ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩ
Φυσικό Πάτρας: Νέα καταγγελία φοιτητών για συγκεκριμένο καθηγητή
«Για τον συγκεκριμένο καθηγητή έχουμε απευθυνθεί στο τμήμα με αποφάσεις γενικών συνελεύσεων πολλές φορές και δεν έχει ληφθεί κανένα απολύτως μέτρο. Για να γίνουμε ακριβείς, δεν μιλάμε για μια κατάσταση που υπάρχει κάποια εξάμηνα, αλλά σχεδόν μία δεκαετία», σημειώνει ο Σύλλογος Φοιτητών Φυσικού Πάτρας, απαντώντας στον διδάσκοντα και τον πρόεδρο του τμήματος

Στην ανακοίνωση του προέδρου και καταγγελλόμενου καθηγητή του Τμήματος Φυσικής του Πανεπιστημίου Πατρών απαντά ο φοιτητικός σύλλογος.

«Για τον συγκεκριμένο καθηγητή έχουμε απευθυνθεί στο τμήμα με αποφάσεις γενικών συνελεύσεων πολλές φορές και δεν έχει ληφθεί κανένα απολύτως μέτρο. Για να γίνουμε ακριβείς, δεν μιλάμε για μια κατάσταση που υπάρχει κάποια εξάμηνα, αλλά σχεδόν μία δεκαετία. Πριν δημοσιευθεί η καταγγελία στάλθηκε τόσο στον πρόεδρο του τμήματος, που επέλεξε να καλύψει πλήρως τον κ. Κουρή, όσο και στην πρυτανεία η οποία σιωπά μέχρι και σήμερα», τονίζουν μεταξύ άλλων οι φοιτητές.

«Σαν Φοιτητικός Σύλλογος Φυσικού, καλούμε τον καθηγητή του τμήματος, Στέλιο Κουρή, να εξηγήσει στους φοιτητές του! Γιατί την ώρα που δυσχεραίνονται καθημερινά οι σπουδές μας, αντί να μας βοηθάει, μας βάζει κι άλλα εμπόδια. Με συμπεριφορές που οδηγούν τους φοιτητές να ξεσπούν σε κλάματα και να διακατέχονται από φόβο καθ’ όλη την διάρκεια των σπουδών τους;», σημειώνεται ακόμα  στην ανακοίνωση.

Καταληκτικά, οι φοιτητές υπογραμμίζουν: «Οι φοιτητές δεν θα σταματήσουμε να καταδικάζουμε τέτοιες καταχρηστικές συμπεριφορές και να αγωνιζόμαστε ενάντια στα αντιεκπαιδευτικά μέτρα της κυβέρνησης. Μέτρα που διαμορφώνουν πανεπιστήμια με βάση τα ευρωπαϊκά πρότυπα, κομμένα και ραμμένα στα μέτρα της αγοράς».

Υπενθυμίζεται ότι ο Φοιτητικός Σύλλογος Φυσικού Πατρών, με ανακοίνωσή του τη Δευτέρα, κατήγγειλε διδάσκοντα για αντιεκπαιδευτική και καταχρηστική συμπεριφορά, ζητώντας την απομάκρυνσή του.

Ο διδάσκων και ο πρόεδρος του τμήματος απάντησαν και ο Σύλλογος των φοιτητών εξέδωσε νεότερη ανακοίνωση.

Πιο αναλυτικά αναφέρει:

Απάντηση του Φοιτητικού Συλλόγου Φυσικού στις ανακοινώσεις προέδρου κ. Αναστασόπουλου και καθηγητή κ. Κουρή

Μετά από γνωστοποίηση της καταγγελίας του Φοιτητικού Συλλόγου Φυσικού σε διάφορες ιστοσελίδες (alfavita, thepressproject, thebest), υπήρξε απάντηση από τον πρόεδρο του τμήματος κ. Αναστασόπουλο και από τον καθηγητή κ. Κουρή. Και στις δύο αναρτήσεις αναγράφονται επιχειρήματα, στα οποία θα αναφερθούμε στη συνέχεια, όμως δεν δίνεται καμία απάντηση για το κύριο ζήτημα το οποίο ως φοιτητικός σύλλογος θίξαμε, της καταχρηστικής-αντιεκπαιδευτικής συμπεριφοράς του καθηγητή. Η εκκωφαντική σιωπή τους και η τακτική να στραφεί αλλού η κουβέντα επιβεβαιώνει τα λεγόμενα μας. Τουλάχιστον, όμως, υπήρξε μια απάντηση, σε αντίθεση με τις πρυτανικές αρχές που ενώ είχαν ενημερωθεί, ακόμη δεν έχουν απαντήσει.

