Likeio_rodou
Το 2ο ΓΕΛ Ρόδου ταξίδεψε στην Τενερίφη στο πλαίσιο των συναντήσεων του Erasmus plus KA 201

Την τρίτη συνάντηση για την Υπολογιστική Σκέψη πραγματοποίησε το 2ο Λύκειο Ρόδου στην Τενερίφη, στο πλαίσιο των συναντήσεων του Erasmus plus KA 201, στο οποίο συμμετέχει. 

Το έργο, υλοποιείται από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μαζί με το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και σχολεία από την Ελλάδα, την Ισπανία, την Πορτογαλία και τη Νορβηγία. Στόχος του είναι να καθοδηγήσει τους εκπαιδευτικούς να υιοθετήσουν την υπολογιστική σκέψη στις τάξεις τους.

Οι συναντήσεις των εκπροσώπων του προγράμματος πραγματοποιήθηκαν στο Επαγγελματικό Σχολείο IES EL Sobradillo, στο Κέντρο Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών και στο Πανεπιστήμιο της La Laguna, όπου παρουσιάστηκαν σενάρια Υπολογιστικής Σκέψης και πραγματοποιήθηκαν εργαστήρια εφαρμογής της στις αίθουσες διδασκαλίας, προκειμένου να γίνει σύνδεση θεωρίας και πρακτικής.

Έτσι, στους συμμετέχοντες δόθηκε η ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με καινοτόμες διαδικασίες στην εκπαιδευτική πραγματικότητα και να ανταλλάξουν απόψεις. 

Σημειώνεται πως η δεύτερη συνάντηση πραγματοποιήθηκε στη Λισαβόνα από τις 15 έως τις 19 Νοεμβρίου 2021 με συμμετέχοντες από 8 εκπαιδευτικούς φορείς και σχολικές μονάδες από τις συμμετέχουσες χώρες: Ισπανία, Πορτογαλία, Νορβηγία και Ελλάδα.

Αναλυτικά:

2o Γενικό Λύκειο Ρόδου

Erasmus plus KA 201 «Computational Thinking at School» 

Η Τρίτη συνάντηση του Erasmus plus KA 201 για την Υπολογιστική Σκέψη πραγματοποιήθηκε στην Τενερίφη από τις 23 έως τις 28 Φεβρουαρίου 2022. Το έργο, στο οποίο συμμετέχει το 2ο Λύκειο Ρόδου, υλοποιείται από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μαζί με το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και σχολεία από την Ελλάδα, την Ισπανία, την Πορτογαλία και τη Νορβηγία. Στόχος του είναι να καθοδηγήσει τους εκπαιδευτικούς να υιοθετήσουν την υπολογιστική σκέψη στις τάξεις τους.

Οι συναντήσεις των εκπροσώπων του προγράμματος πραγματοποιήθηκαν στο Επαγγελματικό Σχολείο IES EL Sobradillo, στο Κέντρο Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών (CEP  La Laguna) και στο Πανεπιστήμιο της La Laguna, όπου παρουσιάστηκαν σενάρια Υπολογιστικής Σκέψης και πραγματοποιήθηκαν εργαστήρια εφαρμογής της στις αίθουσες διδασκαλίας, προκειμένου να γίνει σύνδεση θεωρίας και πρακτικής. Έτσι οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με μια καινοτόμα διαδικασία στην εκπαιδευτική πραγματικότητα, να ανταλλάξουν απόψεις για τις δυνατότητες της εφαρμογής της στο σχολείο και να μετατρέψουν τις ιδέες τους σε δραστηριότητες μάθησης. Παράλληλα, είχαν δυνατότητα να γνωρίσουν άλλα εκπαιδευτικά συστήματα και να αξιοποιήσουν αυτή την εμπειρία στη δική τους σχολική πραγματικότητα. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Επιβίβαση σε αεροπλάνο
Αυτά τα ρούχα πρέπει να αποφεύγετε στις πτήσεις σας - Τι λένε οι αεροσυνοδοί
Το ρούχο που πρέπει να αποφεύγετε οπωσδήποτε στις πτήσεις σας, σύμφωνα με μία αεροσυνοδό - Γιατί δεν πρέπει να βγάζουμε τα παπούτσια μας στο...
Αυτά τα ρούχα πρέπει να αποφεύγετε στις πτήσεις σας - Τι λένε οι αεροσυνοδοί
Πιερρακάκης
Πανελλαδικές 2024: Τι σημαίνει η ήπια αύξηση του αριθμού εισακτέων που ανακοίνωσε ο υπουργός Παιδείας
Πανελλαδικές 2024: Με σκοπό το υπουργείο Παιδείας να «διασκεδάσει» τον νέο νόμο για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια θα ανακοινώσει λίγες περισσότερες θέσεις...
Πανελλαδικές 2024: Τι σημαίνει η ήπια αύξηση του αριθμού εισακτέων που ανακοίνωσε ο υπουργός Παιδείας