gymnasio vouliagmenis
Εγκύκλιος Αλ.Κόπτση για τη χωροταξική κατανομή των μαθητών ΣΤ' Δημοτικού προκειμένου να εγγραφούν στα Γυμνάσια

Οι γονείς των μαθητών του Δημοτικού Σχολείου και ειδικά όσοι έχουν παιδιά που φοιτούν στη ΣΤ' Δημοτικού, θα πρέπει εντός του μήνα να καταθέσουν υπεύθυνη δήλωση μόνιμης κατοικίας, συνοδευόμενη από σχετικό αποδεικτικό.

Αυτό ορίζει σχετική εγκύκλιος του Γ.Γ του ΥΠΑΙΘ κ.Αλ.Κόπτση σχετικά με την χωροταξική κατανομή των μαθητών προκειμένου να οριστούν τα Γυμνάσια εγγραφής των μαθητών/τριών κατά τον μήνα Ιανουάριο. Στη συνέχεια οι διευθυντές θα προχωρήσουν σε επικαιροποίηση διευθύνσεων κατοικίας μαθητών/τριών των Δημοτικών Σχολείων στο Π.Σ. myschool.

Η εγκύκλιος

Σύμφωνα με το άρθρο 9 της αριθμ. 79942/ΓΔ4/21-5-2019 ΥΑ (Β΄ 2005), όπως τροποποιήθηκε με την αριθμ. 72367/ΓΔ4/17-6-2021 ΥΑ (Β΄ 2675), σας υπενθυμίζουμε ότι: «Για την εγγραφή στην Α΄ τάξη Γυμνασίου ο/η κηδεμόνας κάθε μαθητή/τριας καταθέτει εντός του μηνός Δεκεμβρίου του διανυόμενου σχολικού έτους ύστερα από σχετική πρόσκληση του/της Διευθυντή/ντριας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στον/στη Διευθυντή/ντρια του Δημοτικού στο οποίο φοιτά ο/η μαθητής/τρια υπεύθυνη δήλωση μόνιμης κατοικίας, συνοδευόμενη από σχετικό αποδεικτικό. Ο/Η Διευθυντής/ντρια του Δημοτικού μεριμνά για την κατάρτιση πίνακα με τις διευθύνσεις των μαθητών/τριών και έχει την ευθύνη, οι μεν δηλώσεις να παραμείνουν στο σχολείο, ο δε πίνακας να αποσταλεί στην οικεία Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Ο/Η Διευθυντής/ντρια της οικείας Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ορίζει με απόφασή του/της κατά το μήνα Ιανουάριο το Γυμνάσιο εγγραφής των μαθητών/τριών…».

Προκειμένου να τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα, όπως αυτό ορίζεται στις κείμενες διατάξεις, και να οριστούν τα Γυμνάσια εγγραφής των μαθητών/τριών κατά τον μήνα Ιανουάριο, παρακαλείσθε όπως προβείτε άμεσα στις απαραίτητες ενέργειες, καθώς και στην επικαιροποίηση διευθύνσεων κατοικίας μαθητών/τριών των Δημοτικών Σχολείων στο Π.Σ. myschool.

Στη χωροταξική κατανομή από τις Δ.Δ.Ε. μπορεί να συνδράμει η ηλεκτρονική εφαρμογή GIS-based «Χωροταξικό» (https://xorotaksiko.gis.minedu.gov.gr), που έχει αναπτυχθεί από το Τμήμα Β΄- Διαλειτουργικότητας, Ψηφιακής Σύγκλισης και Διοικητικής Υποστήριξης της Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών της Γενικής Διεύθυνσης Στρατηγικού Σχεδιασμού, Προγραμματισμού και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, ώστε να εξοικονομηθεί χρόνος και παράλληλα να επιτευχθεί η καλύτερη δυνατή κατανομή στα δημόσια Γυμνάσια της χώρας.

 

Δείτε την εγκύκλιο

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 16/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

toualeta
Αυνανισμός: Ουρολόγος καταρρίπτει τους πιο κοινούς μύθους
Όπως μάλιστα η ίδια διευκρινίζει με τους μύθους ότι η αυτοϊκανοποίηση μπορεί να οδηγήσει σε τύφλωση ή στην ανάπτυξη τριχοφυΐας στις παλάμες δήλωσε...
Αυνανισμός: Ουρολόγος καταρρίπτει τους πιο κοινούς μύθους
arxaioi
Ποιες είναι οι απαγορευμένες ουσίες που έκαναν χρήση οι αρχαίοι Έλληνες και οι Ρωμαίοι
Οι αρχαίοι Έλληνες και οι Ρωμαίοι δεν ήταν οι μόνοι Ευρωπαίοι που έκαναν χρήση ουσιών
Ποιες είναι οι απαγορευμένες ουσίες που έκαναν χρήση οι αρχαίοι Έλληνες και οι Ρωμαίοι
EGKEFALOS
Αυτό το ζιζανιοκτόνο προκαλεί μόνιμη βλάβη στον εγκέφαλο ακόμη και μετά από σύντομη επαφή
Τα ευρήματα της ομάδας βασίζονται σε προηγούμενη έρευνα του Arizona State University που καταδεικνύει μια σχέση μεταξύ της έκθεσης στη γλυφοσάτη και...
Αυτό το ζιζανιοκτόνο προκαλεί μόνιμη βλάβη στον εγκέφαλο ακόμη και μετά από σύντομη επαφή