sxoleio
George Vitsaras / SOOC
Όπως καταγγέλλουν γονείς, η συγχώνευση τμημάτων στο σχολείο των παιδιών τους οδηγεί σε κατάργηση του εργαστηρίου Φυσικών Επιστημών, το οποίο μετατρέπεται σε αίθουσα διδασκαλίας για να χωρέσουν οι μαθητές

Ακόμα και κατάργηση εργαστηρίου Φυσικών Επιστημών, προκειμένου να μετατραπεί σε αίθουσα διδασκαλίας φέρνει η μαζική συγχώνευση τμημάτων, όπως καταγγέλλει ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Λυκείου Βαθέος Αυλίδας.

Συγκεκριμένα, σημειώνουν ότι «τα τμήματα που προκύπτουν από τη συγχώνευση είναι αδύνατον να χωρέσουν σε αυτούς τους χώρους και έτσι το Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, αλλάζει χρήση και γίνεται ως δια μαγείας, χωρίς να πληροί τους όρους, αίθουσα διδασκαλίας, στερώντας τις ώρες της εργαστηριακής άσκησης από τους μαθητές η οποία είναι απαραίτητη για την κατανόηση της Φυσικών Επιστημών».

Οι γονείς ζητούν να μην εφαρμοστεί η εντολή του υπουργείου για την συγχώνευση τμημάτων της Α' Λυκείου.

Αναλυτικά η καταγγελία:

Η φετινή σχολική χρονιά ξεκίνησε με τα γνωστά, σε όλους, προβλήματα έλλειψης αιθουσών διδασκαλίας, που  πέρσι αντιμετωπίστηκαν επιμέρους, με τη δωρεά ενός κοντέινερ από γονιό, καθώς οι υπεύθυνοι κώφευαν στα αιτήματα του συνόλου της σχολικής κοινότητας του Λυκείου Βαθέος Αυλίδας για την κατασκευή νέων αιθουσών.  

Η απόφαση για συχγώνευση τμημάτων που ανακοίνωσε 13/10/2021 το υπουργείο Παιδείας απλά υπογραμμίζει τη γνωστή αδιαφορία του για την εκπαίδευση, τη μόρφωση των παιδιών μας, το δημόσιο σχολείο.

Η κατάργηση - συγχώνευση τμημάτων, που δρομολογήθηκε, εν μέσω πανδημίας, για το σχολείο των παιδιών μας είναι απαράδεκτη και έρχεται να επιβεβαιώσει το πραγματικό περιεχόμενο του Νομοσχεδίου για την Αναβάθμιση του Σχολείου και την Ενδυνάμωση των Εκπαιδευτικών, της περίφημης «αξιολόγησης» και των Πρότυπων Σχολείων για λίγους. Τα παιδιά μας ήδη κάνουν μάθημα σε κοντέινερ (2) και σε αποθήκες λίγων τετραγωνικών μέτρων  που «αναβαθμίστηκαν» σε  «αίθουσες».

Τα τμήματα που προκύπτουν από τη συγχώνευση είναι αδύνατον να χωρέσουν σε αυτούς τους χώρους και έτσι το Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, αλλάζει χρήση και γίνεται ως δια μαγείας, χωρίς να πληροί τους όρους, αίθουσα διδασκαλίας, στερώντας τις ώρες της εργαστηριακής άσκησης από τους μαθητές η οποία είναι απαραίτητη για την κατανόηση της Φυσικών Επιστημών.      

Πώς να αξιολογήσουμε εμείς, λοιπόν, τον δήμο, την περιφέρεια, τη δ/νση  Β΄θμιας εκπ/σης Ευβοίας, την περιφερ. δ/νση Α΄/θμιας & Β΄/θμιας εκπ/σης Στερεάς Ελλάδας και το υπουργείο παιδείας; 

Ζητάμε να μην εφαρμοστεί η εντολή του υπουργείου για την συγχώνευση τμημάτων της Α Λυκείου.      

Ο δήμος και η περιφέρεια να αναλάβουν, επιτέλους, τις ευθύνες τους και να φροντίσουν για την κατασκευή αιθουσών.  

Καλούμε τους γονείς να διεκδικήσουν την παιδεία και το σχολείο που αξίζει στα παιδιά μας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Έκτακτο επίδομα έως 1.700 ευρώ σε εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 6/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

παιδιά
«Κύριε, θέλω να σας πω κάτι…»: Πώς ο εκπαιδευτικός στηρίζει ένα παιδί σε κίνδυνο
Πώς μπορεί ο εκπαιδευτικός να βοηθήσει ένα παιδί που αποκαλύπτει τις δύσκολες και επικίνδυνες καταστάσεις που βιώνει;
«Κύριε, θέλω να σας πω κάτι…»: Πώς ο εκπαιδευτικός στηρίζει ένα παιδί σε κίνδυνο