maria theodoridou
ΖΑΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ / INTIME NEWS
«Άμεσα το κουδούνι χτυπάει για τον εμβολιασμό των παιδιών και εφήβων και ας ελπίσουμε και των μεγαλύτερων», σημείωσε η Μαρία Θεοδωρίδου για το άνοιγμα των σχολείων και τα εμβόλια ενάντια στον κορονοϊό

Ιδιαίτερη αναφορά στο άνοιγμα των σχολείων και τον εμβολιασμό των μαθητών ηλικίας 12-17 ετών πραγματοποίησε η πρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμών, Μαρία Θεοδωρίδου, κατά την ενημέρωση της Δευτέρας για το Εθνικό Σχέδιο εμβολιαστικής κάλυψης για τη νόσο COVID-19. «Άμεσα το κουδούνι χτυπάει για τον εμβολιασμό των παιδιών και εφήβων και ας ελπίσουμε και των μεγαλύτερων», τόνισε η ίδια.

Η κ. Θεοδωρίδου τόνισε ότι είναι εύλογη η ανησυχία για τη νέα σχολική χρονιά, ενώ έκανε λόγο για σημαντικές διαφορές μεταξύ της πρώτης και της δεύτερης χρονιάς με κορονοϊό. Ενώ την πρώτη τα μέσα προστασίας από τη νόσο ήταν η μόνη ασπίδα πρόληψης, η δεύτερη χρονιά χαρακτηρίζεται από μια μεγάλη υγειονομική μεταβολή με τη μετάλλαξη της COVID-19 και την υπερμετάδοση, ενώ ταυτόχρονα υπάρχει και το «όπλο» του εμβολίου.

Η κ. Θεοδωρίδου αναφέρθηκε επίσης σε μελέτες και έρευνες για τη μόλυνση των μαθητών και εφήβων κάτω των 17 ετών από κορονοϊό, σημειώνοντας ότι οι μολύνσεις σημείωσαν πολύ μεγάλη αύξηση το τελευταίο διάστημα.

«Τα παιδιά και οι έφηβοι θεωρούνται σημαντικό μέρος των εμβολιαστικών προγραμμάτων για την αντιμετώπιση της πανδημίας», τόνισε επίσης η Μαρία Θεοδωρίδου. «Παρά το γεγονός ότι η νόσηση είναι σπάνια στα παιδιά, ωστόσο υπάρχουν σοβαροί λόγοι που αποφασίστηκε ο εμβολιασμός των παιδιών», είπε ακόμα.

Επανέλαβε ότι ο εμβολιασμός των παιδιών 12-17 ετών συστήνεται για την προστασία του παιδιού, τη θωράκισή του, ώστε να επανέλθει στο σχολείο, για τη μείωση της διασποράς του ιού, καθώς και ότι ο εμβολιασμός μειώνει την πιθανότητα μεταλλάξεων.

Η κ. Θεοδωρίδου σημείωσε, επίσης, ότι τα εμβόλια είναι ασφαλή και με σπάνιες ανεπιθύμητες ενέργειες και αναφέρθηκε τις ψυχολογικές επιπτώσεις των παιδιών και την επιβάρυνση στην υγεία τους που έχουν οι καραντίνες στα παιδιά.

«Ίσως ο εμβολιασμός των παιδιών να παρακινήσει και μεγαλύτερα άτομα να εμβολιαστούν», επισήμανε χαρακτηριστικά η πρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμών.

Μίλησε επίσης για την τρίτη δόση του εμβολίου άτομα σε ανοσοκαταστολή και άνω των 60 ετών, σύμφωνα με μελέτες. Όλα τα επιστημονικά δεδομένα, είπε ,θα εξεταστούν ώστε να ληφθούν οι αποφάσεις για την τρίτη δόση.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Γιάννης Παπαδομαρκάκης
Γ.Γ Υπουργείου Παιδείας Γ. Παπαδομαρκάκης: «Πάγωμα» αύξησης ωραρίου σχολικών νοσηλευτών – Δέσμευση για οργανικές θέσεις
Τη δέσμευση για «πάγωμα» της πρόθεσης αύξησης του ωραρίου των σχολικών νοσηλευτών, καθώς και τη θετική αντιμετώπιση του αιτήματος για δημιουργία...
Γ.Γ Υπουργείου Παιδείας Γ. Παπαδομαρκάκης: «Πάγωμα» αύξησης ωραρίου σχολικών νοσηλευτών – Δέσμευση για οργανικές θέσεις
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Κοινοβουλευτική παρέμβαση ζητά άμεση μονιμοποίηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών μετά την δικαστική απόφαση «σταθμό»
Με αφορμή την απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Χανίων, η οποία δικαιώνει τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς των ετών 2020 και 2021 και επιβάλλει τη...
Κοινοβουλευτική παρέμβαση ζητά άμεση μονιμοποίηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών μετά την δικαστική απόφαση «σταθμό»
εκπαιδευτικοι
Όταν το σχολείο παύει να ανήκει στη γειτονιά: Η σιωπηλή μετατροπή σχολείων και η ανατροπή της σχολικής ζωής
Δεν υπάρχει πιο οικείος θεσμός από το σχολείο της γειτονιάς. Είναι το κτίριο που ανοίγει κάθε πρωί με γνώριμες φωνές, το σημείο συνάντησης...
Όταν το σχολείο παύει να ανήκει στη γειτονιά: Η σιωπηλή μετατροπή σχολείων και η ανατροπή της σχολικής ζωής