iep ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
Εως και την Παρασκευή 30-09-2022

Την παράταση της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων για την Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την πλήρωση θέσης Προϊσταμένου/ης του Τμήματος Προμηθειών, Διαγωνισμών και Συμβάσεων, αποφάσισε το ΙΕΠ

Η αποφαση

Σας ενημερώνουμε ότι με την υπ΄ αριθμ. πρωτ. 11561/22-09-2022 (ΑΔΑ: 98ΖΩΟΞΛΔ-Ω87) Πράξη του ΔΣ του ΙΕΠ εγκρίθηκε η παράταση της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων για την υπ’ αριθμ. πρωτ. 10634/30-08-2022 (ΑΔΑ: ΨΠΠ5ΟΞΛΔ-82Ν) Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την πλήρωση θέσης Προϊσταμένου/ης του Τμήματος Προμηθειών, Διαγωνισμών και Συμβάσεων, έως και την Παρασκευή 30-09-2022 και ώρα 13:00.

Παρακαλούμε για την ανάρτηση της ως άνω Πράξης στο δικτυακό τόπο του Υπουργείου, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρ. 14 του ν. 3966/2011 όπως τροποποιήθηκε από το άρθρ. 97 του ν. 4763/2020, παραμένοντας στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

προσχολική αγωγή
Προσχολική Αγωγή & Εκπαίδευση: Πλήρες νομοθετικό πλαίσιο και νέες δράσεις ΥΠΑΙΘΑ στο δημόσιο διάλογο
Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση: Παράθεση του νομοθετικού πλαισίου και των δράσεων του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού στα πλαίσια...
Προσχολική Αγωγή & Εκπαίδευση: Πλήρες νομοθετικό πλαίσιο και νέες δράσεις ΥΠΑΙΘΑ στο δημόσιο διάλογο
plimmyrise_nipiagogeio
Παρουσίαση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του ΥΠΑΙΘ – Απάντηση στον κοινοβουλευτικό έλεγχο
Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση: Παράθεση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του Υπ. Παιδείας
Παρουσίαση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του ΥΠΑΙΘ – Απάντηση στον κοινοβουλευτικό έλεγχο