ΑΣΕΠ
Το ΑΣΕΠ θεωρεί πως οι διαμαρτυρίες είναι εύλογες καθόσον η εκπαίδευση που παρέχουν τα ΙΕΚ είναι μεταδευτεροβάθμια, ενώ αυτή των ΕΠΑΛ κ.λ.π είναι απλώς δευτεροβάθμια και προτείνει σχετική νομοθετική ρύθμιση για την αναδιαμόρφωση της μοριοδότησης των πτυχίων

Στην Ετήσια Έκθεση Πεπραγμένων του 2020 του ΑΣΕΠ, που δημοσιεύθηκε σε ΦΕΚ, προτείνεται νομοθετική ρύθμιση σχετικά με τη μοριοδότηση πτυχίων των ΙΕΚ και των ΕΠΑΛ ούτως ώστε να παύσουν οι διαμαρτυρίες και τα προβλήματα.

Πέραν των στοιχείων για τις εκπαιδευτικές Προκηρύξεις 1ΓΕ/2019, 2ΓΕ/2019, 1ΓΤ/2Ο2Ο και 2ΓΔ/2Ο20, στην Έκθεση περιλαμβάνονται διαμαρτυρίες που προκαλεί η μοριοδότηση του βαθμού των πτυχίων/διπλωμάτων των ΙΕΚ με τον ίδιο συντελεστή (20) σε σχέση με εκείνη των πτυχίων ΕΠΑΛ, ΤΕΕ, ΤΕΛ ή Ενιαίων Πολυκλαδικών Λυκείων.

Δείτε αναλυτικά την Ετήσια Έκθεση

Το ΑΣΕΠ θεωρεί πως οι διαμαρτυρίες είναι εύλογες καθόσον η εκπαίδευση που παρέχουν τα ΙΕΚ είναι μεταδευτεροβάθμια, ενώ αυτή των ΕΠΑΛ κ.λ.π είναι απλώς δευτεροβάθμια και έτσι, σε ξεχωριστή ενότητα, προτείνει vα εξετασθεί το ενδεχόμενο νομοθετικής ρύθμισης, ανάλογης αυτής του άρθρου 60 του ν. 4589/2019) στην προκήρυξη 1ΕΑ/2019 για την πρόσληψη Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) στην εκπαίδευση, σύμφωνα με την οποία ο βαθμός πτυχίου ή διπλώματος μοριοδοτείται με 4 μονάδες για κάθε βαθμό άνω του 10 για τους κατόχους πτυχίου ΕΠΑΛ, ΤΕΕ, ΤΕΛ και Ενιαίου Πολυκλαδικού Λυκείου και επτά 7.2 της μονάδας για κάθε βαθμό άνω του 10 για τους κατόχους πτυχίου ή διπλώματος ΙΕΚ ή “Τάξης Μαθητείας ΕΠΑΛ”.

Η πρόταση

Η μοριοδότηση του βαθμού των πτυχίων/διπλωμάτων των ΙΕΚ με τον ίδιο συντελεστή (20) σε σχέση με εκείνη των πτυχίων ΕΠΑΛ, ΤΕΕ, ΤΕΛ ή Ενιαίων Πολυκλαδικών Λυκείων προκαλεί εύλογες διαμαρτυρίες, αφού η εκπαίδευση που παρέχουν τα πρώτα είναι μεταδευτεροβάθμια, ενώ αυτή των ΕΠΑΛ κ.λ.π είναι απλώς δευτεροβάθμια.

Εξάλλου, οι εξετάσεις πιστοποίησης αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης των αποφοίτων ΙΕΚ διεξάγονται σε εθνικό επίπεδο με βάση το ισχύον νομοθετικό και κανονιστικό πλαίσιο υπό την αιγίδα του Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμοΰ (ΕΟΠΠΕΠ).

Για την αντιμετώπιση του ζητήματος της διαφορετικής μεταχείρισης των αποφοίτων των ΙΕΚ, θα μπορούσε vα εξετασθεί το ενδεχόμενο νομοθετικής ρύθμισης, ανάλογης εκείνης που προέβη ο νομοθέτης (άρθρο 60 του ν. 4589/2019) στην προκήρυξη 1ΕΑ/2019 για την πρόσληψη Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) στη δευτεροβάθμια και πρωτοβάθμια εκπαίδευση, σύμφωνα με την οποία ο βαθμός πτυχίου ή διπλώματος μοριοδοτείται με τέσσερις (4) μονάδες για κάθε βαθμό άνω του 10 για τους κατόχους πτυχίου ΕΠΑΛ, ΤΕΕ, ΤΕΛ και Ενιαίου Πολυκλαδικου Λυκείου και επτά μονάδες και δύο δέκατα (7.2) της μονάδας για κάθε βαθμό άνω του 10 για τους κατόχους πτυχίου ή διπλώματος ΙΕΚ ή «Τάξης Μαθητείας ΕΠΑ.Λ.»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

PARASTATIDIS
Παραστατίδης: «Παράταση στην παράταση και τα ξένα πανεπιστήμια δεν έρχονται στην Ελλάδα»
Κριτική του Παραστατίδη στην κυβέρνηση για τις καθυστερήσεις στην Παιδεία και την ενίσχυση των ανισοτήτων
Παραστατίδης: «Παράταση στην παράταση και τα ξένα πανεπιστήμια δεν έρχονται στην Ελλάδα»