Για το κείμενο του κ. Αναστασόπουλου:

  1. Τα σημεία:

«Α. έχει την μεγαλύτερη ερευνητική ομάδα στο τμήμα Φυσικής με σημαντικά ερευνητικά προγράμματα» και

«Β. είναι 12 ώρες την ημέρα στο εργαστήριο»

αναδεικνύουν την απόλυτη σύνδεση της ακαδημαϊκής ελευθερίας του αστικού Πανεπιστημίου με την επιτυχή επιχειρηματική έρευνα. Όπως αναφέρθηκε και στην αρχική μας καταγγελία, αυτός είναι και ο λόγος που δίνεται άλλοθι σε τέτοιες συμπεριφορές (τραμπουκισμός φοιτητών και σεξιστικές/εκφοβιστικές συμπεριφορές), καθώς φαίνεται ποιο είναι το κριτήριο αξιολόγησης ενός καθηγητή και του τμήματος. Κατά τα λεγόμενα του προέδρου, αυτό είναι που συντέλεσε στο να  στηρίξει τον κ.Κουρή.

  1. Το σημείο:

«Γ. το ποσοστό επιτυχίας των φοιτητών στις εξετάσεις ξεπερνά το 35%», αποτελεί ψέμα που το γνωρίζει κάθε φοιτητής/απόφοιτος του τμήματος, αλλά ούτε αυτό ήταν το κύριο ζήτημα της καταγγελίας μας. Αντιθέτως συμπληρώνει και αυτό με την σειρά του την δίαθεση αποπροσανατολισμού. Σαν Σύλλογος είχαμε θίξει πως: «Όλα τα προηγούμενα χρόνια τα ποσοστά επιτυχίας στο μάθημά του, με την τεράστια διακύμανση που έχουν, αποδεικνύουν ότι τα κριτήρια για την επιλογή των θεμάτων και την βαθμολόγηση των φοιτητών είναι διαφορετικά και ορίζονται αυθαίρετα. Η διαφορά που έχει το 4% αυτού του Σεπτέμβρη με το 25% ή και 40% των άλλων εξεταστικών το αποδεικνύουν ξεκάθαρα. Είναι προφανές ότι το συντριπτικό ποσοστό αποτυχίας τις φορές που σημειώνεται δεν μπορεί να οφείλεται μόνο σε λόγους που αφορούν το πρόσωπο των φοιτητών (π.χ. ελλιπές διάβασμα),γιατί είναι σαφώς αναντίστοιχο των ποσοστών επιτυχίας στα λοιπά μαθήματα, και, αν δεν οφείλεται στην προβληματική μέθοδο εξετάσεων, είναι δυνατόν να οφείλεται μόνο σε πλημμελή ή προβληματική μέθοδο διδασκαλίας.»

  1. Το σημείο:

«Δ. με δεδομένο ότι πλέον το μάθημα είναι από τα βασικά του προγράμματος σπουδών, ο συνάδελφος επέλεξε  να δώσει στους φοιτητές ασκήσεις προς λύση δίνοντας ταυτόχρονα και τις λύσεις. Ζήτησε να του γράψουν τις ασκήσεις με τις λύσεις και να τις παραδώσουν. »

Διευκρινίζουμε ότι μιλάμε για ένα τεράστιο όγκο ασκήσεων με πολύ περιορισμένο χρόνο για να τις παραδώσουμε, χωρίς τις λύσεις τους και μάλιστα με την παράδοσή τους να αποτελεί προϋπόθεση για την συμμετοχή σε 3 εξεταστικές, Εαρινή 2021, Σεπτέμβρη 2021, και για τους επί πτυχίο Χειμερινή2022. Αυτός ήταν και ο λόγος που η σταγόνα ξεχείλισε το ποτήρι.

