Προκήρυξη για την πρόσληψη διδακτικού προσωπικού στη ΣΜΥ
ΥΠΕΘΑ/ΔΝΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ | Intime
Προκήρυξη για την πρόσληψη διδακτικού προσωπικού στη ΣΜΥ, με ωριαία αποζημίωση, για το ακαδημαϊκό έτος 2021–2022

Αναρτήθηκε σήμερα στη Διαύγεια (ώρα 11:24:04 πμ) η προκήρυξη της Σχολής Μονίμων Υπαξιωματικών (Ανώτερη Στρατιωτική Σχολή Υπαξιωματικών) με έδρα τα Τρίκαλα Θεσσαλίας, για την πρόσληψη, με επιλογή, διδακτικού προσωπικού με ωριαία αποζημίωση, για την κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών της Σχολής για το ακαδημαϊκό έτος 2021 - 2022.

Συγκεκριμένα:  

- Για το Τμήμα Ακαδημαϊκής Εκπαίδευσης προκηρύσσονται 126 θέσεις  

- Για το Τμήμα Τεχνικής Εκπαίδευσης προκηρύσσονται 34 θέσεις 

- Για το Τμήμα Στρατιωτικής Εκπαίδευσης 12 θέσεις.

  Οι ενδιαφερόμενοι-ες θα πρέπει να υποβάλλουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την πρόσληψη μέχρι τις 14 Μαΐου2021, το αργότερο, στη διεύθυνση: Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών, Τμήμα Προγραμματισμού και Ελέγχου Εκπαίδευσης, στρατόπεδο «Καβράκου», οδός Τσιτσάνη, ΤΚ 42100.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia