Εκπαιδευτικοί: Κοροϊδία του ΥΠΑΙΘ η εντολή καταγραφής ηλεκτρονικού εξοπλισμού
«Δεν ξέρει η Υπουργός μας ότι για το λόγο αυτό τα μηχανήματα που υπάρχουν στα σχολεία είναι παλιά ξεπερασμένα και «σέρνονται»; Δεν το είδε την περίοδο της τηλεκπαίδευσης όταν οι εκπαιδευτικοί αναγκαστήκαμε να χρησιμοποιήσουμε τον προσωπικό μας εξοπλισμό και τις οικιακές μας συνδέσεις;»

Ανακοίνωση-«ράπισμα» προς το Υπουργείο παιδείας, σχετικά με την καταγραφή του ηλεκτρονικού εξοπλισμού των Δημοτικών Σχολείων & Νηπιαγωγείων που ζήτησε το υπουργείο προ ημερών, εξέδωσε ο ΣΕΠΕ Αμαρουσίου.

Οπως αναφέρουν οι εκπαιδευτικοί, η εργασία αυτή απαιτεί τουλάχιστο 30 ώρες εντατικής και αποκλειστικής εργασίας, ενώ το ΥΠΑΙΘ απειλεί και να εκβιάζει λέγοντας ότι οι σχολικές μονάδες που δεν θα συμπληρώσουν τον κατάλογο δεν πρόκειται να πάρουν ποτέ τίποτα σε σχέση με ηλεκτρονικό εξοπλισμό!

«Θυμίζουμε ότι και τις προηγούμενες φορές που το Υπουργείο έκανε απογραφή του ηλεκτρονικού εξοπλισμού (2014 και 2017) τα αποτελέσματα ήταν μηδαμινά, αφού τα κονδύλια και ο εξοπλισμός που αποκτήθηκε ήταν λιγοστά και δεν έφταναν για όλα τα σχολεία», τονίζουν οι δάσκαλοι και υπενθυμίζουν επίσης ότι το περασμένο φθινόπωρο δόθηκε σε ορισμένα σχολεία εξοπλισμός μέσα από λίστα. Τα κριτήρια που τα σχολεία μπήκαν ή δεν μπήκαν στη λίστα είναι άγνωστα, όπως άγνωστος είναι και ο τρόπος που έγινε η διανομή. Κάποια σχολεία δεν μπήκαν καν στη λίστα επομένως δεν πήραν απολύτως τίποτα, κάποια άλλα πήραν ελάχιστα χωρίς καμιά χρησιμότητα, ίσα για να δικαιολογηθεί η ύπαρξή τους στη λίστα και άλλα σχολεία ήταν πιο τυχερά και πήραν αξιοπρεπή εξοπλισμό…

Όλη η ανακοίνωση του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου

Μέσα στις χειρότερες ημέρες της πανδημίας του ιού covid 19 με εκατοντάδες κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό στα Δημοτικά Σχολεία και Νηπιαγωγεία της χώρας εξαιτίας είτε της νόσησης από τον ιό είτε λόγω αναρρωτικών αδειών τα κενά των οποίων δεν καλύπτονται από το ΥΠΑΙΘ και με τους εκπαιδευτικούς να τρέχουν πανικόβλητοι και αποκαμωμένοι για να καλύψουν όπως μπορούν τη λειτουργία των σχολείων καταβάλλοντας υπεράνθρωπες προσπάθειες, έστειλε το ΥΠΑΙΘ την εντολή για καταγραφή του ηλεκτρονικού εξοπλισμού των Δημοτικών Σχολείων & Νηπιαγωγείων, δηλ. εργασία που απαιτεί τουλάχιστο 30 ώρες εντατικής και αποκλειστικής εργασίας από τις προϊστάμενες αρχές των Δημοτικών Σχολείων & Νηπιαγωγείων.

Αναρωτιόμαστε πραγματικά αν στο ΥΠΑΙΘ και στις Διευθύνσεις Εκπ/σης της χώρας κατανοούν έστω και στο ελάχιστο την κρισιμότητα των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν καθημερινά τα Δημοτικά Σχολεία και Νηπιαγωγεία της χώρας και τον φόρτο εργασίας των εκπαιδευτικών για να μπορέσουν στοιχειωδώς να λειτουργήσουν τα σχολεία, τα οποία έχουν πλήρως εγκαταλειφθεί στη μοίρα τους από το ΥΠΑΙΘ και την κυβέρνηση, για να στέλνουν τέτοιου είδους εντολές απαιτώντας την πραγματοποίησή τους.