Για τον συγκεκριμένο καθηγητή έχουμε απευθυνθεί στο τμήμα με αποφάσεις γενικών συνελεύσεων πολλές φορές και δεν έχει ληφθεί κανένα απολύτως μέτρο. Για να γίνουμε ακριβείς, δεν μιλάμε για μια κατάσταση που υπάρχει κάποια εξάμηνα, αλλά σχεδόν μία δεκαετία. Πριν δημοσιευθεί η καταγγελία στάλθηκε τόσο στον πρόεδρο του τμήματος, που επέλεξε να καλύψει πλήρως τον κ. Κουρή, όσο και στην πρυτανεία η οποία σιωπά μέχρι και σήμερα.

Ο πρόεδρος του Τμήματος μας, Βασίλης Αναστασόπουλος, αντί να προσπαθήσει να επιλύσει το πρόβλημα που χρονίζει και γνωρίζει κι ο ίδιος προσωπικά, επιλέγει να σταθεί απέναντι στους φοιτητές του.

Για το κείμενο του κ. Κουρή:

  1. Το σημείο:

«1.Το μέσο πλήθος φοιτητών που γράφονται στο μάθημα είναι περίπου 250 άτομα και στις εξετάσεις δεν προσέρχονται περισσότεροι από 140. Τώρα, με την πανδημία, έχουν εγγραφεί 388. Εργασίες καταθέτουν 330-345 φοιτητές εβδομαδιαίως, δηλ. η συντριπτική πλειοψηφία των εγγεγραμμένων.» Είναι λογικό να υπάρχουν τόσοι εγγεγραμμένοι, καθώς αν δεν παραδοθούν, οι σπουδές μας θα πάνε πίσω ένα ολόκληρο έτος.

  1. Το σημείο:

«2.Ο «μεγάλος όγκος» της εβδομαδιαίας εργασίας που διατείνονται κάποιοι, αφορά την κατάθεση 5-8 λυμένων ασκήσεων από το βιβλίο για εξάσκηση, αφού σε αυτές τις ίδιες ασκήσεις θα εξεταστούν. Επιπλέον, τους έχει υποδειχθεί από που να κατεβάσουν το «λυσάρι», και έχει γίνει προτροπή να δημιουργηθούν διαδικτυακές ομάδες μελέτης. Όταν δε και πάλι υπάρχουν δυσκολίες να μου γράφουν ή/και να μιλάμε μέσω skype. Πράγμα που συμβαίνει καθημερινά.» Αν και αναφερθήκαμε παραπάνω, αξίζει να σημειωθεί το γεγονός ότι σε άσκηση που παραδόθηκε όπως είναι στο λυσάρι που μας υποδείχτηκε, υπήρξε οριζόντιο mailσε όλους τους φοιτητές που είναι εγγεγραμμένοι, στο οποίο χλευάζεται ο εν λόγω φοιτητής.

syllogos
  1. Το σημείο:

«3.Ο μέσος όρος επιτυχίας για το μάθημα που έγινε τόσος θόρυβος, είναι 42% τα τελευταία 5 χρόνια. Στα περισσότερα μαθήματα τα ποσοστά επιτυχίας είναι σημαντικά μικρότερα από αυτό.» Είναι ντροπή να εκφράζονται δημόσια ψέματα, γεγονός που επιβεβαιώνει ακόμη μια φορά το δίκαιο των λεγομένων μας.

