Κεφαλίδου: Νέο αίτημα για ένταξη μαθητών με αυτισμό στον πίνακα 5%
Επανακατάθεση της αναφοράς για ένταξη μαθητών με Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή και με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος στον πίνακα του 5% χωρίς εξετάσεις από τη Χαρά Κεφαλίδου

Σε μια συμβολική κίνηση, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αυτισμού προχώρησε η Χαρά Κεφαλίδου, βουλευτής Δράμας και υπεύθυνη Τομέα Παιδείας και Θρησκευμάτων του Κινήματος Αλλαγής.

Συγκεκριμένα, επανακατέθεσε την Αναφορά προς τον Υπουργό Υγείας με βάση την επιστολή 58 φορέων και συλλογικοτήτων της Ειδικής Αγωγής με την οποία ζητούν ένταξη των μαθητών με Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή και με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος στον πίνακα του 5% με τις κατηγορίες αποφοίτων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που εισάγονται χωρίς εξετάσεις σε σχολές Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. 

«Η πρώτη, σχετικά με το θέμα, Αναφορά είχε κατατεθεί στις 19/01 προς την Υπουργό Παιδείας, η οποία με την απάντησή της μας παραπέμπει στον Υπουργό Υγείας, από τον οποίο ελπίζουμε να έχουμε μία απάντηση».

Την Αναφορά συνυπογράφουν η Νάντια Γιαννακοπούλου, μέλος της Υποεπιτροπής της ΒτΕ για τα θέματα των ατόμων με αναπηρία, ο Ανδρέας Πουλάς υπεύθυνος Τομέα Υγείας και ο Μπουρχάν Μπαράν υπεύθυνος Τομέα Β' Υγείας του Κινήματος Αλλαγής.

Η αναφορά:

Παρασκευή 2 Απριλίου 2021

ΑΝΑΦΟΡΑ

Προς: Τον Υπουργό Υγείας κ. Βασίλη Κικίλια

Θέμα: Ένταξη των μαθητών με Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή και Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος στις σχολές Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης χωρίς εξετάσεις.

Επ’ ευκαιρία της παγκόσμιας ημέρας Αυτισμού σήμερα, και μετά από την με αρ.πρωτ.: 35586/Φ1ΕΞ/30.03.2021 απάντηση της Υπουργού Παιδείας, στην με αρ.πρωτ.: 1216/19.01.2021 Αναφορά μου, για το ζήτημα της εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση των μαθητών με Σύνδρομο Asperger, Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή και Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος χωρίς εξετάσεις, ότι αρμόδιο για την ένταξη στον Πίνακα Σοβαρών Παθήσεων είναι το Κεντρικό Συμβούλιο Υγείας (ΚΕΣΥ) στο οποίο παρά το ότι έχει κατατεθεί σχετικό αίτημα δεν έχουν συμπεριληφθεί ακόμα οι παθήσεις αυτές στον Πίνακα.

Επειδή η αρμοδιότητα σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. πρωτ. Φ.253/143554/Β6/12.11.2010 (ΦΕΚ 1794 Β΄) Υ.Α. με θέμα «Πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση αποφοίτων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που υπάγονται στην κατηγορία “των πασχόντων από σοβαρές ασθένειες”, σε ποσοστό 5% καθ’ υπέρβαση του αριθμού των εισακτέων, σύμφωνα με το άρθρου 35 του ν. 3794/2009 (ΦΕΚ 156/Α΄) όπως ισχύει», ανήκει στο ΚΕΣΥ.

Για τους παραπάνω λόγους επανακαταθέτουμε (ως συμβολική κίνηση σήμερα) και σε εσάς την επιστολή των 58 φορέων και συλλογικοτήτων της Ειδικής Αγωγής, με το σχετικό αίτημα και ζητούμε να το εξετάσετε με την πρέπουσα ευαισθησία και να προβείτε στις αναγκαίες και απαραίτητες ενέργειες ικανοποίησής του εντάσσοντας τις ως άνω παθήσεις στον Πίνακα Σοβαρών Παθήσεων, για να καταστεί δυνατή η είσοδος των μαθητών αυτών, στο ποσοστό του 5%, που εισάγονται χωρίς εξετάσεις στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και να μας ενημερώσετε σχετικά.

Οι αναφέροντες Βουλευτές

  1. Χαρά Κεφαλίδου
  2. Ανδρέας Πουλάς
  3. Νάντια Γιαννακοπούλου
  4. Μπουρχάν Μπαράν

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Black Friday σε μοριοδοτούμενα σεμινάρια και Πιστοποιήσεις Ξένων Γλωσσών για έξτρα 20 μόρια

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μολυβια
Τρία τμήματα έγιναν δύο: Αντιδράσεις για τα κενά και τις υποχρεωτικές υπερωρίες στη Λήμνο
Η ΕΛΜΕ Λήμνου καταγγέλλει το ΥΠΑΙΘΑ για συγχωνεύσεις τμημάτων στη μέση της χρονιάς
Τρία τμήματα έγιναν δύο: Αντιδράσεις για τα κενά και τις υποχρεωτικές υπερωρίες στη Λήμνο
foto_education_2.jpg
Χρόνιες πληγές στην Ειδική Αγωγή: Η ΠΟΣΕΕΠΕΑ καταγγέλλει παραμέληση και ζητά άμεσες λύσεις
ΠΟΣΕΕΠΕΑ: «Εκκωφαντική αδιαφορία από το Υπουργείο Παιδείας» — Ξανά στο προσκήνιο τα κενά και οι ελλείψεις στην εκπαίδευση
Χρόνιες πληγές στην Ειδική Αγωγή: Η ΠΟΣΕΕΠΕΑ καταγγέλλει παραμέληση και ζητά άμεσες λύσεις