Παιδιά ενός κατώτερου Θεού;
Η ενισχυτική διδασκαλία είναι μια γέφυρα βοήθειας για  τα  παιδιά

Με  έκπληξη, οι  Διευθυντές  των  σχολείων ενημερωθήκαμε, από  τον  Δ/ντη Π.Ε  Β΄   Αθήνας, ότι στα πλαίσια των αναθέσεων των ωρών των εκπαιδευτικών για το myschool, να  μην βάλουμε ώρες ενισχυτικής διδασκαλίας όπως κάναμε πάντα για  τους μαθητές μας που κρίναμε ότι είχαν ανάγκη από  ενισχυτική διδασκαλία.

Γνωρίζοντας  καλύτερα   ότι η  ενισχυτική διδασκαλία  μαζί με  την παράλληλη  στήριξη  είναι  οι  δυο  σημαντικοί πυλώνες  της  αντισταθμιστικής αγωγής ζήτησα  όπως η Διεύθυνση μου γνωρίσει:

-το  θεσμικό πλαίσιο  που   καταργεί  την Ε.Δ (σας  θυμίζω, ότι  πρόπερσι η ίδια  Διεύθυνση με   ενημέρωνε με  έγγραφό  της ότι  ότι  η  κατ  οίκον  έχει  ανασταλεί).

Σας  υπενθυμίζω ότι η ενισχυτική διδασκαλία καθιερώθηκε  µε το Π.Δ 462/91 (Φ.Ε.Κ. 171 τ. Α΄) άρθρο 5 αφορά μαθητές που: α) Χρειάζονται «επιπλέον διδακτική βοήθεια». β) Είναι «κατά προτεραιότητα μαθητές των τάξεων Α’ και Β’». γ) Είναι μαθητές όλων των τάξεων οι οποίοι «δεν κατέκτησαν τους βασικούς μηχανισμούς ανάγνωσης, γραφής και αριθμητικού υπολογισμού».

 Στη συνέχεια µε ερμηνευτική Εγκύκλιο του ΥΠΕΠΘ (1995) η Ε.∆. αναφέρεται σε μαθητές που έχουν: α) μαθησιακές δυσκολίες β) ανάγκη εξατομικευμένης Ενισχυτικής ∆διδασκαλίας γ) ιδιαίτερες γνωστικές ανάγκες δ) προοπτική να ενταχθούν και πάλι στην τάξη

Ακόμη  σύμφωνα  με  την  Αρ. Πρωτ.: Φ.7/142557/ Δ1 εγκύκλιο  του  ΥΠΕΠΘ,  αν και μετά από την συμπλήρωση του Προγράμματος εξακολουθούν να πλεονάζουν  διδακτικές ώρες, αυτές, με απόφαση του συλλόγου διδασκόντων διατίθενται για ενισχυτική  διδασκαλία. 

- όλοι  γνωρίζουμε  ότι  η  ενισχυτική  διδασκαλία είναι  μια   γέφυρα   βοήθειας  για  τα  παιδιά,  αφού η διαδικασία παραπομπής για  αξιολόγηση μαθητών  μας   στα  ΚΕΔΑΣΥ,πρώην ΚΕΣΥ, πρώην ΚΕΔΥ  είναι  χρονοβόρα  άνω  των 3 ετών  στην  καλύτερη περίπτωση, και  η  όσο  το  δυνατόν πρώιμη  παρέμβαση σε  αυτά  μπορεί  να  έχει  σημαντικά  αποτελέσματα ενώ γνωρίζουμε ακόμα   ότι  η  Ε.Δ   προσφέρεται  και σαν αντισταθμιστική αγωγή   σε  παιδιά   τα  οποία   θα   μπορούσαν  να   φοιτήσουν, αν  δεν  υπήρχε  υποχρεωτικός περιορισμός αριθμού μαθητών ως  προς  την  σύσταση  και λειτουργία  σε   Τ.Υ η  σε  Ζ.Ε.Π.

Τέλος  μου κάνει  εντύπωση η  επιλογή  της  αναστολής ή κατάργησης της Ε.Δ ,  την εφετινή χρονιά αφού στην  έναρξη  αυτής ο Διευθυντής Εκπαίδευσης της   Β Αθήνας  στην πρώτη  συνάντηση μας ενημέρωσε,  θα  είναι η  καλύτερη  σχολική χρονιά   αφού  υπάρχει  επάρκεια  επιδεκτικών και  ειδικοτήτων στην περιφέρειά μας.

Θέλω  να  πιστεύω, ότι όλοι  κατανοούμε, ότι  στις παρούσες  οικονομικές  και κοινωνικές  συνθήκες  που ζούμε, η παροχή  10-12  ωρών ενισχυτικής   διδασκαλίας  στους  μαθητές  μας  που  την έχουν ανάγκη, την  βδομάδα  συνολικά, είναι το  λιγότερο  που  μπορούμε  να  τους  προσφέρουμε.

Η σημαντικότητα για  τους αδύναμους μας μαθητές της  Ενισχυτικής  Διδασκαλίας, είναι γνωστή για την απάλειψη των αδυναμιών των μαθητών, τόσο σε όλους τους εκπαιδευτικούς, όσο και στους γονείς των μαθητών.

Με  εκτίμηση           

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ  ΓΡΙΒΑΣ   ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ  18 Δ.Σ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

λαμπακια
7 λάθη με τα χριστουγεννιάτικα λαμπάκια που αυξάνουν τον κίνδυνο φωτιάς στο σπίτι
7 συνηθισμένα λάθη με χριστουγεννιάτικα φωτάκια που μπορεί να προκαλέσουν φωτιά – πώς να στολίσετε με απόλυτη ασφάλεια
7 λάθη με τα χριστουγεννιάτικα λαμπάκια που αυξάνουν τον κίνδυνο φωτιάς στο σπίτι