  1. Τα σημεία:

 «4.Τον Ιούνιο του 2020, τα μισά μαθήματα του Τμήματος Φυσικής εξετάστηκαν δια ζώσης με τα απαραίτητα μέτρα προφύλαξης και αραίωσης σύμφωνα με την ΚΥΑ του Υπουργείου που το προέβλεπε. Δεν ήταν αυθαίρετη πράξη, όπως ανέφερε η καταγγελία του χτεσινού σας ρεπορτάζ. Το ίδιο άλλωστε συνέβη και σε πολλά άλλα Τμήματα του Πανεπιστημίου και Πανελλαδικά..» και

«5. Δυστυχώς γύρω από τα διάφορα πανεπιστημιακά μαθήματα έχει αναπτυχθεί μία ιδιόμορφη παραπαιδεία. Τα προηγούμενα χρόνια, υπήρχαν φροντιστές που έκαναν φροντιστήρια στους φοιτητές. Τώρα πλέον οι φροντιστές γράφουν εργασίες, πτυχιακές εργασίες, εργασίες μάστερ, κλπ.Επιπλέον, κάποιοι από αυτούς μισθώνονται από τους φοιτητές στο ποσόν του εξαμηνιαίου φροντιστηρίου ώστε να δώσουν στην θέση τους, την εξ απόστασης εξέταση ή για να διαμοιράζουν την οθόνη τους με τους φοιτητές και έτσι να δίνουν οι φροντιστές την εξέταση. Μάλιστα, μερικοί φροντιστές, γράφονται και στο μάθημα, για να παίρνουν τις ασκήσεις και τις λύνουν και να τις πουλάνε στην συνέχεια στους φοιτητές.»

Δεν έχουν άμεση σχέση με την καταγγελία, αλλά αξίζει να αναλογιστεί κάποιος, γιατί για στο συγκεκριμένο μάθημα υπάρχει ανάγκη της ιδιόμορφης παραπαιδείας, γιατί δεκάδες φοιτητές κάνουν φροντιστήριο κάθε εξάμηνο. Ενώ έχουμε αναφερθεί στην Συνέλευση των καθηγητών επανειλημμένως για συγκεκριμένο ζήτημα δεν έχει υπάρξει καμία πρόοδος. Το σχόλιο του κ. Κουρή για φοιτητές που αντιμετωπίζουν την εξ αποστάσεως εξεταστική σαν ευκαιρία για αντιγραφή, δεν στέκει. Ο Φοιτητικός μας Σύλλογος από την αρχή της Πανδημίας έχει πάρει αποφάσεις που απαιτεί το ασφαλές άνοιγμα των σχολών και την ασφαλή διεξαγωγή δια ζώσης εξεταστικών με όλα τα μέτρα προστασίας. Το γεγονός αυτό αναδείχθηκε και από την πρώτη δια ζώσης διάλεξη που πραγματοποιήθηκε από τον Φοιτητικό μας Σύλλογο.

  1. Το σημείο:

«6. Τέλος, το Διοικητικό Συμβούλιο (ΔΣ) του Συλλόγου των φοιτητών τα τελευταία χρόνια δεν έχει συγκροτηθεί σε σώμα, δεν έχει εκπροσώπους του στο Τμήμα. Κάποια παράταξη έχει υφαρπάξει τη σφραγίδα, και σφραγίζει κείμενα ως εάν να ήταν αποφάσεις του ΔΣ. Για τον λόγο αυτό και σας ζητήσαν άλλοι φοιτητές να κατεβάσετε το εν λόγω δημοσίευμα, διότι δεν υπάρχει απόφαση του Συλλόγου τους.»,

Αποτελεί ανυπόστατο ψέμα! Το ΔΣ έχει συγκροτηθεί κανονικά και ο σύλλογος λειτουργεί με τις προβλεπόμενες διαδικασίες και σύμφωνα με το καταστατικό του! Η σφραγίδα και τα πρακτικά διατηρούνται από την 1η και την 2η δύναμη αντίστοιχα, για να μην υπάρχουν φαινόμενα παρατυπίας.Σημειώνεται εδώ, ότι ο Φοιτητικός Σύλλογος μέσω των διαδικασιών του, έχει ορίσει εκπροσώπους για την Συνέλευση του Τμήματος, τους οποίους με ευθύνη του το Τμήμα δεν αναγνωρίζει, διότι απαιτεί να γίνουν ηλεκτρονικές φοιτητικές εκλογές με ενιαίο ψηφοδέλτιο. (επισυνάπτουμε mail).  Όμως, αν και ο κ. Κουρής γνωρίζει πολύ καλά αυτά τα γεγονότα, προσπαθεί να μας συκοφαντήσει για να στρέψει αλλού τα βλέμματα από την ουσία της καταγγελίας μας.

