Έρευνα της ΟΙΕΛΕ για τις εργασιακές συνθήκες των ιδιωτικών εκπαιδευτικών
H μεγάλη έρευνα της ΟΙΕΛΕ για την επαγγελματική ικανοποίηση και τις εργασιακές συνθήκες των ιδιωτικών εκπαιδευτικών στον καιρό της πανδημίας - Το ψηφιακό ερωτηματολόγιο

Η ΟΙΕΛΕ και το κλαδικό της Ινστιτούτο ξεκινούν σήμερα τη μεγάλη έρευνα για την επαγγελματική ικανοποίηση των ιδιωτικών εκπαιδευτικών και τις εργασιακές συνθήκες στα ιδιωτικά σχολεία, κυρίως κατά τη δύσκολη περίοδο της πανδημίας.

Η έρευνα διεξάγεται μέσω ψηφιακού ερωτηματολογίου google form. Πατήστε εδώ για το ερωτηματολόγιο.

Η υποβολή είναι ανώνυμη. Ο χρόνος συμπλήρωσης είναι πολύ μικρός (δεν απαιτούνται πάνω από 5 λεπτά). Η συντριπτική πλειονότητα των ερωτήσεων είναι πολλαπλής επιλογής και συμπληρώνονται μέσω ενός απλού «κλικ» στην έλλειψη που παρατίθεται.

Με την έρευνα αυτή επιχειρούμε να ανιχνεύσουμε τις απόψεις των ιδιωτικών εκπαιδευτικών για μια σειρά ζητημάτων που είτε αφορούν στην εκπαιδευτική επικαιρότητα (τηλεκπαίδευση, αξιολόγηση, νέα προγράμματα σπουδών) είτε σχετίζονται με διαρκή ζητήματα λειτουργίας του σχολείου και της ποιότητας των εργασιακών σχέσεων σ’ αυτά (υπερωρίες, απογευματινές δράσεις, λειτουργία Συλλόγου διδασκόντων, επιλογή στελεχών κ.λπ.). Ταυτόχρονα επιδιώκουμε να διερευνήσουμε το βαθμό ικανοποίησης των εκπαιδευτικών από την υπηρεσία τους στο ιδιωτικό σχολείο εξετάζοντας, αν αυτό αποτελεί ελκυστικό εργασιακό προορισμό.

Τα βασικά κίνητρα για την εκπόνηση της έρευνας ήταν:

  • η αυξανόμενη ερευνητική εργασία σε διεθνές επίπεδο για την επαγγελματική ικανοποίηση, ιδίως μετά την γιγάντωση φαινομένων όπως αυτό του Big Quit (που είχαμε αναλύσει σε προηγούμενη ανακοίνωσή μας) με εκατομμύρια εργαζόμενους, κυρίως νέους σε ηλικία, να εγκαταλείπουν τους χώρους εργασίας τους λόγω του τοξικού κλίματος και των χαμηλών αμοιβών,
  • η εντεινόμενη, όπως τουλάχιστον μεταφέρεται σε εμάς, δυσαρέσκεια των ιδιωτικών εκπαιδευτικών για τη ραγδαία επιδείνωση των εργασιακών συνθηκών, για την εργασιακή εκμετάλλευση και υπερεντατικοποίηση της εργασίας στα ιδιωτικά σχολεία, για την αναντιστοιχία ποσότητας και ποιότητας εργασίας με τις αμοιβές.

Στόχος μας είναι να υπερβούμε τους 1000 συμμετέχοντες, ώστε το δείγμα μας να είναι αξιόπιστο. Καλούμε τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς να συμμετάσχουν και να κοινοποιήσουν σε όλες και όλους τους συναδέλφους το ψηφιακό ερωτηματολόγιο. Τα πορίσματά του θα είναι ιδιαίτερα σημαντικά και θα μας βοηθήσουν να διαγνώσουμε το εργασιακό τοπίο στην ιδιωτική εκπαίδευση, τις ανάγκες και τις προσδοκίες των ιδιωτικών εκπαιδευτικών και το βαθμό επαγγελματικής ικανοποίησής τους. Θα μας επιτρέψουν, δε, να επικαιροποιήσουμε το πλέγμα αιτημάτων και τις θέσεις της ΟΙΕΛΕ στο δημόσιο διάλογο.

 

Με επόμενη ανακοίνωση της Ομοσπονδίας οι συναδέλφισσες και οι συνάδελφοι θα ενημερωθούν για το πρόγραμμα ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων της έρευνας.

 

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 3/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

maska-sxoleio-mathitis.jpg
Σχολεία: Τι αλλάζει φέτος, πόσες μέρες μαθήματα έχει ο Σεπτέμβρης και μια αργία-έκπληξη
Έναρξη σχολικής χρονιάς: Όλα όσα πρέπει να ξέρουν γονείς και μαθητές για τον Σεπτέμβρη
Σχολεία: Τι αλλάζει φέτος, πόσες μέρες μαθήματα έχει ο Σεπτέμβρης και μια αργία-έκπληξη
Καθηγητές μουσικής
Η σιωπή απειλεί τα σχολεία: 35 χρόνια για να καλυφθούν τα κενά στη Μουσική Παιδεία
Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Εκπαιδευτικών Μουσικής Επιστήμης (ΠΑΣΕΜΕ) καταγγέλλει τη συνεχιζόμενη απαξίωση του μαθήματος της Μουσικής στη δημόσια...
Η σιωπή απειλεί τα σχολεία: 35 χρόνια για να καλυφθούν τα κενά στη Μουσική Παιδεία