σεμιναριο
Θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης

‘ΕΒΡΑΪΚΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ, ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΤΗΝ ΠΟΛΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΣΕΡΒΙΑ’

Στο πλαίσιο του έργου HANNAH: Challenging and Debunking Antisemitic Myths, που συγχρηματοδοτείται από την ευρωπαϊκή ένωση και συγκεκριμένα από το πρόγραμμα EU Rights, Equality and Citizenship, η εταιρεία ReadLab, το Εβραϊκό Μουσείο της Ελλάδος, το Εβραϊκό Μουσείο της Γαλικίας , ο οργανισμός Jugend- & Kulturprojekt e.V. , η Terraforming και ο CENTROPA, δημιούργησαν από κοινού ένα εξ’ αποστάσεως, ασύγχρονο διαδικτυακό μάθημα που απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς.

Το μάθημα, πλούσιο σε πηγές και εκπαιδευτικό υλικό, αποτελεί χρήσιμο εργαλείο για τους εκπαιδευτικούς που επιθυμούν να προσεγγίσουν το ζήτημα του αντισημιτισμού και του Ολοκαυτώματός στην τάξη καθώς και να φέρουν σε επαφή τους μαθητές τους με την εβραϊκή ζωή και ιστορία.

Στόχοι και θεματικές του μαθήματος

Στόχος του διαδικτυακού μαθήματος είναι να φέρει σε επαφή τον αναγνώστη με τον πλούτο του εβραϊκού πολιτισμού και της εβραϊκής ιστορίας. Μεταξύ άλλων καλύπτονται οι παρακάτω θεματικές:

  • Η ιστορία και ζωή των Εβραίων στην καρδιά της Ευρώπης (Πολωνία, Γερμανία) αλλά και στην περιφέρειά της (Σερβία και Ελλάδα)
  • Οι διάφορες μορφές αντισημιτισμού
  • Οι τρόποι ανατροπής των αντισημιτικών μύθων
  • Οι τρόποι με τους οποίους εξελίχθηκε το Ολοκαύτωμα στο επίκεντρό του (Γερμανία και Πολωνία) καθώς και στην περιφέρεια της Ευρώπης (Ελλάδα και Σερβία).

Το μάθημα προσφέρεται δωρεάν σε ελληνικά και αγγλικά* και μπορεί κανείς να το παρακολουθήσει στο χρόνο και με το ρυθμό που επιλέγει.

Χορήγηση βεβαίωσης παρακολούθησης

Με την ολοκλήρωση παρακολούθησης του μαθήματος και αφού συμπληρωθεί σωστά το 50% των ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής που υπάρχουν στην κάθε ενότητα , δίδεται η αντίστοιχη βεβαίωση παρακολούθησης.

Οδηγίες εγγραφής

Στον ακόλουθο σύνδεσμο μπορείτε να πραγματοποιήσετε την εγγραφή σας https://vle.hannah-project.eu/ δημιουργώντας τους δικούς σας κωδικούς.

Για οποιαδήποτε πληροφορία παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε με το παρακάτω email  i[email protected]

Περισσότερα για το έργο HANNAH μπορείτε να βρείτε στο επίσημο website https://hannah-project.eu/ καθώς και στη σελίδα μας στο facebook https://www.facebook.com/HANNAH.REC.eu.project

*Το μάθημα είναι επίσης διαθέσιμο σε γερμανικά, σερβικά και πολωνικά

3

Η υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την παραγωγή της παρούσας δημοσίευσης δεν συνιστά αποδοχή των περιεχομένων, τα οποία αντανακλούν τις απόψεις μόνο των συντακτών της και η Επιτροπή δεν ευθύνεται για τυχόν χρήση των πληροφοριών που περιέχονται σε αυτήν. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εκπαιδευτικοί: Νέος υπολογισμός της μισθοδοσίας από 1 Μαρτίου λόγω τροποποίησης φόρου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 1/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

καταληψη σχολείου
Ζάκυνθος: Η Εισαγγελία ζητάει ονόματα μαθητών παραμονή της πανελλαδική απεργίας
«Δίνουμε απάντηση στην απόπειρα τρομοκράτησης με μαζική συμμετοχή στην απεργιακή συγκέντρωση στις 28/2 στις 9.30πμ στην πλ. Αγ. Μάρκου»
Ζάκυνθος: Η Εισαγγελία ζητάει ονόματα μαθητών παραμονή της πανελλαδική απεργίας
Άννα Διαμαντοπούλου
Διαμαντοπούλου για ιδιωτικά ΑΕΙ: ΝΔ και ΠΑΣΟΚ συμφωνούν στην ουσία της μεταρρύθμισης
Διαμαντοπούλου: Έχει δημιουργηθεί ένας μύθος ότι είναι κάτι φοβερό -Αυτό γίνεται πάνω από 25 χρόνια
Διαμαντοπούλου για ιδιωτικά ΑΕΙ: ΝΔ και ΠΑΣΟΚ συμφωνούν στην ουσία της μεταρρύθμισης
Πολάκης
Η παρέμβαση του Π. Πολάκη στη Βουλή: Ήμουν σκληρός στην Ολομέλεια θα είμαι πιο σκληρός και με ονόματα και διευθύνσεις
Όσοι με τον κόπο τους καταφέρνουν να μπουν στα Δημόσια Πανεπιστήμια αποτελούν τον ανθό της ελληνικής νεολαίας και όχι οι δήθεν, οι «σπρωχνόμενοι», οι...
Η παρέμβαση του Π. Πολάκη στη Βουλή: Ήμουν σκληρός στην Ολομέλεια θα είμαι πιο σκληρός και με ονόματα και διευθύνσεις