myschool
Έλεγχος και Οριστικοποίηση στοιχείων στο Πληροφοριακό Σύστημα ‘myschool’

Με εγκύκλιό του το υπουργείο Παιδείας ζητά από τους διευθυντές των σχολικών μονάδων έλεγχο και οριστικοποίηση στοιχείων στο Πληροφοριακό Σύστημα ‘myschool’ σχετικά με τους μαθητές/τριες με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που φοίτησαν/φοιτούν σε σχολικές μονάδες Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης κατά τα σχολικά έτη 2020-2021, 2021-2022 & 2022-2023»  

Η Εγκύκλιος

«Έλεγχος και Οριστικοποίηση στοιχείων στο Πληροφοριακό Σύστημα ‘myschool’ σχετικά με τους μαθητές/τριες με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που φοίτησαν/φοιτούν σε σχολικές μονάδες Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης κατά τα σχολικά έτη 2020-2021, 2021-2022 & 2022-2023»  

Καλούνται οι Διευθυντές/ντριες των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης έως την Τετάρτη, 1  Φεβρουαρίου 2023:  

Α) να ελέγξουν την ορθότητα των καταχωρισμένων στοιχείων των Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών (ΕΕΑ) μαθητών/μαθητριών τα οποία αφορούν τα σχολικά έτη 2020-2021, 2021- 2022 και  

Β) να ολοκληρώσουν την εισαγωγή των στοιχείων για το τρέχον σχολικό έτος 2022-2023  αναφορικά με τις Ειδικές Εκπαιδευτικές Αναγκών (ΕΕΑ) μαθητών/τριών.  

Η καταχώριση και οριστικοποίηση των στοιχείων θα πρέπει να γίνει από όλες τις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, στις σχετικές καρτέλες του Πληροφοριακού Συστήματος ‘myschool’: «Συγκεντρωτικά Στοιχεία Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών» (Μαθητές -> Στοιχεία Μαθητών -> Συγκεντρωτικά Στοιχεία Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών).  

Για κάθε ένα από τα σχολικά έτη (2020-2021, 2021-2022 και 2022-2023) ΟΛΕΣ οι σχολικές μονάδες συμπληρώνουν το πεδίο ΝΑΙ/ΟΧΙ στην καρτέλα: «Γενικά Στοιχεία» (Αρχική -> Ο Φορέας μου -> Γενικά Στοιχεία -> Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες), που αφορά στην ύπαρξη ή μη σε αυτές μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Στην περίπτωση «ΝΑΙ», συμπληρώνουν αρχικά τη συγκεντρωτική καρτέλα: «Συγκεντρωτικά Στοιχεία μαθητών/μαθητριών με ΕΕΑ» και στην συνέχεια, εισέρχονται στις επιμέρους καρτέλες (με τυχόν καταχωρισμένα στοιχεία) για διορθώσεις ή εισαγωγή στοιχείων, όπου απαιτείται. 

Αναλυτικές οδηγίες αναφέρονται στον επισυναπτόμενο οδηγό (Οδηγός για την καταχώριση στατιστικών στοιχείων μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΕΕΑ) που φοιτούν στα γενικά δημόσια και ιδιωτικά σχολεία), ο οποίος είναι αναρτημένος στον ιστότοπο του ΠΣ ‘myschool’.  

Οι Διευθύνσεις Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης καλούνται να εποπτεύσουν τη διαδικασία, να ελέγξουν και να επιβεβαιώσουν την υλοποίηση των ανωτέρω (μέσω των σχετικών στατιστικών αναφορών: «Στατιστικά Στοιχεία Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών») για τα σχολεία ευθύνης τους έως την Τρίτη, 7 Φεβρουαρίου 2023.  

Οι Περιφερειακές Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καλούνται να επιβεβαιώσουν εγγράφως την ολοκλήρωση της διαδικασίας στη Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Υ.ΠΑΙ.Θ. έως την Τετάρτη, 8 Φεβρουαρίου 2023.

 Υπενθυμίζεται ότι η καταχώριση στοιχείων στο ΠΣ ‘myschool’ σχετικά με τους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που φοιτούν σε σχολικές μονάδες Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης θα πρέπει να γίνεται καθ΄ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς και να οριστικοποιείται στο τέλος κάθε σχολικού έτους.

Δείτε τον οδηγό καταχώρισης εδώ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

titanikos.jpg
Τιτανικός: Ο πραγματικός λόγος που δεν βρέθηκαν σκελετοί στα συντρίμμια
Η βύθιση του Τιτανικού το 1912 στοίχισε τη ζωή σε περίπου 1.517 ανθρώπους, πολλοί από τους οποίους παρασύρθηκαν από τα ρεύματα του ωκεανού ή...
Τιτανικός: Ο πραγματικός λόγος που δεν βρέθηκαν σκελετοί στα συντρίμμια