Thumbnail
Το πραγματικό νόημα της εξέγερσης ενοχλεί όσους θέλουν να μετατρέψουν την επέτειο του Πολυτεχνείου σε μία αποστειρωμένη επετειακή γιορτή, όπου τα αιτήματα της δε συνδέονται με τη σημερινή πραγματικότητα και που οι εξεγέρσεις και ο αγώνας ανήκουν στο μακρινό παρελθόν

Αναφέρεται στο μήνυμά της η υπουργός παιδείας στο Πολυτεχνείο «ξεχνώντας» τον αντιιμπεριαλιστικό χαρακτήρα της εξέγερσης. Προφανώς γιατί η ίδια και η κυβέρνηση που υπηρετεί συνεχίζουν την ίδια πολιτική της εξάρτησης και μετατροπής της χώρας σε μια μεγάλη αμερικάνικη βάση κάνοντας σκόνη και θρύψαλα κάθε έννοια εθνικής αναξαρτησίας. Η επέτειος της εξέγερσης φέτος, βρίσκει την χώρα μας με μια κυβέρνηση (Μητσοτάκη) που βασικά – κεντρικά υπουργεία της έχουν εκχωρηθεί σε γνωστά ακροδεξιά στοιχεία με επίσης γνωστές φιλοχουντικές διαδρομές και με τη νεολαία της χώρας προκλητικά στοχοποιημένη από την κυβερνητική προπαγάνδα. Βρίσκει τη χώρα μας σε καθεστώς απόλυτης και απροκάλυπτης αμερικανοκρατίας, πέρα από κάθε όριο μετά και την υπογραφή της νέας συμφωνίας, που μόνο με τις εποχές μετά τον εμφύλιο και τις άλλες σκοτεινές περιόδους μπορεί να συγκριθεί.

Αναφέρεται στη Χούντα ως «μία εποχή ανελευθερίας, διωγμών αντιφρονούντων, καταπάτησης θεμελιωδών δικαιωμάτων». Η κυβέρνηση της ΝΔ παίρνοντας την σκυτάλη από τις κυβερνήσεις ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ κατεδαφίζει δικαιώματα και κατακτήσεις του προηγούμενου αιώνα, όπως η μόνιμη και σταθερή εργασία, το οκτάωρο, οι συλλογικές συμβάσεις, η δημόσια κοινωνική ασφάλιση. Ιδιωτικοποιεί τις κοινωνικές υπηρεσίες (υγεία, παιδεία, πρόνοια), ξεπουλά την δημόσια περιουσία και «απελευθερώνει» τις απολύσεις.Τι θράσος, όταν η  ίδια η υπουργός Ν. Κεραμέως και η κυβέρνηση που υπηρετεί κατάργησαν το άσυλο, κατάκτηση και δικαίωμα δεκαετιών με αγώνες και αίμα! Όταν δε διστάζουν να απαγορεύουν το δικαίωμα στην απεργία και τη συνδικαλιστική οργάνωση χτυπώντα με τα ΜΑΤ διαδηλώσεις των εκπαιδευτικών!

Η ίδια η υπουργός Παιδείας νομοθέτησε το διαβόητο άρθρο 56 του ν. 4823/2021 με το οποίο το δικαίωμα στην απεργία - αποχή από τις διαδικασίες «αξιολόγησης τιμωρείται με τις πειθαρχικές ποινές του άρθρου 109 του Δημοσιοϋπαλληλικού Κώδικα. Οι ποινές είναι πρόστιμο ίσο με τον μισθό ενός μηνός…» ακραίο δείγμα αυταρχισμού και υποτίμησης του παιδαγωγικού ρόλου των εκπαιδευτικών και της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Όσο και να κρύβεται πίσω από τα ωραία λόγια η υπουργός Παιδείας ότι «η Παιδεία πρωταγωνιστεί στη μάχη για δικαιοσύνη, ελευθερία, δημοκρατία. … Κατοχυρώνει, μαζί με άλλες πρωτοβουλίες της Πολιτείας, την ισότητα των ευκαιριών στους νέους πολίτες...», η αλήθεια είναι ότι το σχολείο με τους νόμους 4692/2020 και 4823/2021 συνιστά ένα αριστοκρατικό σύστημα. Όπου κυριαρχεί η ταξική επιλογή, οι πολλαπλοί μηχανισμοί μορφωτικού αποκλεισμού των παιδιών των ασθενέστερων τάξεων και στρωμάτων και των απομακρυσμένων περιοχών της χώρας. Περίπου 40.000 υποψήφιοι - αριθμός ρεκόρ- αποκλείστηκαν φέτος από την τριτοβάθμια εκπαίδευση!

