kerameos_antoniou
Ο Πρόεδρος του ΙΕΠ Γιάννης Αντωνίου ήταν πάντα ευέλικτος στην κινητικότητα μέσα στο δίκτυο του εκπαιδευτικού συστήματος και του πολιτικού συστήματος

Ο πολυπράγμων σημερινός πρόεδρος του ΙΕΠ μας είχε προειδοποιήσει από νωρίς, τότε που ως εκπαιδευτικός, το 2007, είχε δημοσιεύσει στα «Ενθέματα» της Κυριακάτικης Αυγής (2/12/2007) τις γνωστές συντηρητικές κοινοτοπίες τις οποίες προβάλλει, τρία χρόνια τώρα, ο κυβερνητικός λόγος της ΝΔ και η εκπαιδευτική της πολιτική.

ΑΝΤΩΝΙΟΥ

 

Είναι χαρακτηριστική η άνεση με την οποία χρεώνει την κρίση του ελληνικού ΔΗΜΟΣΙΟΥ σχολείου στα «κόμματα εξουσίας, ΠΑΣΟΚ και ΝΔ», στα «κόμματα της αριστεράς, παρά τις μεταξύ τους διαφορές…ως κατ εξοχήν υπερασπιστές του υπάρχοντος και των κεκτημένων» για να συμπληρώσει το πεδίο της κριτικής με τους άκρως απαξιωτικούς και υποτιμητικούς για την ΟΛΜΕ και τους εκπαιδευτικούς ισχυρισμούς με αναφορές στον «βαρύ συντεχνιασμό, τον αδιέξοδο καταγγελτισμό, την επαναστατική γυμναστική, την προγραμματική άρνηση της όποιας αξιολόγησης», την άρνηση της «επαγγελματικής ιεραρχίας», την «ανοχή συμπεριφορών δημοσιοϋπαλληλικής αφασίας», κ. α.

Τα συλλογικά όργανα εκπροσώπησης των εκπαιδευτικών αποτελούσαν, για το σημερινό πρόεδρο του ΙΕΠ και alter ego της Νίκης Κεραμέως, «ένα ευρύτατο πολιτικό μωσαϊκό από ακραία ιδεόληπτους (sic!) αριστεριστές, οπαδούς του Εμβέρ Χότζα, του Μάο Τσε Τουνκ και του Στάλιν, μικρούς προφήτες της κοινωνικής ανατροπής…»!!!

Αυτά και άλλα υποστήριζε, ένας αρκετά ευέλικτος στην κινητικότητα μέσα στο δίκτυο του εκπαιδευτικού συστήματος και του πολιτικού συστήματος. Πρότυπα, ΔΕΠΠΣ, Ζηριδη (μπας και το ανατάξει), κ. α.

Έτσι μπορούμε να κατανοήσουμε τον άκρατο συντηρητισμό, τον αυταρχισμό και τη βίαιη κατεδάφιση της δημόσιας εκπαίδευσης που έχει συντελεστεί τα τρία τελευταία χρόνια. Μας είχε υποσχεθεί, άλλωστε το 2019: “Όσο κι αν ακούγεται αναχρονισμός, το ρολόι σχετικά με τις αναγκαίες μεταρρυθμίσεις πρέπει να γυρίσει πίσω στο 2014, με την προσθήκη βεβαίως των αναγκαίων διορθώσεων και συμπληρώσεων που ο αναστοχασμός και η συγκυρία δημιουργούν. Με άλλα λόγια πρέπει να ξαναχτιστεί αυτό που γκρεμίστηκε στην τετραετία 2015-2019, βελτιωμένο και ενισχυμένο για να πάμε παρακάτω”.

Τι, άραγε, να έχει συμβεί: ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, μετά το 2007, έχουν αλλάξει τις πολιτικές τους έτσι ώστε να τις υπηρετεί με τόση αφοσίωση; Λέτε να έχει επιβάλει ως σύμβουλος τις προσωπικές του απόψεις στο ΠΑΣΟΚ/ΝΔ!

Το σύντομο αποκαλυπτικό βιογραφικό είναι "κρεμασμένο" στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ:

ΘΕΣΕΙΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

Πρόεδρος του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, 11/2019 έως σήμερα.

Διευθυντής Εκπαίδευσης Νέας Γενιάς Ζηρίδη, 2015-2017.

Μέλος του Δ.Σ. του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, 2013-15.

Αντιπρόεδρος της Διοικ. Επιτροπής Προτύπων Πειραματικών Σχολείων (ΔΕΠΠΣ), 2011-2015.

Διευθυντής του 2ου Προτύπου Πειραματικού Γυμνασίου Αθηνών, 2007-2015.

Διδάσκων Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΣΕΠ), 2006-2016.

ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: Εκπαιδευτικός στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, 1980-2015.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 26 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 26/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Διακίνηση ναρκωτικών σε σχολεία
Ναρκωτικά σε σχολεία: 12 συλλήψεις – Χτυπούσαν μαθητή που δεν κατάφερε να πουλήσει ναρκωτικά
Απίστευτη καταγγελία μαθητή: Τον χτυπούσαν όταν δεν κατάφερνε να πουλήσει τα ναρκωτικά σε μαθητές
Ναρκωτικά σε σχολεία: 12 συλλήψεις – Χτυπούσαν μαθητή που δεν κατάφερε να πουλήσει ναρκωτικά
κορονοϊός
Κορονοϊός: Μελέτη δείχνει τις επιπτώσεις της πανδημίας στην ανάπτυξη των παιδιών
Η Covid-19 οδήγησε σε «μέτριες» καθυστερήσεις σε αναπτυξιακά ορόσημα για τα βρέφη και τα μικρά παιδιά
Κορονοϊός: Μελέτη δείχνει τις επιπτώσεις της πανδημίας στην ανάπτυξη των παιδιών