Thumbnail
Επιμόρφωση στα Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο: Από σήμερα νέες αιτήσεις συμμετοχής εκπαιδευτικών ΠΕ06 & ΠΕ60

Από σήμερα Πέμπτη 13 Οκτωβρίου στις 13.00 και μέχρι την Πέμπτη, 20 Οκτωβρίου και ώρα 13.00, θα είναι ξανά ανοικτό το μητρώο του ΙΕΠ για την υποβολή αίτησης συμμετοχής στην εξ αποστάσεως ασύγχρονη επιμόρφωση των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου και των εκπαιδευτικών ΠΕ06 & ΠΕ60 που δεν εγγράφηκαν στις προηγούμενες περιόδους (νέες τοποθετήσεις κ.λπ.) για την «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών για την Εισαγωγή της Αγγλικής Γλώσσας στο Νηπιαγωγείο (ΕΑΝ)»

Επισημαίνεται ότι :

• Η εγγραφή γίνεται μέσω της ιστοσελίδας του Ι.Ε.Π. https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php ακολουθώντας την αναγραφόμενη στην ιστοσελίδα σχετική διαδικασία.

• Οι εκπαιδευτικοί που θα υποβάλουν την αίτησή τους εμπρόθεσμα και πληρούν τις προϋποθέσεις (έχουν δηλαδή δηλωθεί στο myschool από το σχολείο τους), θα μπορούν από την Δευτέρα, 24 Οκτωβρίου και ώρα 13.00 να συνδεθούν στην πλατφόρμα moodle https://elearning.iep.edu.gr/study/enrol/index.php?id=511 για να ξεκινήσουν την επιμόρφωσή τους, συνολικής διάρκειας 24 ωρών,

• Η σύνδεση στην πλατφόρμα γίνεται μόνο με τους προσωπικούς κωδικούς taxis του επιμορφούμενου.

• Για τεχνικά θέματα και λοιπά ερωτήματα οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο helpdesk του ΙΕΠ: https://www.iep.edu.gr/helpdesk/open.php?topicId=50

• Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επιμόρφωση ΕΑΝ αναφέρονται στο Δελτίο Τύπου στις Ανακοινώσεις του ΙΕΠ: http://www.iep.edu.gr/el/deltia-typougenika/11

Περαιτέρω, σύμφωνα με το περιεχόμενο του Δελτίου Τύπου του ΙΕΠ, για τους εκπαιδευτικούς που τοποθετούνται για πρώτη φορά στα νηπιαγωγεία, ισχύουν τα ακόλουθα:

Κατά τις πρώτες δύο εβδομάδες, οι εκπαιδευτικοί δεν ξεκινούν δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα, αλλά παρακολουθούν το πρόγραμμα της τάξης κατά τις διδακτικές ώρες που έχουν αναλάβει, με σκοπό την απαιτούμενη σταδιακή εξοικείωση των μαθητών και μαθητριών αλλά και των ίδιων με το πρόγραμμα του νηπιαγωγείου. Κατά τη διάρκεια της περιόδου αυτής, οι εκπαιδευτικοί ΠΕ06 συνεργάζονται με τη Διεύθυνση του Νηπιαγωγείου και τις/τους νηπιαγωγούς ώστε

α) να μελετήσουν τον προγραμματισμό του Νηπιαγωγείου και της τάξης,

β) να εξοικειωθούν με τα διαθέσιμα μέσα και υλικά του Νηπιαγωγείου,

γ) να παρατηρήσουν την εκπαιδευτική διαδικασία στην τάξη και

δ) να γνωρίσουν τις οικογένειες των μαθητών και μαθητριών.

Οι εκπαιδευτικοί συνεργάζονται επίσης μεταξύ τους για το σχεδιασμό και την οργάνωση των δημιουργικών δραστηριοτήτων στα αγγλικά αναπτύσσοντας εκπαιδευτικά σενάρια, τα οποία θα αξιοποιήσουν όταν θα ξεκινήσουν οι δραστηριότητες στα αγγλικά. Μετά την παρέλευση των δύο πρώτων εβδομάδων (4 διδακτικών ωρών), οι εκπαιδευτικοί ΠΕ06 μπορούν να ξεκινήσουν την εφαρμογή των δραστηριοτήτων αφού συμβουλευτούν το εκπαιδευτικό υλικό και τα σενάρια που είναι διαθέσιμα στην Εκπαιδευτική Πύλη του ΕΑΝ (ean.auth.gr), ώστε να τα αξιοποιήσουν σε συνεργασία με τον/τη Νηπιαγωγό.

Σε καμία περίπτωση, δεν μπορεί να διατεθεί ή να χρησιμοποιηθεί έντυπο εκπαιδευτικό υλικό στην αγγλική γλώσσα (εγχειρίδια κ.λπ.) εκτός βιβλίων λογοτεχνίας για παιδιά (ιστορίες, παραμύθια κ.λπ.). Τονίζεται ότι η έμφαση δίνεται στον προφορικό λόγο και δεν αναμένεται από τα παιδιά γραφή και ανάγνωση στην αγγλική γλώσσα.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

titanikos.jpg
Τιτανικός: Ο πραγματικός λόγος που δεν βρέθηκαν σκελετοί στα συντρίμμια
Η βύθιση του Τιτανικού το 1912 στοίχισε τη ζωή σε περίπου 1.517 ανθρώπους, πολλοί από τους οποίους παρασύρθηκαν από τα ρεύματα του ωκεανού ή...
Τιτανικός: Ο πραγματικός λόγος που δεν βρέθηκαν σκελετοί στα συντρίμμια