Με ιδιαίτερη θλίψη πληροφορηθήκαμε σήμερα την απώλεια του εκλεκτού φίλου και Συναδέλφου πρώην Σχολικού Συμβούλου Σταύρου Πάγκαλου Ηλεκτρολόγου Μηχανικού Ε.Μ.Π. ο οποίος απεβίωσε απροσδόκητα χθες.
Η προσφορά του στην Τεχνική Εκπαίδευση ήταν ορατή, συνεχής και η προσπάθειά του για την αναβάθμισή της εκφράσθηκε πολλές φορές μέσα από την αρθρογραφία του και τις εισηγήσεις του σε ημερίδες και συνέδρια.
Η γνώση, η εμπειρία και ο συνετός του λόγος θα κάνουν αισθητή την απουσία του και θα συντροφεύουν τις αναμνήσεις από την επί χρόνια κοινή μας πορεία.
Ο Θεός να αναπαύσει την ψυχή του και να απαλύνει τον πόνο των οικείων του.
Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάσει!
Καλό ταξίδι, φίλε Σταύρο!