Υπουργείο Παιδείας: Σύσταση 3.000 θέσεων για ιερείς, 1 μόνο για εκπαιδευτικούς Θεατρικής Αγωγής!
Μια κακοπαιγμένη παράσταση υποκρισίας και αδιαφορίας παίζεται εδώ και καιρό στην πλάτη των θεατρολόγων της χώρας.

Εκτός μόνιμων διορισμών παραμένουν τελικά όλοι οι εκπαιδευτικοί Θεατρικής Αγωγής, παρά την πολυετή προσφορά τους στο δημόσιο σχολείο και τα εκατοντάδες πάγια και διαρκή κενά στα σχολεία, την ίδια ώρα που το υπουργείο προχώρησε στη σύσταση περισσοτέρων των 3.000 θέσεων για ιερείς.

Μια κακοπαιγμένη παράσταση υποκρισίας και αδιαφορίας παίζεται εδώ και καιρό στην πλάτη των θεατρολόγων της χώρας. 

Όπως σημειώνει στην efsyn ο Κώστας Ζαφειρόπουλος, εκτός μόνιμων διορισμών παρέμειναν τελικά όλοι οι εκπαιδευτικοί Θεατρικής Αγωγής, παρά την πολυετή προσφορά τους στο δημόσιο σχολείο και τα εκατοντάδες πάγια και διαρκή κενά στα σχολεία. Πρόκειται για τον μοναδικό κλάδο στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση με μόλις μία (1) οργανική θέση στην Ειδική Αγωγή και μηδενικούς διορισμούς στη Γενική. Και όλα αυτά ενώ υπηρετούν πάνω από 800 αναπληρωτές θεατρολόγοι (εκ των οποίων τουλάχιστον 200 με περισσότερα από δέκα έτη), δηλαδή το 80% των εκπαιδευτικών της θεατρικής αγωγής είναι αναπληρωτές.

Πρόκειται για τον κλάδο που επλήγη περισσότερο μετά τους 11.700 (ελάχιστους σε σχέση με τις ανάγκες) διορισμούς του περασμένου Αυγούστου, καθώς οι θεατρολόγοι πρώτα είδαν τις ώρες των μαθημάτων τους να περικόπτονται ή και να εξοστρακίζονται από τα ωρολόγια προγράμματα, μετά οι περισσότεροι διαπίστωσαν ότι έχασαν το τρένο των διορισμών (171 έγιναν πέρσι) και τώρα πλέον αντιλαμβάνονται ότι το υπουργείο τούς έχει πλήρως ξεχάσει. Το υπουργείο Παιδείας είχε πάντως ενημερωθεί για τη μη ύπαρξη οργανικών θέσεων με δεκάδες επιστολές, δεκάδες διαμαρτυρίες, αλλεπάλληλες ερωτήσεις στη Βουλή (έχουν κατατεθεί πάνω από 20 κοινοβουλευτικές ερωτήσεις και αναφορές) και είχε χρόνο στη διάθεσή του, αλλά αποφάσισε τελικά να μην ασχοληθεί με το θέμα.

Ενώ και η υφυπουργός Παιδείας έχει κάνει δηλώσεις στη Βουλή για την αξία της Θεατρικής Αγωγής στην εκπαίδευση, τελικά έμειναν μόνο διάφορες βαρύγδουπες δηλώσεις για την «πατρίδα του θεάτρου» και για τη σημασία των τεχνών στο σχολείο του... αύριο. Στο σήμερα μηδέν. Στο παραπέντε των διορισμών η Πολιτική Ηγεσία του ΥΠΑΙΘ θυμήθηκε ότι δεν υπάρχουν οργανικές θέσεις για κάποιους κλάδους.

diamartyria-theatrologoi.jpg

«Η αγανάκτηση και η αίσθηση της αδικίας είναι μεγάλες. Πρωτίστως οι μαθητές δεν θα διδάσκονται με σταθερότητα και ποιότητα ένα πολύτιμο μάθημα του οποίου η αξία δεν φαίνεται να αναγνωρίζεται από την Πολιτεία. Ομως και σε επίπεδο εκπαιδευτικών, ο διορισμός είναι μια ελάχιστη εργασιακή ασφάλεια, εργαζομένων υψηλής κατάρτισης, με επιμονή και αγάπη στο αντικείμενό τους, παρά τις χαμηλές αμοιβές και τις αντίξοες συνθήκες, μετά από ομηρία χρόνων! Το αίτημα για δίκαιους διορισμούς δεν είναι λοιπόν συντεχνιακό, είναι θέμα εργασιακής αξιοπρέπειας και κοινής λογικής» αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος Θεατρολόγων, καλώντας σε κινητοποίηση διαμαρτυρίας αύριο το μεσημέρι (13.00) έξω από το υπουργείο Παιδείας.

Υπενθυμίζεται ότι το -μονόωρο- μάθημα της Θεατρικής Αγωγής συρρικνώθηκε περαιτέρω καθώς καταργήθηκε ως διδασκόμενο από την Ε' και την ΣΤ' Δημοτικού, ενώ παράλληλα μειώθηκαν και ώρες από τα μαθήματα Καλλιτεχνικής Παιδείας (Μουσική και Θεατρική Αγωγή) στο Λύκειο.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia