pistopoihsh agglikwn LTE golearn AEP
Να ενταχθούν οι εργαζόμενοι στα Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ) στην τρέχουσα εμβολιαστική περίοδο ζητά η Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (ΠΟΣΕΕΠΕΑ)

Να ενταχθούν οι εργαζόμενοι στα Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ) στην τρέχουσα εμβολιαστική περίοδο ζητά η Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (ΠΟΣΕΕΠΕΑ).

Η Ομοσπονδία, με αίτημά της ήδη από τις 19/02/2021 ζητούσε να ενταχθούν οι εκπαιδευτικοί και το Ειδικό Εκπαιδευτικών Προσωπικό των Κέντρων κατά προτεραιότητα στους εμβολιασμούς, χωρίς όμως να λάβει ανταπόκριση. Επισημαίνουμε ότι τα ΚΕΣΥ, όπως και τα σχολεία Ειδικής Αγωγής παραμένουν συνεχώς ανοιχτά καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας.

Η ΠΟΣΕΕΠΕΑ διευκρινίζει ότι τα ΚΕΣΥ δεν είναι διοικητικές υπηρεσίες αλλά δομές εκπαίδευσης, διάγνωσης και υποστήριξης για μαθητές/τριες με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και με αναπηρία και χρόνιες παθήσεις, όπως τα Ιατροπαιδαγωγικά Κέντρα κ.α., οι εργαζόμενοι των οποίων έχουν ήδη εμβολιαστεί.

Στις δομές αυτές προσέρχονται γονείς και μαθητές προερχόμενοι από διαφορετικές περιοχές, που εναλλάσσονται καθημερινά,  στους χώρους, ενώ η υποστήριξη των μαθητών λαμβάνει χώρα και εντός των σχολείων, όπου κλιμάκια του ΚΕΣΥ επισκέπτονται τα σχολεία, μπαίνουν σε τάξεις για παρατήρηση και σε συλλόγους προσωπικού για ενημέρωση και καθοδήγηση.

«Το προσωπικό των ΚΕΣΥ που ανήκουν στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, όπως ορίζεται,  θα συμμετέχει δια ζώσης στις πανελλήνιες εξετάσεις του 2021 στα εξεταστικά κέντρα, στα οποία θα εξεταστούν προφορικά οι μαθητές» τονίζει η ΠΟΣΕΕΠΕΑ σε σχετική της ανακοίνωση.

Παράλληλα περιγράφεται η κατάσταση στην οποία βρίσκονται τα περισσότερα Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης, με μη αεριζόμενες αίθουσες και άθλιες κτιριακές συνθήκες, ενώ καταγγέλλεται παράλληλα το γεγονός ότι δεν υπάρχει μέριμνα για self test για τους μαθητές που προσέρχονται στα Κέντρα

«Ο αποκλεισμός των εργαζόμενων των ΚΕΣΥ από τους εμβολιασμούς, η άγνοια των παραπάνω παραγόντων ή και η  αβλεψία αυτών συνιστά σοβαρό ζήτημα ευθύνης της πολιτείας για την προστασία της δημόσιας υγείας, θέτει σοβαρούς κινδύνους στην προσπάθεια θωράκισης της εκπαιδευτικής κοινότητας έναντι της διασποράς του covid-19 και την ασφάλεια της λειτουργίας  των σχολικών μονάδων» αναφέρει η ΠΟΣΕΕΠΕΑ και ζητά να ενταχθεί άμεσα το σύνολο των εργαζομένων στα ΚΕΣΥ στο πρόγραμμα εμβολιασμών.

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Voucher 200 ευρώ: Από που παίρνεις ΔΩΡΕΑΝ Laptop

ΑΣΕΠ: Ποια σεμινάρια Πανεπιστημίων μοριοδοτούν στους Πίνακες ΕΙΔΙΚΗΣ αλλά και ΓΕΝΙΚΗΣ - ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

Πίνακες αναπληρωτών ΕΑΕ: Προλαβαίνετε να πάρετε 11 μόρια έως τις 23 Μαϊου

Η 1η Πανεπιστημιακή Επιμόρφωση στον Αυτισμό από το Παν.Πατρών με Μοριοδοτούμενο Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Το ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ online Lower - Proficiency για Ενήλικες σε 2 ημέρες Μόνο 111 ευρώ

ECDL | Πιστοποίηση Υπολογιστών για ΑΣΕΠ μόνο 95 ευρώ μέσα σε 2 ημέρες

νέα από το Ethnos logo

σχετικά άρθρα

Αρχίζουν αύριο Δευτέρα οι προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις στα Λύκεια – Τι πρέπει να προσέξουν οι μαθητές
Λύκειο: Η εξεταστέα ύλη και ο τρόπος εξέτασης των μαθημάτων στις Προαγωγικές/Απολυτήριες Εξετάσεις
Αρχίζουν αύριο Δευτέρα οι προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις στα Λύκεια – Τι πρέπει να προσέξουν οι μαθητές
Εγκληματική παράλειψη γιατρού: Με κάταγμα κρανίου έδωσαν στον 10χρονο μαθητή εξιτήριο που του στοίχισε τη ζωή
Με κάταγμα κρανίου αντί να τον θέσουν υπό παρακολούθηση, του έδωσαν εξιτήριο με αποτέλεσμα την πρόκληση του θανάτου του.
Εγκληματική παράλειψη γιατρού: Με κάταγμα κρανίου έδωσαν στον 10χρονο μαθητή εξιτήριο που του στοίχισε τη ζωή
«Για ποιο λόγο ζούμε;» «Πού πας όταν πεθάνεις;» Απαντήσεις σε υπαρξιακές ερωτήσεις των παιδιών και όχι μόνο
Η εφημερίδα Guardian δημοσίευσε ορισμένες σπαρταριστικές ερωτήσεις – υπαρξιακές αναζητήσεις παιδιών, στις οποίες απαντά ο φιλόσοφος Scott Hershovitz...
«Για ποιο λόγο ζούμε;» «Πού πας όταν πεθάνεις;» Απαντήσεις σε υπαρξιακές ερωτήσεις των παιδιών και όχι μόνο