myschool
Έλεγχος και Οριστικοποίηση στοιχείων στο Πληροφοριακό Σύστημα ‘myschool’

Με εγκύκλιό του το υπουργείο Παιδείας ζητά από τους διευθυντές των σχολικών μονάδων έλεγχο και οριστικοποίηση στοιχείων στο Πληροφοριακό Σύστημα ‘myschool’ σχετικά με τους μαθητές/τριες με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που φοίτησαν/φοιτούν σε σχολικές μονάδες Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης κατά τα σχολικά έτη 2020-2021, 2021-2022 & 2022-2023»  

Η Εγκύκλιος

«Έλεγχος και Οριστικοποίηση στοιχείων στο Πληροφοριακό Σύστημα ‘myschool’ σχετικά με τους μαθητές/τριες με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που φοίτησαν/φοιτούν σε σχολικές μονάδες Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης κατά τα σχολικά έτη 2020-2021, 2021-2022 & 2022-2023»  

Καλούνται οι Διευθυντές/ντριες των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης έως την Τετάρτη, 1  Φεβρουαρίου 2023:  

Α) να ελέγξουν την ορθότητα των καταχωρισμένων στοιχείων των Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών (ΕΕΑ) μαθητών/μαθητριών τα οποία αφορούν τα σχολικά έτη 2020-2021, 2021- 2022 και  

Β) να ολοκληρώσουν την εισαγωγή των στοιχείων για το τρέχον σχολικό έτος 2022-2023  αναφορικά με τις Ειδικές Εκπαιδευτικές Αναγκών (ΕΕΑ) μαθητών/τριών.  

Η καταχώριση και οριστικοποίηση των στοιχείων θα πρέπει να γίνει από όλες τις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, στις σχετικές καρτέλες του Πληροφοριακού Συστήματος ‘myschool’: «Συγκεντρωτικά Στοιχεία Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών» (Μαθητές -> Στοιχεία Μαθητών -> Συγκεντρωτικά Στοιχεία Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών).  

Για κάθε ένα από τα σχολικά έτη (2020-2021, 2021-2022 και 2022-2023) ΟΛΕΣ οι σχολικές μονάδες συμπληρώνουν το πεδίο ΝΑΙ/ΟΧΙ στην καρτέλα: «Γενικά Στοιχεία» (Αρχική -> Ο Φορέας μου -> Γενικά Στοιχεία -> Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες), που αφορά στην ύπαρξη ή μη σε αυτές μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Στην περίπτωση «ΝΑΙ», συμπληρώνουν αρχικά τη συγκεντρωτική καρτέλα: «Συγκεντρωτικά Στοιχεία μαθητών/μαθητριών με ΕΕΑ» και στην συνέχεια, εισέρχονται στις επιμέρους καρτέλες (με τυχόν καταχωρισμένα στοιχεία) για διορθώσεις ή εισαγωγή στοιχείων, όπου απαιτείται. 

Αναλυτικές οδηγίες αναφέρονται στον επισυναπτόμενο οδηγό (Οδηγός για την καταχώριση στατιστικών στοιχείων μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΕΕΑ) που φοιτούν στα γενικά δημόσια και ιδιωτικά σχολεία), ο οποίος είναι αναρτημένος στον ιστότοπο του ΠΣ ‘myschool’.  

Οι Διευθύνσεις Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης καλούνται να εποπτεύσουν τη διαδικασία, να ελέγξουν και να επιβεβαιώσουν την υλοποίηση των ανωτέρω (μέσω των σχετικών στατιστικών αναφορών: «Στατιστικά Στοιχεία Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών») για τα σχολεία ευθύνης τους έως την Τρίτη, 7 Φεβρουαρίου 2023.  

Οι Περιφερειακές Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καλούνται να επιβεβαιώσουν εγγράφως την ολοκλήρωση της διαδικασίας στη Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Υ.ΠΑΙ.Θ. έως την Τετάρτη, 8 Φεβρουαρίου 2023.

 Υπενθυμίζεται ότι η καταχώριση στοιχείων στο ΠΣ ‘myschool’ σχετικά με τους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που φοιτούν σε σχολικές μονάδες Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης θα πρέπει να γίνεται καθ΄ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς και να οριστικοποιείται στο τέλος κάθε σχολικού έτους.

Δείτε τον οδηγό καταχώρισης εδώ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Τι πολύ σοβαρό θεραπεύουν οι τηγανητές πατάτες;

ΕΛΜΕΠΑ: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής για εκπαιδευτικούς

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

νέα από το Ethnos logo

σχετικά άρθρα

ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ3.jpg
Απόγνωση γονέων για απουσία παράλληλης στήριξης: Γιατί τέτοια αδιαφορία για τα παιδιά μας;
Τι μπορεί να συμβεί σε ένα παιδί, σε μία τάξη, σε ένα ολόκληρο σχολείο, στην περίπτωση που η ανάγκη του μαθητή για παράλληλη στήριξη δεν καλύπτεται;
Απόγνωση γονέων για απουσία παράλληλης στήριξης: Γιατί τέτοια αδιαφορία για τα παιδιά μας;