Στην πραγματικότητα το «νέο» λύκειο μετατρέπεται σε καθολικό εξεταστικό κέντρο και ο ήδη υποβαθμισμένος μορφωτικός του ρόλος απαξιώνεται πλήρως. Τα παιδιά μετατρέπονται σε κυνηγούς αποσπασματικών γνώσεων και βαθμών, σε «άλογα κούρσας» με επιπτώσεις για το μυαλό και την ψυχή τους. Ακόμη περισσότερα φροντιστήρια, ακόμη περισσότερα έξοδα για τη λαϊκή οικογένεια, που ήδη αιμορραγεί οικονομικά.

Εκτός από αυτά γενικά η εκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης, όπως την εφαρμόζει η Ν. Κεραμέως έχει προκαλέσει σοβαρές παρενέργειες και συγκρούσεις.

- Εξίσωσε  τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων των κολεγίων με εκείνα των πτυχιούχων των πανεπιστημιακών σχολών.

- Μετέτρεψε την εκπαιδευτική διαδικασία σε ρε-αλήτη –σόου, χωρίς να υπολογίζεται την  προστασία των προσωπικών δεδομένων μαθητών και εκπαιδευτικών.!

- Αποδείχτηκε  ιδανική Dealer για τις «δουλειές» που κάνει με την αμερικάνικη πολυεθνική CISCO τα ιδιωτικά σχολεία και άλλα ευαγή ιδρύματα.

- Με τον νόμο της αύξησε τον αριθμό των μαθητών ανά αίθουσα στα Νηπιαγωγεία και τα Δημοτικά και μάλιστα εν μέσω πανδημίας με βάση το προσωπικό της δόγμα τι 5 τι 25 μαθητές στην τάξη το ίδιο είναι!

- Ιδρύουν “πανεπιστημιακή αστυνομία”, ενισχύουν στρατό, αστυνομία με πακτωλό εκατομμυρίων ευρώ, αλλά αφήνουν το ΕΣΥ χωρίς γιατρούς και νοσηλευτικό προσωπικό θυσιάζοντας καθημερινά ανθρώπινες ζωές!

Η Ν. Κεραμέως και οι όμοιοι της αναθρεμμένοι και σπουδαγμένοι σε ιδιωτικά πανεπιστήμια εχθρεύονται μια δημόσια εκπαίδευση για όλους, χωρίς φραγμούς και διακρίσεις.

Το πραγματικό νόημα της εξέγερσης ενοχλεί όσους θέλουν να μετατρέψουν την επέτειο του Πολυτεχνείου σε μία αποστειρωμένη επετειακή γιορτή, όπου τα αιτήματα της δε συνδέονται με τη σημερινή πραγματικότητα και που οι εξεγέρσεις και ο αγώνας ανήκουν στο μακρινό παρελθόν.

Το Πολυτεχνείο Ζει μέσα στους ανέμους και τις θύελλες της εποχής μας. Μέσα από τους αγώνες ενάντια σε ντόπιους και ξένους δυνάστες, ενάντια σε μνημόνια και δανειακές συμβάσεις, ενάντια σε ΕΕ – ΔΝΤ και ΝΑΤΟ. Μέσα από τους αγώνες για την υπεράσπιση της Δημόσιας Δωρεάν Υγείας και Παιδείας, την προάσπιση των εργασιακών κατακτήσεων, των συνδικαλιστικών δικαιωμάτων και των δημοκρατικών ελευθεριών. Μέσα από τους αγώνες ενάντια στο βάρβαρο καπιταλιστικό σύστημα που στο όνομα του κέρδους εξαθλιώνει και εξανδραποδίζει τους εργαζόμενους και την κοινωνία.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 26 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 26/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΕΚΠΑ
ΣΔΘΕ ΕΚΠΑ: Ένα ακόμη βήμα προς την κατάργηση της δημοκρατίας στο Πανεπιστήμιο και στη Σχολή μας
Ανακοίνωση του Συλλόγου Διδασκόντων Θετικών Επιστημών του ΕΚΠΑ
ΣΔΘΕ ΕΚΠΑ: Ένα ακόμη βήμα προς την κατάργηση της δημοκρατίας στο Πανεπιστήμιο και στη Σχολή μας