Είναι γνωστό ότι στους πολέμους «σκοτώνονται οι λαοί για τ’ αφέντη το φαΐ».

Ανοιχτή Επιστολή προς τους μαθητές μας για τον πόλεμο

Αγαπητή μαθήτρια, αγαπητέ μαθητή,

εμείς οι καθηγητές σου νιώθουμε την ανάγκη να επικοινωνήσουμε μαζί σου για ένα θέμα που απασχολεί εσένα, την οικογένειά σου, όλους μας: την εισβολή του ρωσικού στρατού στην Ουκρανία.

·  Βλέπεις τις φρικιαστικές εικόνες των αμάχων, γυναικών και παιδιών, που σκοτώνονται από τη μηχανή του πολέμου.

·  Ακούς τον ήχο των σειρήνων που «προετοιμάζουν» τον πληθυσμό για το θάνατο που έρχεται από αέρα, στεριά, θάλασσα.

·  Νιώθεις ότι αυτή τη φορά ο πόλεμος δεν είναι απλώς πιο κοντά, αγγίζει σχεδόν και τη χώρα μας.

Λένε ότι για πρώτη φορά γίνεται πόλεμος στην Ευρώπη μετά το Β΄ Παγκόσμιο. Ψέματα. Όλοι αυτοί που τώρα «εκπλήσσονται» ήταν αυτοί που προκάλεσαν την εισβολή και κατοχή στην Κύπρο 1974, αυτοί που διαμέλισαν την ενιαία Γιουγκοσλαβία το 1992, αυτοί που βομβάρδισαν ακόμα και με απεμπλουτισμένο ουράνιο τη Σερβία το 1999.

Ακούς πολλές εκδοχές για το ποιος ευθύνεται για τον πόλεμο: ο παρανοϊκός ηγέτης της Ρωσίας, η ΕΕ που δεν έχει ενιαία πολιτική, το ΝΑΤΟ που είναι ο σταυροφόρος της ελευθερίας.

Η αλήθεια είναι όμως είναι διαφορετική. Η Ιστορία έχει αποδείξει ότι οι πόλεμοι έχουν τις ρίζες τους στα τεράστια οικονομικά συμφέροντα που κατά καιρούς συγκρούονται ακόμα και με τα όπλα, προκειμένου οι μεγάλες επιχειρήσεις να αποκομίζουν κέρδη. Έτσι και τώρα, όλοι αυτοί δε συγκρούονται για κάποια υψηλά ιδανικά ή για την ευτυχία των λαών τους αλλά για τα κέρδη των μεγαλοεπιχειρηματιών και η σύγκρουσή τους αυτή πλέον έχει φτάσει να είναι ανοιχτός πόλεμος.

Για τον πόλεμο λοιπόν ευθύνονται καθένας τους ξεχωριστά και όλοι μαζί. Είναι οι ίδιοι που ευθύνονται για την φτώχεια, την ανεργία και την προσφυγιά που εξαπλώνεται στους λαούς όλου του πλανήτη.

Σε αυτή την επικίνδυνη κατάσταση η ελληνική κυβέρνηση στέλνει στρατιωτικό υλικό στην Ουκρανία. Έτσι, την ώρα που οι γονείς σου και ο υπόλοιπος λαός

·  αδυνατούν να τα βγάλουν πέρα με την ακρίβεια, τις ανατιμήσεις στο ρεύμα, στα βασικά είδη πρώτης ανάγκης,

·  ζουν στο πετσί τους τι θα πει φτώχεια, ανεργία, εξαθλίωση, φορτώνονται ολοένα και μεγαλύτερα βάρη για τη μόρφωση και τις σπουδές σας,

·  βιώνουν τις οικονομικές συνέπειες του πολέμου,

η ελληνική κυβέρνηση, εμπλέκει τη χώρα και το λαό μας σε μια εξαιρετικά επικίνδυνη κατάσταση, συμμετέχοντας ενεργά στον πόλεμο στέλνοντας σήμερα πολεμικό υλικό, ενώ ταυτόχρονα δεν έχει αποκλείσει αποστολή στρατιωτών και αξιωματικών.

Για αυτόν άλλωστε το λόγο εδώ και πολλά χρόνια, αλλά με ιδιαίτερη ένταση την τελευταία δεκαετία, η χώρα μας έχει γεμίσει με βάσεις των ΗΠΑ και του ΝΑΤΟ, βάσεις που αποτελούν «μαγνήτη» για τα χτυπήματα άλλων χωρών σε περίπτωση γενικευμένου πολέμου: Σούδα, Άραξος, Αλεξανδρούπολη, Στεφανοβίκειο, αποτελούν ένα μόνο δείγμα των αμερικανονατοϊκών βάσεων που υποθηκεύουν το μέλλον το δικό σου και της οικογένειάς σου, όλου του λαού.

