ΝΙΚΗ-ΚΕΡΑΜΕΩΣ
Επιθυμία της Ν. Κεραμέως είναι η θητεία της στο υπ. Παιδείας να γίνει συνώνυμο της αναβάθμισης της Παιδείας

Λίγο μετά το ξεκίνημα της νέας σχολικής και ακαδημαϊκής χρονιάς η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων ανοίγει τα χαρτιά της στο ΒΗΜΑgazino που κυκλοφορεί μαζί με «Το ΒΗΜΑ της Κυριακής» σήμερα 2 Οκτωβρίου, μιλώντας στον Γιώργο Νάστο για όλους τους στόχους της. Δήλωσε, ανάμεσα σε άλλα:

ΚΕΡΑΜΕΩΣ

«Το σχέδιο το οποίο έχουμε ξετυλίξει αυτά τα τρία χρόνια προβλέπει μια ολιστική εκπαιδευτική μεταρρύθμιση που αρχίζει από το νηπιαγωγείο και φτάνει μέχρι το Πανεπιστήμιο και τη διά βίου μάθηση.

Θεωρώ μείζονος σημασίας το να ξεκινάει κανείς από τα θεμέλια, από τα πιο κρίσιμα χρόνια στην εξέλιξη του ανθρώπινου εγκεφάλου, από το νηπιαγωγείο.

Για αυτό και οι μεταρρυθμίσεις ξεκίνησαν με το να γίνει πράξη το νηπιαγωγείο από 4 ετών (ήταν από 5 ετών μέχρι πρότινος), η εκμάθηση αγγλικών από το νηπιαγωγείο, οι 25.000 διορισμοί στην εκπαίδευση μετά από 12 χρόνια που δεν είχε γίνει ούτε ένας, οι οριζόντιες επιμορφώσεις των εκπαιδευτικών, η αποκατάσταση των πρότυπων και πειραματικών σχολείων και ο διπλασιασμός τους, η δημιουργία 166 νέων προγραμμάτων σπουδών που δίνουν έμφαση στην καλλιέργεια δεξιοτήτων όπως η κριτική σκέψη, ο ψηφιακός μετασχηματισμός.

Θα ήθελα να αναφερθώ διακριτά στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση, καθώς επιχειρείται μια μεγάλη στροφή, προκειμένου να έρθει πιο κοντά με τις πραγματικές ανάγκες της κοινωνίας, και τις ειδικότητες σε ζήτηση τις προσφέρουμε μέσα από τα Επαγγελματικά Λύκεια, τα Πρότυπα ΕΠΑΛ και τα δημόσια, θεματικά και πειραματικά ΙΕΚ της χώρας. (…)

Ενισχύσαμε τις δυνατότητες των Πανεπιστημίων μας όπως με το εσωτερικό ERASMUS, τα διπλά και κοινά πτυχία, τα βιομηχανικά διδακτορικά, την αμειβόμενη πρακτική άσκηση, τις spin-off και start-up εταιρείες, τις συνεργασίες με κορυφαία ΑΕΙ του εξωτερικού, ανοίγουμε το Πανεπιστήμιο στον κόσμο. Το όραμα που διατρέχει όλη αυτή την προσπάθεια είναι πώς θα δώσουμε περισσότερα και καλύτερα εφόδια στις νέες και στους νέους. Ο στόχος είναι η επόμενη γενιά να είναι πολύ καλύτερη από τη δική μας».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 8/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Η Μαρία Καρυστιανού σε ομιλία
Μαρία Καρυστιανού για εκταφές: «Για να δίνουν το πράσινο φως, έχουν σκεφτεί τρόπο να ελέγξουν το αποτέλεσμα»
«Υποχρεωτικά πρέπει να απευθυνθούμε σε εργαστήρια του εξωτερικού για θέματα αξιοπιστίας και εμπιστοσύνης», δηλώνει η Μαρία Καρυστιανού,...
Μαρία Καρυστιανού για εκταφές: «Για να δίνουν το πράσινο φως, έχουν σκεφτεί τρόπο να ελέγξουν το αποτέλεσμα»
Κώστας Βλάσης
Κώστας Βλάσης (υφυπ. Παιδείας): «Πέναλτι δύο ετών» για αναπληρωτές που δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία
«Για αυτόν που δεν αναλαμβάνει υπηρεσία υπάρχει “πέναλτι” για δύο χρόνια», ξεκαθάρισε ο υφυπουργός Παιδείας Κώστας Βλάσης
Κώστας Βλάσης (υφυπ. Παιδείας): «Πέναλτι δύο ετών» για αναπληρωτές που δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία
δυτικης μακεδονιας
Πανεπιστήμιο Δ. Μακεδονίας: Εργαλείο έρευνας, τεχνολογίας και ανάπτυξης ο νέος Υπερυπολογιστής
Ο νέος υπερυπολογιστής, μοναδικός στην Ελλάδα με εξειδίκευση στην Τεχνητή Νοημοσύνη, εντάσσεται στην Κοινή Ευρωπαϊκή Επιχείρηση EuroHPC (Joint...
Πανεπιστήμιο Δ. Μακεδονίας: Εργαλείο έρευνας, τεχνολογίας και ανάπτυξης ο νέος Υπερυπολογιστής
ζαχαρ
Επίσκεψη της Σοφίας Ζαχαράκη στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο – Επίκεντρο το στεγαστικό και η ανάπτυξη του Ιδρύματος
Στο επίκεντρο το πρόβλημα της φοιτητικής στέγασης - Η δέσμευση της Υπουργού για στήριξη
Επίσκεψη της Σοφίας Ζαχαράκη στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο – Επίκεντρο το στεγαστικό και η ανάπτυξη του Ιδρύματος