ΥΠΑΙΘ
INTIME NEWS/ΜΠΑΜΠΟΥΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Εισαγωγή μαθητών-Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία: Τροποποίηση απόφασης για Επιτροπές κλήρωσης και εξετάσεων

Σε ΦΕΚ δημοσιεύθηκε νέα απόφαση της υφυπουργού Παιδείας Ζέττας Μακρή που τροποποιεί την απόφαση για την «Εισαγωγή μαθητών/τριών και σχετικές ρυθμίσεις στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία (Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ) για το σχολικό έτος 2022-2023» (Β’ 1144).

Δείτε εδώ αναλυτικά τη νέα απόφαση.

Οι αλλαγές

Α. Ως προς το όργανο που αποφαίνεται για την σύσταση της Επιτροπής Κλήρωσης των Πειραματικών Σχολείων και της Κεντρικής Επιτροπής Οργάνωσης των Εξετάσεων στα Πρότυπα Σχολεία και της Κλήρωσης στα Πειραματικά Σχολεία (Κ.Ε.Ο.Ε.Κ).

Β. Ως προς το όργανο που αποφαίνεται για την σύσταση της Κεντρικής Επιτροπής Διεξαγωγής των Εξετάσεων στα Πρότυπα Σχολεία και της Επιτροπής του Βαθμολογικού Κέντρου. Αναλυτικά Τροποποίηση της υπό στοιχεία 28270/Δ6/ 14-3-2022 απόφασης της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων «Εισαγωγή μαθητών/τριών και σχετικές ρυθμίσεις στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία (Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ) για το σχολικό έτος 2022-2023» (Β’ 1144).

Αποφασίζουμε

1. Την τροποποίηση ως προς το όργανο που αποφαίνεται για την σύσταση της Επιτροπής Κλήρωσης των Πειραματικών Σχολείων και της Κεντρικής Επιτροπής Οργάνωσης των Εξετάσεων στα Πρότυπα Σχολεία και της Κλήρωσης στα Πειραματικά Σχολεία (Κ.Ε.Ο.Ε.Κ) της παρ. 6 του υποκεφαλαίου Α1 του Κεφ. Α της υπό στοιχεία 28270/Δ6/14.3.2022 υπουργικής απόφασης, η οποία διαμορφώνεται ως εξής: “6. Με απόφαση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων συστήνονται:

α) η Επιτροπή Κλήρωσης των Πειραματικών Σχολείων, έργο της οποίας είναι η διεξαγωγή της ηλεκτρονικής κλήρωσης,

β) η Κεντρική Επιτροπή Οργάνωσης των Εξετάσεων στα Πρότυπα Σχολεία και της Κλήρωσης στα Πειραματικά Σχολεία (Κ.Ε.Ο.Ε.Κ.), έργο της οποίας είναι η προετοιμασία της διαδικασίας της κλήρωσης και της δοκιμασίας (τεστ) δεξιοτήτων και η εκπόνηση σχετικών οδηγιών για την πληρέστερη διεξαγωγή τους”.

2. Την τροποποίηση ως προς το όργανο που αποφαίνεται για την σύσταση της Κεντρικής Επιτροπής Διεξαγωγής των Εξετάσεων στα Πρότυπα Σχολεία και της Επιτροπής του Βαθμολογικού Κέντρου της παρ. 10 της περ. Β1α του υποκεφ. Β1 του Κεφ. Β της υπό στοιχεία 28270/Δ6/14-3-2022 υπουργικής απόφασης, η οποία διαμορφώνεται ως εξής: “10. Με απόφαση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων συστήνονται:

α) Η Κεντρική Επιτροπή Διεξαγωγής των Εξετάσεων στα Πρότυπα Σχολεία έργο της οποίας είναι η προετοιμασία της δοκιμασίας/τεστ δεξιοτήτων για την εισαγωγή των μαθητών/τριών στα Πρότυπα Σχολεία, η εισήγηση των θεμάτων και η διεξαγωγή των συγκεκριμένων δοκιμασίων.

β) Η Επιτροπή του Βαθμολογικού Κέντρου, έργο της οποίας είναι η προετοιμασία της βαθμολόγησης των απαντητικών φύλων, η παραλαβή των απαντητικών φύλλων από τα βαθμολογικά κέντρα, η βαθμολόγησή τους και η έκδοση των αποτελεσμάτων συνολικά και ανά σχολική μονάδα.”.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

γορίλας
100 άνδρες εναντίον 1 γορίλα»: Το viral υποθετικό σενάριο που διχάζει το διαδίκτυο
Το υποθετικό ερώτημα «100 άνδρες εναντίον ενός γορίλα» έγινε viral σε X, TikTok και Reddit. Τι απαντούν οι χρήστες, ο Mr Beast και το ChatGPT;
100 άνδρες εναντίον 1 γορίλα»: Το viral υποθετικό σενάριο που διχάζει το διαδίκτυο
ταξη
«Ψηφιακός εκσυγχρονισμός» με... αναλφαβητισμό! Πώς η νέα εκπαιδευτική πολιτική μεταλλάσσει το σχολείο
Ο όρος "προσοντούχοι αγράμματοι" περιγράφει ανθρώπους με πλήθος βεβαιώσεων, δεξιοτήτων και «πιστοποιήσεων», αλλά χωρίς στέρεο υπόβαθρο γνώσεων ή...
«Ψηφιακός εκσυγχρονισμός» με... αναλφαβητισμό! Πώς η νέα εκπαιδευτική πολιτική μεταλλάσσει το σχολείο