Νέα εγκύκλιος με καθήκοντα εκπαιδευτικών... για την "ενδυνάμωσή" τους !
Αναλυτικά τα νέα καθήκοντα εκπαιδευτικών από το νέο σχολικό έτος

Το Υπουργείο Παιδείας ετοιμάζει ήδη Εγκύκλιο και θα την αποστείλει λίγο πριν το άνοιγμα των σχολείων με τα νέα καθήκοντα των εκπαιδευτικών από το νέο σχολικό έτος 2022-2023.

O νόμος 4823/2021 Κεραμέως με τίτλο “Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις” δεν εφαρμόστηκε ακόμη σε όλο του το εύρος.

Μέντορες και Ενδοσχολικοί Συντονιστές είναι δύο από τις αλλαγές στα σχολεία τον ερχόμενο Σεπτέμβρη που θα κάνουν, τόσο με το περιεχόμενο τους όσο και τη γραφειοκρατία τους, βουνό τα καθήκοντα εκπαιδευτικών.

Το Υπουργείο Παιδείας ετοιμάζει ήδη τη σχετική εγκύκλιο και θα την αποστείλει λίγο πριν το άνοιγμα των σχολείων, έτσι ώστε να εφαρμοστούν αρχικά αυτές οι προκαταρκτικές ενέργειες για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.  

Αναλυτικά τα νέα καθήκοντα εκπαιδευτικών από το νέο σχολικό έτος

Οι ενδοσχολικοί Συντονιστές

Είναι όργανα συντονισμού του εκπαιδευτικού έργου σε επίπεδο σχολικής μονάδας οι οποίοι μπορεί να είναι Συντονιστές Τάξεων ή Συντονιστές Γνωστικών Πεδίων και έχουν τα εξής καθήκοντα:

α) την υποστήριξη και τον συντονισμό των εκπαιδευτικών ανά ομάδες ειδικοτήτων ή ανά ομάδες τάξεων διδασκαλίας,

β) τον προγραμματισμό της διδακτέας ύλης,

γ) την οργάνωση δειγματικών διδασκαλιών και την ανταλλαγή καλών επαγγελματικών πρακτικών,

δ) την εισαγωγή καινοτόμων εκπαιδευτικών εργαλείων διδασκαλίας και την αξιολόγησή τους και

ε) τον προγραμματισμό των διαδικασιών αξιολόγησης των μαθητών.

Ο ενδοσχολικός Συντονιστής  συγκαλεί συναντήσεις εργασίας με εκπαιδευτικούς ομάδων ειδικοτήτων ή ομάδων τάξεων διδασκαλίας.

Ο Διευθυντής ορίζει τους ενδοσχολικούς Συντονιστές,  ο οποίος μπορεί να αναθέτει στον ίδιο εκπαιδευτικό καθήκοντα Συντονιστή Τάξης ή Συντονιστή Γνωστικού Πεδίου. Η θητεία ενός εκπαιδευτικού ως Ενδοσχολικού Συντονιστή (Συντονιστή Τάξης ή Γνωστικού Πεδίου) παίζει ρόλο στην ατομική αξιολόγησή του καθώς και για την επιλογή του ως στελέχους εκπαίδευσης.

Παιδαγωγικός σύμβουλος μέντορας

Για την καθοδήγηση και την υποστήριξη της ένταξης στη σχολική μονάδα νεοδιοριζόμενου ή πρόσφατα τοποθετημένου στη σχολική μονάδα μόνιμου ή αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού με προϋπηρεσία έως πέντε (5) έτη o Διευθυντής του σχολείου ορίζει παιδαγωγικό  σύμβουλο μέντορα

Με απόφαση του Διευθυντή ή του Προϊστάμενου της σχολικής μονάδας μπορεί να αποφασιστεί ότι, οι Συντονιστές Γνωστικών Πεδίων ή Τάξεων  μπορούν να αναλαμβάνουν, παράλληλα, καθήκοντα παιδαγωγικού συμβούλου μέντορα.

Η θητεία ενός εκπαιδευτικού ως παιδαγωγικού συμβούλου μέντορα παίζει ρόλο στην ατομική αξιολόγησή του, καθώς και κατά την επιλογή του ως στελέχους εκπαίδευσης.

Πηγή: fresh-education.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 14/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 15/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sintaksei.jpeg
Συντάξεις: Τι συμφέρει με τα πλασματικά έτη – Οι προϋποθέσεις, το κόστος και τα οφέλη [Πίνακες]
Συντάξεις: Η εξαγορά πλασματικών ετών αποτελεί το «κλειδί» για τη θεμελίωση συνταξιοδοτικού δικαιώματος και τη μείωση του ορίου ηλικίας, έως και επτά...
Συντάξεις: Τι συμφέρει με τα πλασματικά έτη – Οι προϋποθέσεις, το κόστος και τα οφέλη [Πίνακες]
βιβ
Τα νέα προγράμματα σπουδών σε σταυροδρόμι: Μεταρρύθμιση ή εκπαιδευτική στασιμότητα;

Η Δημοκρατική Συνεργασία Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, στο παρόν κείμενο, προσεγγίζει κριτικά τα Νέα Προγράμματα Σπουδών, αναγνωρίζοντας...

Τα νέα προγράμματα σπουδών σε σταυροδρόμι: Μεταρρύθμιση ή εκπαιδευτική στασιμότητα;
erasmus
Εκπαιδευτική αποστολή του 4ου ΕΠΑΛ Αθήνας στη Χάβρη για το πρόγραμμα Erasmus+ «Βιώσιμη Κατανάλωση»
Οκτώ μαθητές και δύο εκπαιδευτικοί συμμετείχαν σε βιωματικά εργαστήρια και επισκέψεις σε σημαντικά μνημεία, αποκτώντας πολύτιμες εμπειρίες και...
Εκπαιδευτική αποστολή του 4ου ΕΠΑΛ Αθήνας στη Χάβρη για το πρόγραμμα Erasmus+ «Βιώσιμη Κατανάλωση»