To ΥΠΑΙΘ μετά την περυσινή κοροϊδία με τα τάμπλετ που θα έρχονταν στα σχολεία για να μας βοηθήσουν στην εξ αποστάστεως «εκπαίδευση», μας εμπαίζει άλλη μία φορά. Φτάνει στο σημείο να απειλεί και να εκβιάζει λέγοντας ότι οι σχολικές μονάδες που δεν θα συμπληρώσουν τον κατάλογο δεν πρόκειται να πάρουν ποτέ τίποτα σε σχέση με ηλεκτρονικό εξοπλισμό! Θυμίζουμε ότι και τις προηγούμενες φορές που το Υπουργείο έκανε απογραφή του ηλεκτρονικού εξοπλισμού (2014 και 2017) τα αποτελέσματα ήταν μηδαμινά, αφού τα κονδύλια και ο εξοπλισμός που αποκτήθηκε ήταν λιγοστά και δεν έφταναν για όλα τα σχολεία. Το ΥΠΑΙΘ θα έπρεπε να ξέρει τι εξοπλισμό διαθέτει κάθε σχολική μονάδα, γιατί θα έπρεπε το ίδιο το ΥΠΑΙΘ να εξοπλίσει ενιαία τα σχολεία και χωρίς καμία εξαίρεση με σύγχρονο υλικό. Αντίθετα έχει εγκαταλείψει τα σχολεία και αυτά βρίσκουν τα απαιτούμενα από γονείς και από φορείς (τράπεζες, δημόσιες υπηρεσίες κ.λπ.) που αλλάζουν τον εξοπλισμό τους και αντί να τον πετάξουν τον δωρίζουν στα σχολεία. Δεν ξέρει η Υπουργός μας ότι για το λόγο αυτό τα μηχανήματα που υπάρχουν στα σχολεία είναι παλιά ξεπερασμένα και «σέρνονται»; Δεν το είδε την περίοδο της τηλεκπαίδευσης όταν οι εκπαιδευτικοί αναγκαστήκαμε να χρησιμοποιήσουμε τον προσωπικό μας εξοπλισμό και τις οικιακές μας συνδέσεις τις οποίες πληρώνουμε από την τσέπη μας; Βέβαια αν για τα Δημοτικά Σχολεία η καταγραφή είναι εξαιρετικά δύσκολη και το βάρος πέφτει στους συναδέλφους/-ισσες της Πληροφορικής στα νηπιαγωγεία που οι προϊστάμενοι/-νες έχουν κανονικό διδακτικό ωράριο 30 ωρών και δεν υπάρχει συνάδελφος που γνωρίζει εξειδικευμένα το αντικείμενο η καταγραφή μοιάζει με τιμωρία που επιβάλλει το ΥΠΑΙΘ!

Επιπρόσθετα, το ΥΠΑΙΘ θα έπρεπε να δώσει στη δημοσιότητα πόσα κονδύλια διαθέτει, τι μηχανήματα θα αγοραστούν, τι αναβαθμίσεις θα κάνει και με ποια κριτήρια αυτά θα μοιραστούν στα σχολεία.

Τονίζουμε όλα τα παραπάνω γιατί το περασμένο φθινόπωρο δόθηκε σε ορισμένα σχολεία εξοπλισμός μέσα από λίστα. Τα κριτήρια που τα σχολεία μπήκαν ή δεν μπήκαν στη λίστα είναι άγνωστα, όπως άγνωστος είναι και ο τρόπος που έγινε η διανομή. Κάποια σχολεία δεν μπήκαν καν στη λίστα επομένως δεν πήραν απολύτως τίποτα, κάποια άλλα πήραν ελάχιστα χωρίς καμιά χρησιμότητα, ίσα για να δικαιολογηθεί η ύπαρξή τους στη λίστα και άλλα σχολεία ήταν πιο τυχερά και πήραν αξιοπρεπή εξοπλισμό…

Ρωτάμε ευθέως λοιπόν τη Διοίκηση και τους υπευθύνους ποιος κατάρτισε τη λίστα των σχολείων και ποιος όρισε τι εξοπλισμό και ποια μηχανήματα θα πάρει κάθε σχολείο; Για όλο αυτό το αλαλούμ που έχει οσμή σκανδάλου, το ΥΠΑΙΘ πρέπει να δώσει εξηγήσεις και έστω και την τελευταία στιγμή να μοιράσει ισόποσα τον όποιο εξοπλισμό στέλνει στα σχολεία.

Το Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου καλεί το ΥΠΑΙΘ και τη Διεύθυνση Π. Ε. Β΄ Αθήνας να αποσύρουν άμεσα την εγκύκλιο – εντολή καταγραφής του τεχνολογικού εξοπλισμού των Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων και να προχωρήσουν στην ανάθεση της εργασίας αυτής στο διοικητικό προσωπικό των Διευθύνσεων Π. Ε. το οποίο μπορεί να συλλέξει τα στοιχεία από κάθε σχολική μονάδα και να προχωρήσει στην καταγραφή του τεχνολογικού εξοπλισμού χωρίς να επιβαρύνεται το ήδη επιβαρυμμένο παιδαγωγικό και διοικητικό έργο των εκπαιδευτικών των Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων της χώρας.

Καλούμε τη ΔΟΕ να πάρει θέση και να καλέσει το Υπουργείο να σταματήσει αυτή η κοροϊδία σε μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο για τα σχολεία. Διεκδικούμε πλήρη, σύγχρονο ηλεκτρονικό εξοπλισμό για όλα τα σχολεία.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

για την αξιολόγηση των μαθητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Εκπαιδευτικοί Ξάνθης: Ανοίγει διάλογο για τα εργασιακά και συνταξιοδοτικά δικαιώματα
Ενημερωτική εκδήλωση της ΕΛΜΕ Ξάνθης για τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών
Εκπαιδευτικοί Ξάνθης: Ανοίγει διάλογο για τα εργασιακά και συνταξιοδοτικά δικαιώματα
zetta_makri
Μακρή: Τα στοιχεία για παράλληλη στήριξη, τμήματα ένταξης και διορισμούς
Στοιχεία για παράλληλη στήριξη, τμήματα ένταξης και διορισμούς εκπαιδευτικών από την υφυπουργό Ζ. Μακρή
Μακρή: Τα στοιχεία για παράλληλη στήριξη, τμήματα ένταξης και διορισμούς