Όπως ήταν αναμενόμενο ο κ. Κουρής δεν απάντησε στην καταγγελία μας, επέλεξε την διαστρέβλωση και τα ψέματα για να καλυφθεί πίσω από αυτά.

Σαν Φοιτητικός Σύλλογος Φυσικού, καλούμε τον καθηγητή του τμήματος, Στέλιο Κουρή, να εξηγήσει στους φοιτητές του! Γιατί την ώρα που δυσχεραίνονται καθημερινά οι σπουδές μας, αντί να μας βοηθάει, μας βάζει κι άλλα εμπόδια. Με συμπεριφορές που οδηγούν τους φοιτητές να ξεσπούν σε κλάματα και να διακατέχονται από φόβο καθ’ όλητην διάρκεια των σπουδών τους;

Ο Φοιτητικός Σύλλογος σε καμία περίπτωση δεν θα αποπροσανατολιστεί από αυτές τις κινήσεις, δεν θα τρομοκρατηθεί από τις απειλές του προέδρου του τμήματος και θα συνεχίσει να αγωνίζεται για τα δικαιώματα των φοιτητών. Ειδικά σε μια τόσο δύσκολη περίοδο, με τους φοιτητές να απουσιάζουν παραπάνω από ένα χρόνο από τις σχολές τους και η κυβέρνηση να μην παίρνει κανένα μέτρο που να προστατεύει ουσιαστικά τους φοιτητές στις σπουδές και την καθημερινότητά τους. Που βλέπουμε να μην γίνεται  καμία προσπάθεια να ανοίξουν οι σχολές μας και πανεπιστημιακή αστυνομία να μπαίνει στα πανεπιστήμια μας, πολύ πριν μπούμε εμείς. Οι φοιτητές δεν θα σταματήσουμε να καταδικάζουμε τέτοιες καταχρηστικές συμπεριφορές και να αγωνιζόμαστε ενάντια στα αντιεκπαιδευτικά μέτρα της κυβέρνησης. Μέτρα που  διαμορφώνουν πανεπιστήμια με βάση τα ευρωπαϊκά πρότυπα, κομμένα και ραμμένα στα μέτρα της αγοράς.

Φοιτητικός Σύλλογος Φυσικού

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες  ειδήσεις σήμερα

Βόλος: Αρνητής γονιός μήνυσε δάσκαλο γιατί έκανε γρήγορη δοκιμή στην κόρη του

Μάθημα Σεξουαλικής Αγωγής: Αυτό το σεμινάριο μοριοδότησε και η ζήτηση του εκτοξεύτηκε

Εύκολη Online ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΗ  ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ, προσλήψεις, ΠΜΣ,  ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΕΙΤΕ σε προφορικά και έκθεση!

Μοριοδοτούμενα σεμινάρια σε ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, Σχολική Ψυχολογία, Διαπολιτισμική, μόνο με 25 ευρώ το μήνα

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ  ΜΟΝΟ 95 ΕΥΡΩ για  ΑΣΕΠ , ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ

σχετικά άρθρα

theodoridou
Θεοδωρίδου: Τα παιδιά αποτελούν «ρεζερβουάρ» νέων μεταλλάξεων
«Τα παιδιά μεταδίδουν και αποτελούν "ρεζερβουάρ" νέων μεταλλάξεων», είπε η Μ Θεοδωρίδου κατά την ενημέρωση για το Εθνικό Σχέδιο εμβολιαστικής κάλυψης...
Θεοδωρίδου: Τα παιδιά αποτελούν «ρεζερβουάρ» νέων μεταλλάξεων
Συγχωνεύσεις τμημάτων: Αποχή μαθητών στην Καβάλα - «Στην πληροφορική θα μοιραζόμαστε 3 άτομα τον ίδιο υπολογιστή»
«Στην πληροφορική θα μοιραζόμαστε 3 άτομα τον ίδιο υπολογιστή», σημειώνουν οι μαθήτριες και οι μαθητές της Β' τάξης του 2ου ΓΕΛ Καβάλας, λόγω των...
Συγχωνεύσεις τμημάτων: Αποχή μαθητών στην Καβάλα