Οι μαθητές, οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί δεν πρέπει να επιτρέψουμε να γίνουμε συνένοχοι στους κινδύνους που προκύπτουν. Ο στρατός και τα όπλα της χώρας δεν έχουν καμιά δουλειά έξω από τα σύνορα της πατρίδας μας. Δεν πρέπει η χώρα μας να κινδυνεύσει να γίνει μέρος του πολέμου, ενός πολέμου από τον οποίο, οι εργαζόμενοι, οι άνεργοι, οι φτωχοί αγρότες, οι μικροκαταστηματάρχες δεν έχουν τίποτα να κερδίσουν, αντιθέτως, θα τους ζητηθεί να χύσουν το αίμα τους στο πεδίο της μάχης. Είναι άλλωστε γνωστό ότι στους πολέμους «σκοτώνονται οι λαοί για τ’ αφέντη το φαΐ».

Σκέψου:

·  οι 26 πλουσιότεροι άνθρωποι έχουν πλούτο ίσο με το φτωχότερο 50% της ανθρωπότητας

·  1,5 δις τόνοι τροφίμων πετιούνται κάθε χρόνο στα σκουπίδια, ενώ κάθε 6 δευτερόλεπτα ένας άνθρωπος πεθαίνει από πείνα

·  οι μεγιστάνες του πλανήτη κάνουν ταξίδια αναψυχής στο διάστημα, ενώ 800 εκατομμύρια άνθρωποι παλεύουν να ζήσουν με λιγότερο από 1 δολάριο τη μέρα

·  η χώρα μας δαπανά δις ευρώ για όπλα που δε χρησιμοποιούνται για την άμυνα του λαού, αλλά τα δίνει σε άλλες χώρες, ακόμα και μεσαιωνικά καθεστώτα, όπως της Σαουδικής Αραβίας.

Ποιος λοιπόν ωφελείται από τον πόλεμο;

Αγαπητέ μαθητή, αγαπητή μαθήτρια,

Εμείς, οι καθηγητές σου, καλούμε εσένα και την οικογένειά σου να πούμε όλοι μαζί ένα μεγάλο ΟΧΙ.

Όχι στους πολέμους των εκμεταλλευτών που σπέρνουν θάνατο, εξαθλίωση, προσφυγιά και εκμετάλλευση στο λαό – Καμία εμπλοκή της χώρας μας στον πόλεμο

Μαζί μπορούμε να πορευτούμε σε ένα κοινό αγώνα ενάντια σε αυτούς που βλέπουν την ανθρώπινη ζωή ως «παράπλευρη απώλεια», απαραίτητη για τα κέρδη τους. Εμείς, ο λαός, έχουμε τη δύναμη με την πάλη μας να βάλουμε τη σφραγίδα μας στις εξελίξεις και να ανοίξουμε το δρόμο για την πραγματική ειρήνη, τη φιλία, την αλληλεγγύη, τις σχέσεις αμοιβαίου οφέλους με άλλους λαούς.

ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ (Ε.Λ.Μ.Ε.Ζ.)

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Αποκτήστε όλη την ύλη μαζι με εξπρες προετοιμασία μόνο 200 ευρώ

ΝΕΟ ΕΚΤΑΚΤΟ 400 ευρώ επίδομα σε 150000 εργαζόμενους - Αιτήσεις ΕΔΩ

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής του Παν.Πατρών με μόνο 20 ευρώ το μήνα

Παν.Πατρών: Υποτροφίες σε Μεταπτυχιακά Ειδικής Αγωγής και Διαπολιτισμικής - Αιτήσεις μέσω alfavita.gr

ΑΣΕΠ - Προλάβετε προκηρύξεις: Πάρτε σε 2 μόνο ημέρες online Πιστοποίηση Αγγλικών με 111 ευρώ

Απαραίτητο τυπικό προσόν ECDL - Πιστοποίηση Υπολογιστών μόνο με 100 ευρώ

νέα από το Ethnos logo

σχετικά άρθρα

χιονοκαταιγίδα, κακοκαιρία, χιόνια, άνθρωπος, δέντρο, παγκάκι
Μαρουσάκης: Έρχονται μεγάλοι όγκοι χιονιού από τα ξημερώματα ως το μεσημέρι σε Αττική, Βοιωτία, Εύβοια και Κρήτη
Πιθανότητες για μεγάλο πάχος χιονιού στην επιφάνεια, στα βόρεια, βορειοανατολικά και βορειοδυτικά τμήματα της Αττικής.
Μαρουσάκης: Έρχονται μεγάλοι όγκοι χιονιού από τα ξημερώματα ως το μεσημέρι σε Αττική, Βοιωτία, Εύβοια και Κρήτη
Κυριάκος Μητσοτάκης
Νομοσχέδιο για τη σχολική βία - Μητσοτάκης: Τι είπε για την ειδική πλατφόρμα για τους μαθητές
Το νέο νομοσχέδιο δημιουργεί ενδοσχολικές ομάδες, στις οποίες θα συμμετέχουν ειδικοί για την αντιμετώπιση της σχολικής βίας - Τι είπε ο Κυριάκος...
Νομοσχέδιο για τη σχολική βία - Μητσοτάκης: Τι είπε για την ειδική πλατφόρμα για τους μαθητές