Σχολεία - Αχαΐα: Το «Σταύρος Νιάρχος» στηρίζει την εκπαίδευση Γυμνασίων στην Αγωγή της Συγχώρεσης
Η εκπαίδευση στη συγχώρεση και η εφαρμογή της επανορθωτικής πρακτικής έχει ως αποτέλεσμα την πρόληψη του σχολικού εκφοβισμού και τη μείωση των συγκρούσεων ανάμεσα στους μαθητές

Η εκπαίδευση στη συγχώρεση και η εφαρμογή της επανορθωτικής πρακτικής έχει ως αποτέλεσμα την πρόληψη του σχολικού εκφοβισμού και τη μείωση των συγκρούσεων ανάμεσα στους μαθητές.

Στο πλαίσιο αυτό υλοποιείται για πρώτη φορά σε πολλά Γυμνάσια του Νομού Αχαΐας δια της Υπευθύνου Αγωγής Υγείας της ΔΔΕ Αχαΐας Θωμοπούλου Ιωάννας και τριάντα (30) εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καινοτόμο και πρωτοποριακό ερευνητικό-εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο: «Εκπαίδευση στη Συγχώρηση».

Το πρόγραμμα έχει φέρει στην Ελλάδα και διευθύνει η Δρ. Πέλη Γαλίτη, Εκπαιδευτική Σύμβουλος, ερευνήτρια του Πανεπιστημίου του Wisconsin-Madison των ΗΠΑ.  

Σε συνεργασία με το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, η Δρ. Γαλίτη διοργανώνει εκπαιδευτικά σεμινάρια και επιμορφωτικές συναντήσεις για τους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων.

Πρόκειται για ένα πρόγραμμα που μετά από πολλά χρόνια λειτουργίας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη ήρθε φέτος και στην Πάτρα χάρη στην ευγενική χορηγία του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος και αποσκοπεί στην υγιή διαχείριση από τους μαθητές του θυμού, της απόρριψης, και κάθε άλλου αρνητικού συναισθήματος το οποίο προκύπτει μετά από μια μικρή ή μεγάλη τραυματική εμπειρία. 

Το πρόγραμμα «Αγωγή στη Συγχώρηση» έχει στόχο να δώσει τη δυνατότητα στους μαθητές να καλλιεργήσουν υγιείς σχέσεις συνεργασίας με τους συμμαθητές τους, τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς τους, βασισμένες στην αποδοχή και τον σεβασμό της έμφυτης αξίας του κάθε ανθρώπου. Επιπλέον τους δίνει τη δυνατότητα να μάθουν να διαχειρίζονται την αδικία και την απόρριψη, την βία και τον σχολικό εκφοβισμό και να ελαττώσουν τα τοξικά συναισθήματα του θυμού προς αυτούς που τους πλήγωσαν ή τους αδίκησαν, ανοίγοντας έτσι νέους δρόμους συμφιλίωσης και ειρήνης στις μελλοντικές γενιές. 

Η ερευνητική-εκπαιδευτική παρέμβαση ξεκίνησε με την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών του Νομού Αχαΐας σε τρεις (3) συναντήσεις – εργαστήρια, συνολικής διάρκειας δώδεκα (12) διδακτικών ωρών που πραγματοποιήθηκαν 14-16 Οκτωβρίου 2021 και συνεχίζεται πλέον με την υλοποίηση του Προγράμματος στους μαθητές όλων των βαθμίδων σε δίωρη εβδομαδιαία βάση και θα διαρκέσει τέσσερις έως το τέλος της σχολικής χρονιάς. 

Το Πρόγραμμα υποστηρίζεται από την ευγενή χορηγία του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος μέσω του Greek Diaspora Fellowship Program με τίτλο «Trauma Transformation through Forgiveness Education» και παρέχει στους εκπαιδευτικούς δωρεάν πλούσιο υλικό καθοδήγησης, εκπαίδευσης και υποστήριξης. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Γνωρίζετε τι σημαίνει «ωκύμορος» και «ωκυτόκια»;

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 15 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 15/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekdromi.jpg
«Επικίνδυνη αποστολή» οι σχολικές εκδρομές για τους καθηγητές που συνοδεύουν
Οι καταστάσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι εκπαιδευτικοί είναι δύσκολες. Κανείς δεν τους καλύπτει, η ευθύνη είναι όλη δική τους.
«Επικίνδυνη αποστολή» οι σχολικές εκδρομές για τους καθηγητές που συνοδεύουν
panelladikes 2023
Πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στην Οικονομία
Πανελλήνιες - πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στην Οικονομία από τον Όμιλο Φροντιστηρίων Μέσης Εκπαίδευσης ΔΙΑΚΡΟΤΗΜΑ
Πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στην Οικονομία
ypaith3.jpg
Υπουργείο Παιδείας: Eπανεξετάζουν τις εξαγγελίες περί μη εγγραφής μαθητών στα σχολεία αν οι γονείς δεν υπογράψουν τα καταστατικά...
Τώρα κατάλαβαν ότι η φοίτηση στην υποχρεωτική εκπαίδευση είναι...υποχρεωτική και δεν μπορεί να μην εγγραφεί σε σχολείο μαθητής μέχρι το Γυμνάσιο...
Υπουργείο Παιδείας: Eπανεξετάζουν τις εξαγγελίες περί μη εγγραφής μαθητών στα σχολεία αν οι γονείς δεν υπογράψουν τα καταστατικά...