5ο ΓΕΛ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
Τι λέει ο Σύλλογος Διδασκόντων του 5ου ΓΕΛ Καλαμαριάς

Σύμφωνα με ομόφωνο ψήφισμα των εκπαιδευτικών του 5ου ΓΕΛ Καλαμαριάς ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου μήνες τώρα παρακολουθεί με προβληματισμό και αγανάκτηση μια άδικη και συκοφαντική επίθεση σε βάρος του σχολείου με στόχο την απαξίωση και το διασυρμό του, προκειμένου να ικανοποιηθεί το αίτημα για μετεγγραφή ενός αριθμού μαθητών της Α΄ Λυκείου που φοιτούν στο σχολείο μας, σύμφωνα με την κατανομή που έκανε η ΔΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης τον περασμένο Ιούλιο προς το 3ο ΓΕΛ Καλαμαριάς. 

Δημοσιεύματα στον ηλεκτρονικό τύπο, δικαστήρια με ασφαλιστικά μέτρα, εξώδικα, ψευδείς καταγγελίες για τις κτιριακές μας υποδομές, φραστικές συγκρούσεις μέσα κι έξω από το σχολείο, επισκέψεις υπηρεσιακών παραγόντων (που όμως βρήκαν το σχολείο μας άψογο από κάθε πλευρά) έχουν δυναμιτίσει το ομαλό κλίμα, το οποίο έχει ανάγκη ένα σχολείο, ώστε να επιτελέσει τον εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό του ρόλο.

ΤΟ ΟΜΟΦΩΝΟ ΨΗΦΙΣΜΑ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ 5ου ΓΕΛ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 5ου ΓΕΛ Καλαμαριάς μήνες τώρα παρακολουθεί με προβληματισμό και αγανάκτηση μια άδικη και συκοφαντική επίθεση σε βάρος του σχολείου με στόχο την απαξίωση και το διασυρμό του, προκειμένου να ικανοποιηθεί το αίτημα για μετεγγραφή ενός αριθμού μαθητών της Α΄ Λυκείου που φοιτούν στο σχολείο μας, σύμφωνα με την κατανομή που έκανε η ΔΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης τον περασμένο Ιούλιο προς το 3ο ΓΕΛ Καλαμαριάς. 

Δημοσιεύματα στον ηλεκτρονικό τύπο, δικαστήρια με ασφαλιστικά μέτρα, εξώδικα, ψευδείς καταγγελίες για τις κτιριακές μας υποδομές, φραστικές συγκρούσεις μέσα κι έξω από το σχολείο, επισκέψεις υπηρεσιακών παραγόντων (που όμως βρήκαν το σχολείο μας άψογο από κάθε πλευρά) έχουν δυναμιτίσει το ομαλό κλίμα, το οποίο έχει ανάγκη ένα σχολείο, ώστε να επιτελέσει τον εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό του ρόλο.

Φτάσαμε μάλιστα στο σημείο το Υπουργείο Παιδείας να κάνει επιθεώρηση των αιθουσών του σχολείου μας (που βρέθηκαν και πολλές και κατάλληλες) και στη συνέχεια να γίνει τηλεδιάσκεψη για το εν λόγω θέμα μετά από μία βδομάδα στο Δημαρχείο Καλαμαριάς. Ξαφνικά, το σχολείο μας μετά από 35 χρόνια συνεχούς λειτουργίας είναι προβληματικό και ακατάλληλο; Πρόκειται για μια συνεχή και αδικαιολόγητη αναστάτωση με βάση δηλώσεις τοπικών αρχών του Δήμου Καλαμαριάς που αδικούν το σχολείο μας

Παρά τους χαμηλούς τόνους που προσπαθήσαμε να κρατήσουμε το προηγούμενο διάστημα, σήμερα μετά την αναιτιολόγητη αποδοχή από το Διευθυντή του 3ου ΓΕΛ Καλαμαριάς των μετεγγραφών, αναγκαζόμαστε να μιλήσουμε και να εκφράσουμε την αντίθεσή μας στο ενδεχόμενο των  μετεγγραφών για τους εξής λόγους:

α. Οι μαθητές αυτοί νομίμως έχουν εγγραφεί στο σχολείο μας, σύμφωνα με την κατανομή της ΔΔΕ και την ισχύουσα νομοθεσία περί μέγιστης διανυόμενης απόστασης από μαθητή Λυκείου, που έγινε με το νέο ψηφιακό σύστημα κατανομών του Υπουργείου Παιδείας.  

β. Οι μετεγγραφές θα διαταράξουν τη λειτουργία του σχολείου μας το οποίο λειτουργεί κανονικά με πλήρες ολοκληρωμένο ωρολόγιο πρόγραμμα και με όλους τους απαραίτητους εκπαιδευτικούς. 

