Πτώση φοιτητή στο ΑΠΘ: Ελλείψεις σε αίθουσες και προσωπικό «δείχνουν» καθηγήτριες
Η έλλειψη αιθουσών και προσωπικού, καθώς και η σύμπτυξη τμημάτων οδηγεί σε σωρεία προβλημάτων στο ΑΠΘ - Τι αναφέρουν καθηγήτριες για την πτώση του φοιτητή

Έλλειψη προσωπικού, κτιριακά προβλήματα, σύμπτυξη τμημάτων σε συνδυασμό με τη μαζική προσέλευση φοιτητών μετά την πανδημία, έχουν εντείνει τα προβλήματα στο ΑΠΘ, σύμφωνα με την αναπληρώτρια πρόεδρο της Νομικής, Αικατερίνη Φουντεδάκη, η οποία δηλώνει σοκαρισμένη από την πτώση και τον τραυματισμό του φοιτητή, το απόγευμα της Τρίτης.

«Η αλήθεια είναι ότι υπάρχει πάρα πολύ μεγάλη προσέλευση στα μαθήματα και σε ορισμένες περιπτώσεις οι φοιτητές κάθονται και στα περβάζια του παραθύρου. Και σήμερα -απ’ ότι πληροφορήθηκα- η αίθουσα ήταν γεμάτη και το παιδί καθόταν στο περβάζι, αυτό δεν αμφισβητείται. Εξάλλου και εμείς έχουμε κάνει γνωστό και το έλλειμα του προσωπικού που έχουμε, το οποίο σε συνδυασμό με τα κτιριακά προβλήματα τη σύμπτυξη τμημάτων και τη μαζική προσέλευση φοιτητών μετά την πανδημία, έχει εντείνει το πρόβλημα», τόνισε χαρακτηριστικά στο grtimes.gr η αναπληρώτρια πρόεδρος της Νομικής Σχολής του ΑΠΘ, Αικατερίνη Φουντεδάκη.

Αναφερόμενη στα δεδομένα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Σχολή σε όλα τα επίπεδα, η κα. Φουντεδάκη πρόσθεσε πως «την έλλειψη προσωπικού την έχουμε επισημάνει εδώ και δέκα χρόνια. Προσπαθούμε πάρα πολύ να εμπλουτίσουμε το εκπαιδευτικό προσωπικό, το οποίο απαριθμούσε 110 μέλη και τώρα απαριθμεί 70. Στον δικό μας τομέα είναι μόνον 7 ενώ μέχρι πριν από κάποιο διάστημα ήμασταν 25».

«Το κτιριακό είναι επίσης ένα μεγάλο ζήτημα, διότι δεν υπάρχουν αίθουσες. Στο ίδιο κτίριο στεγάζονται επίσης οι Σχολές των Πολιτικών Επιστημών και των Οικονομικών, γεγονός που σημαίνει ότι υπάρχει μεγάλη έλλειψη σε αίθουσες και αθρόα προσέλευση φοιτητών. Κάνουμε πλέον μάθημα μπροστά σε τριπλάσιο ακροατήριο, γεγονός που και εμείς δεν περιμέναμε. Μας έχει αιφνιδιάσει αυτή η προσέλευση και αυτό το πράγμα που γίνεται δεν το έχω ξαναδεί. Και σκεφτείτε είναι μόλις η δεύτερη εβδομάδα των μαθημάτων. Θέλαμε να δούμε και εμείς πώς θα πάει το πράγμα», πρόσθεσε.

Η αναπληρώτρια πρόεδρος της Νομικής Σχολής, αναφέρει επίσης ότι από την πρώτη στιγμή στο πλευρό του τραυματισμένου φοιτητή βρίσκεται τόσο η καθηγήτρια που έκανε μάθημα την ώρα της πτώσης, όσο και ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου, Νίκος Παπαϊωάννου, αλλά και ο Κοσμήτορας της Σχολής Παναγιώτης Γκλαβίνης. «Αμέσως έφτασαν στο νοσοκομείο για να διαπιστώσουν την κατάσταση της υγείας του 19χρονου και να του παράσχουν ό,τι χρειαστεί. Ευτυχώς φαίνεται να έχει διαφύγει τον κίνδυνο, αλλά εννοείται ότι το παιδί και οι γονείς του έχουν την πλήρη στήριξη της σχολής, αλλά και τη δική μας σε οτιδήποτε χρειαστούν».

