ΕΛΜΕ Ιωαννίνων: "Είναι απολύτως αναγκαίο να γίνουν άμεσα οι κρίσεις διευθυντών/ντριών σχολικών μονάδων"
Με νέα της ανακοίνωση η ΕΛΜΕ Ιωαννίνων στηλιτεύει τις αποφάσεις του ΥΠΑΙΘ σχετικά με την οργάνωση της διαδικασίας για την επιλογή Διευθυντών/ντριών σχολικών μονάδων. 

Η ΕΛΜΕ Ιωαννίνων θεωρεί απαράδεκτη την συγκρότηση Συμβουλίων Επιλογής Διευθυντών/-ντριών άνευ της συμμετοχής αιρετών εκπροσώπων του κλάδου και την παραβίαση της σειράς επιλογής στελεχών.

Όπως αναφέρεται, η έναρξη της συγκεκριμένης διαδικασίας μαζί με την αρχή του σχολικού έτους, ενδέχεται να δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα!

Η ανακοίνωση

"Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Ιωαννίνων καταδικάζει τη νέα αυθαίρετη και αντιδημοκρατική απόφαση της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ να προχωρήσει στη συγκρότηση Συμβουλίων Επιλογής Διευθυντών/ντριων σχολικών μονάδων χωρίς τη συμμετοχή των αιρετών εκπροσώπων του κλάδου και παραβιάζοντας τη σειρά επιλογής στελεχών, αφού έπρεπε να προηγηθεί η επιλογή των Συμβούλων Εκπαίδευσης και των Περιφερειακών Διευθυντών/ντριων.

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ θεωρεί ότι είναι απολύτως αναγκαίο να γίνουν άμεσα οι κρίσεις διευθυντών/ντριών σχολικών μονάδων, γιατί πρόκειται για μια διαδικασία που έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί πριν από την έναρξη του σχολικού έτους 2020-21, με αποτέλεσμα λόγω αυτής της καθυστέρησης, η οποία βαρύνει αποκλειστικά την πολιτική ηγεσία, να υπάρχουν κενά λόγω συνταξιοδότησης ή παραίτησης των διευθυντών/ντριών. Αυτή όμως η ανάγκη δεν δίνει το δικαίωμα στην πολιτική ηγεσία να αυθαιρετεί εις βάρος της αξιοκρατίας, γιατί με αυτή της την επιλογή είναι ξεκάθαρο ότι η πολιτική ηγεσία αφενός καταστρατηγεί το νόμο που η ίδια ψήφισε, αφετέρου επιδιώκει τον απόλυτο έλεγχο στην επιλογή των Διευθυντών/ντριών κατά παράβαση κάθε έννοιας αξιοκρατίας, δημοκρατίας και φιλελεύθερης αντίληψης.

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ επισημαίνει ότι η έναρξη αυτής της διαδικασίας με την αρχή του σχολικού έτους θα δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα στον προγραμματισμό και τη λειτουργία των σχολικών μονάδων, η οποία θα ενταθεί με την αλλαγή των Διευθυντών/ντριων στη μέση του σχολικού έτους.

Άλλη μια χρονιά με σοβαρά προβλήματα με ευθύνη της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ, η οποία δεν κατάφερε να υλοποιήσει ούτε το χρονοδιάγραμμα που η ίδια εξήγγειλε! 

Ζητάμε:

  • Η επιλογή των στελεχών εκπαίδευσης να γίνει από υπηρεσιακά συμβούλια με τη συμμετοχή των δημοκρατικά εκλεγμένων εκπρόσωπων του κλάδου μας, οι οποίοι θα διασφαλίσουν την απαιτούμενη διαφάνεια και αξιοκρατία στη διαδικασία.
  • Την επαναφορά του Συλλόγου Διδασκόντων ως του βασικού, συλλογικού και ανώτερου διοικητικού οργάνου του Σχολείου"

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Έκτακτο επίδομα έως 1.700 ευρώ σε εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

λαμπακια
Χριστούγεννα άναψαν στα μάτια των παιδιών που συγκίνησαν το διαδίκτυο
Δύο μικρά αγόρια, τα οποία δεν μπόρεσαν να κρύψουν τη χαρά τους όταν ο πατέρας τους τούς αποκάλυψε τον εντυπωσιακό χριστουγεννιάτικο στολισμό της...
Χριστούγεννα άναψαν στα μάτια των παιδιών που συγκίνησαν το διαδίκτυο
parents_teachers_hate_11.jpg
Προϋπολογισμός 2026: Στο επίκεντρο οι διορισμοί, οι συνταξιοδοτήσεις και η ανανέωση του εκπαιδευτικού προσωπικού
Στη Βουλή η Σοφία Ζαχαράκη – 113 εκατ. ευρώ για νέους εκπαιδευτικούς
Προϋπολογισμός 2026: Στο επίκεντρο οι διορισμοί, οι συνταξιοδοτήσεις και η ανανέωση του εκπαιδευτικού προσωπικού
ΖΑΧΑΡΑΚΗ
Σοφία Ζαχαράκη: «Η χώρα χρειάζεται μια Εθνική Συμφωνία για το σχολείο του 2040»
Σοφία Ζαχαράκη: «Προχωράμε στον Εθνικό Διάλογο για μια νέα Παιδαγωγική και Κοινωνική Συμφωνία για το σχολείο του 2040, με αιχμή το Εθνικό Απολυτήριο»
Σοφία Ζαχαράκη: «Η χώρα χρειάζεται μια Εθνική Συμφωνία για το σχολείο του 2040»