γ. Εκκρεμεί δικαστική απόφαση για το ζήτημα αυτό από το Εφετείο Θεσσαλονίκης, επομένως δεν πρέπει να προκαταλαμβάνουμε τη Δικαιοσύνη. 

Το κριτήριο με το οποίο οδηγούμαστε σε αυτή τη θέση δεν είναι η διασφάλιση των οργανικών θέσεων, όπως άδικα και επιμελώς διαρρέεται, ο εκπαιδευτικός, ως γνωστόν, που χάνει την οργανική του, παίρνει άλλη σε όμορο σχολείο, αλλά η διασφάλιση της ποιότητας της μόρφωσης, της ασφάλειας και της υγείας των παιδιών. Κι αυτή μπορεί να επιτυγχάνεται  σε σχολεία με  μαθητές τόσους, ώστε να ελέγχονται και να προλαμβάνονται  φαινόμενα παραβατικότητας, με τμήματα όχι των 30 μαθητών, με σύγχρονες κτιριακές υποδομές, με ολοκληρωμένα προγράμματα και με επαρκές, μόνιμο προσωπικό. Η μετεγγραφή των παραπάνω μαθητών τορπιλίζει μια τέτοια λειτουργία, τόσο στο 5ο ΓΕΛ Καλαμαριάς  όσο και στο 3ο ΓΕΛ.

Επιπλέον, ζητούμε η Δημοτική αρχή Καλαμαριάς να προχωρήσει τις διαδικασίες, ώστε να μπει άμεσα λεωφορείο για την μεταφορά των παιδιών από την περιοχή Αι Γιάννη στο σχολείο μας.

Πρέπει, λοιπόν, να δοθεί ένα τέλος στην κατάσταση αυτή που δοκιμάζει μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς, ώστε να επανέλθει  η ηρεμία στο σχολείο μας, το μόνο δημόσιο σχολείο που βραβεύτηκε 2 φορές ανάμεσα σε όλα τα σχολεία της Αν. Θεσσαλονίκης από τη Eurobank, για τη μεγαλύτερη βαθμολογία μαθητή κατά την εισαγωγή του σε ΑΕΙ. 

Είναι δυνατόν το Υπουργείο Παιδείας και τοπικοί παράγοντες του Δήμου Καλαμαριάς να ασχολούνται τόσο καιρό και τόσο επίμονα με ένα θέμα που εκκρεμεί στη Δικαιοσύνη, χωρίς το σχολείο μας να έχει παραβεί κάποιο νόμο; Φτάνει πια !!!

Ομόφωνα οι διδάσκοντες καθηγητές

του 5ου ΓΕΛ Καλαμαριάς

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Διαγωνισμός για 311 θέσεις στα Δικαστήρια: ΟΛΗ Η ΥΛΗ ΕΔΩ

Προκηρύξεις Εκπαιδευτικών: Προλάβετε 11 μόρια ΠΡΙΝ τις ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΟΙ  ΑΙΤΗΣΕΙΣ στον ΟΠΣΥΔ

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής του Παν.Πατρών με μόνο 12 ευρώ το μήνα

Παν.Πατρών: Υποτροφίες σε Μεταπτυχιακά Ειδικής Αγωγής και Διαπολιτισμικής - Αιτήσεις μέσω alfavita.gr

ΑΣΕΠ - Προλάβετε προκηρύξεις: Πάρτε σε 2 μόνο ημέρες online Πιστοποίηση Αγγλικών με 111 ευρώ

Απαραίτητο τυπικό προσόν ECDL - Πιστοποίηση Υπολογιστών μόνο με 100 ευρώ

νέα από το Ethnos logo

σχετικά άρθρα

kerameos
Κεραμέως: «Καθοριστικής σημασίας το upskilling και το reskilling»
«Το upskilling και το reskilling είναι καθοριστικής σημασίας και η Πολιτεία προσφέρει τις δυνατότητες για να έχουμε την υψηλότερη δυνατή ποιότητα...
Κεραμέως: «Καθοριστικής σημασίας το upskilling και το reskilling»
Μάτι
Δίκη για το Μάτι: «Δεν έγινε ποτέ εισήγηση για απομάκρυνση του πληθυσμού»
«Υπήρχαν σχέδια των Δήμων για απομάκρυνση πληθυσμού, όμως η εισήγηση δεν έγινε ποτέ», είπε ο δικαστικός πραγματογνώμονας Δ. Λιότσιος
Δίκη για το Μάτι: «Δεν έγινε ποτέ εισήγηση για απομάκρυνση του πληθυσμού»
λεωφορείο
Σε κακούργημα μετατρέπεται η κλοπή υλικών από τα ΜΜΜ
Σε κακούργημα μετατρέπεται η ποινή της κλοπής υλικών στον τομέα των συγκοινωνιών - Αυστηροποιείται η ποινή της κλοπής στον τομέα των συγκοινωνιών.
Σε κακούργημα μετατρέπεται η κλοπή υλικών από τα ΜΜΜ