Σοκαρισμένη και η καθηγήτρια του 19χρονου

Σοκαρισμένη από το περιστατικό δηλώνει και η καθηγήτρια Νομικής Σχολής του ΑΠΘ και αναπληρώτρια Πρύτανης Προγραμματισμού και Ανάπτυξης, Δέσποινα Κλαβανίδου, η οποία διδάσκει το μάθημα που θα παρακολουθούσε ο 19χρονος φοιτητής.

«Δεν θα ήθελα να πω πολλά πράγματα αυτή τη στιγμή, γιατί είμαι ακόμα στο νοσοκομείο και εκείνο που προέχει είναι να γίνει καλά το παιδί . Από τις πρώτες ενδείξεις δείχνει ότι έχει διαφύγει τον κίνδυνο, καθώς μόλις συνέβη το περιστατικό τρέξαμε κοντά του. Είχε τις αισθήσεις του, μιλούσε και επικοινωνούσε, μου έδωσε και το τηλέφωνό του για να μπορέσω να επικοινωνήσω άμεσα με τους δικούς του» υπογραμμίζει η κα. Κλαβανίδου στο grtimes.gr.

«Το ίδιο γρήγορα καλέσαμε το ΕΚΑΒ, από την πρώτη στιγμή επικοινωνήσαμε με τον Πρύτανη, μπήκα σε ένα αυτοκίνητο, ακολούθησα το ασθενοφόρο και τώρα είμαστε εδώ μαζί με τον Κοσμήτορα τον κ. Παναγιώτη Γκλαβίνη, τον Πρύτανη, Νίκο Παπαϊωάννου και τους γονείς του παιδιού. Επαναλαμβάνω ότι αυτό που προέχει είναι να βεβαιωθούμε ότι το παιδί είναι καλά στην υγεία του» συμπλήρωσε.

Αναφορικά με το τι ακριβώς συνέβη και αν όντως υπήρχε συνωστισμός εντός της αίθουσας του κτιρίου της ΝΟΠΕ κατά το μάθημά της, η καθηγήτρια Ενοχικού Δικαίου υπογράμμισε πως «το μάθημα δεν είχε ξεκινήσει ακόμη, τη στιγμή που έγινε το περιστατικό. Εκείνη την ώρα έμπαινα στην αίθουσα όμως για να είμαι ειλικρινής, τώρα που η πανδημία έχει τελειώσει τα παιδιά δείχνουν έναν ιδιαίτερο ζήλο και καλά κάνουν, προσέρχονται μαζικά στα μαθήματα. Η αλήθεια είναι πως έχουμε πολύ κόσμο, όμως αυτό δεν είναι κάτι ασυνήθιστο. Πάντα ήταν κατάμεστες οι αίθουσες διδασκαλίας, ωστόσο το κτιριακό πρόβλημα στη Θεσσαλονίκη είναι επίσης γνωστό και μεγάλο».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

zaxaraki.jpg
Ζαχαράκη: Το νέο σχέδιο της Κυβέρνησης απαγορεύει τα social media σε παιδιά κάτω των 15 ετών
«Η Ελλάδα δεν θα πάει σε ένα μοντέλο ολικής απαγόρευσης αλλά θα εστιάσει στο μοντέλο του αυστηρού γονεϊκού ελέγχου»
Ζαχαράκη: Το νέο σχέδιο της Κυβέρνησης απαγορεύει τα social media σε παιδιά κάτω των 15 ετών
πιερρακακης στον αντεννα
Πιερρακάκης: Ερχεται μάθημα στο σχολείο για το πως να διαχειρίζονται τα παιδιά τον εαυτό τους στο διαδίκτυο
Ερωτηθείς αν υπάρχουν σκέψεις για απαγόρευση των social media σε παιδιά ηλικίας μέχρι 15-16 ετών, είπε ότι το θέμα της σχέσης των παιδιών με το...
Πιερρακάκης: Ερχεται μάθημα στο σχολείο για το πως να διαχειρίζονται τα παιδιά τον εαυτό τους στο διαδίκτυο