιακή, ανοδική πορεία, με διαρκή προσπάθεια και κατάλληλη στήριξη, των αξιολογούμενων και η σταδιακή προαγωγή, βελτίωση και τελικά υλοποίηση ενός αξιόλογου, από την άποψη της ποιότητας και της αποτελεσματικότητας, εκπαιδευτικού ή υποστηρικτικού έργου.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 14/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 15/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ipourgeio_paideias
Ξεκίνησαν οι προσκλήσεις για Προϊσταμένους Εκπαιδευτικών Θεμάτων – Πλήρης οδηγός για αιτήσεις και δικαιολογητικά
Προσκλήσεις για Προϊσταμένους Εκπαιδευτικών Θεμάτων: Ποιες Διευθύνσεις έχουν ήδη αναρτήσει προκηρύξεις – Πώς γίνονται οι αιτήσεις
Ξεκίνησαν οι προσκλήσεις για Προϊσταμένους Εκπαιδευτικών Θεμάτων – Πλήρης οδηγός για αιτήσεις και δικαιολογητικά
taxi-athens-1021x576_0.png
Ταξί: Τρίωρη στάση εργασίας την Πέμπτη στον χώρο του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών
Η στάση εργασίας θα γίνει σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την εγκατάσταση «παράνομης πιάτσας της Uber δίπλα στη νόμιμη πιάτσα των ταξί»
Ταξί: Τρίωρη στάση εργασίας την Πέμπτη στον χώρο του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών
panepistimio_ioanninon.jpg
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων: 1ο πανελλήνιο συνέδριο (Προ)σχολικής Παιδαγωγικής - Επιστήμη και δημιουργικότητα στην εκπαίδευση
Η Παιδαγωγική αλλάζει: Οι φοιτητές παίρνουν τον λόγο στα Ιωάννινα
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων: 1ο πανελλήνιο συνέδριο (Προ)σχολικής Παιδαγωγικής - Επιστήμη και δημιουργικότητα στην εκπαίδευση
νοσοκομείο
Θεσσαλονίκη: Στα αζήτητα η 14χρονη που βρέθηκε τραυματισμένη σε πεζοδρόμιο
Μυστηριώδες περιστατικό στη Θεσσαλονίκη: Μια 14χρονη κοπέλα βρέθηκε σοβαρά τραυματισμένη στο πεζοδρόμιο της Βασιλέως Γεωργίου. Παραμένει αγνώστων...
Θεσσαλονίκη: Στα αζήτητα η 14χρονη που βρέθηκε τραυματισμένη σε πεζοδρόμιο