Εμβόλιο κορονοϊού: Σχεδιάζονται τα εμβόλια επόμενης γενιάς
Ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Κέρκυρας με αφορμή τη νέα εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας

«Το Υπουργείο Παιδείας με μια νέα αιφνιδιαστική εγκύκλιο με ημερομηνία 26/3, η οποία έγινε γνωστή τη Δευτέρα, 29/3 το πρωί, ζητά από τους εκπαιδευτικούς να δηλώσουν την επιθυμία τους να εμβολιαστούν με τα εμβόλια ,τα οποία δεν έχουν διατεθεί για τον Covid-19. Μάλιστα, η εγκύκλιος έχει ως καταληκτική προθεσμία το μεσημέρι της ίδιας ημέρας», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΕΛΜΕ Κέρκυρας.

«Για μια ακόμη φορά βλέπουμε το Υπουργείο Παιδείας να παίζει τα γνωστά του επικοινωνιακά παιχνίδια.. Ενώ έχει εξαγγείλει τον εμβολιασμό κατά προτεραιότητα, εδώ και ένα μήνα, όσων εργάζονται στην Ειδική Αγωγή, χωρίς καν να ξεκινήσουν οι εμβολιασμοί (!), εμφανίζεται να προχωράει τον εμβολιασμό και στους εκπαιδευτικούς της Γενικής Αγωγής», συνεχίζεται στην ανακοίνωση ενώ οι εκπαιδευτικοί προσθέτουν:

«Ο εμβολιασμός θα γίνει με τα περισσεύματα, όσα και όπου υπάρχουν! Δεν αφορά το σύνολο των εκπαιδευτικών, τη στιγμή που, σύμφωνα με το Υπουργείο Παιδείας, προτίθεται να ανοίξει τα σχολεία».

Αναλυτικά:

Το Υπουργείο Παιδείας με μια νέα αιφνιδιαστική εγκύκλιο με ημερομηνία 26/3, η οποία έγινε γνωστή τη Δευτέρα, 29/3 το πρωί, ζητά από τους εκπαιδευτικούς να δηλώσουν την επιθυμία τους να εμβολιαστούν με τα εμβόλια ,τα οποία δεν έχουν διατεθεί για τον Covid-19. Μάλιστα, η εγκύκλιος έχει ως καταληκτική προθεσμία το μεσημέρι της ίδιας ημέρας!!

Για μια ακόμη φορά βλέπουμε το Υπουργείο Παιδείας να παίζει τα γνωστά του επικοινωνιακά παιχνίδια.. Ενώ έχει εξαγγείλει τον εμβολιασμό κατά προτεραιότητα, εδώ και ένα μήνα, όσων εργάζονται στην Ειδική Αγωγή, χωρίς καν να ξεκινήσουν οι εμβολιασμοί (!), εμφανίζεται να προχωράει τον εμβολιασμό και στους εκπαιδευτικούς της Γενικής Αγωγής.

Ο εμβολιασμός θα γίνει με τα περισσεύματα, όσα και όπου υπάρχουν! Δεν αφορά το σύνολο των εκπαιδευτικών, τη στιγμή που, σύμφωνα με το Υπουργείο Παιδείας, προτίθεται να ανοίξει τα σχολεία.

Επιπλέον, το γεγονός ότι οι όποιοι εμβολιασμοί γίνουν, θα γίνουν με αδιάθετα εμβόλια, γεννά μια σειρά ερωτήματα: θα γίνονται στις περιοχές που περισσεύουν εμβόλια χωρίς να λαμβάνεται υπόψη η επιδημιολογική επιβάρυνση των περιοχών, με ποια κριτήρια θα γίνεται η επιλογή, κλπ.

Το Υπουργείο Παιδείας, συνεχίζει να γυρνάει την πλάτη στο ουσιαστικό ζήτημα, δηλαδή στην ανάγκη οργανωμένου και επαρκούς σχεδιασμού, ώστε να μπορέσουν να εμβολιαστούν όλοι οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι το επιθυμούν. Αυτό είναι σήμερα αναγκαίο μαζί με την υλοποίηση όλων των αιτημάτων που έχουμε καταθέσει ένα χρόνο τώρα, ώστε τα σχολεία να είναι ανοιχτά και υγειονομικά ασφαλή.

Η ίδια λογική ισχύει και με τα περιβόητα self test, από την πλευρά του Υπουργείου. Τα καθιστούν υποχρεωτικά, προκειμένου να ανοίξουν τα σχολεία, με ασφάλεια, όπως ισχυρίζονται. Ξαφνικά η κυβέρνηση ανακάλυψε τα τεστ ως το μοναδικό όπλο μετά τις μάσκες για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων.

Έτσι το Υπουργείο αντί να οργανώσει με κρατική ευθύνη την πρόληψη και την ιχνηλάτηση μέσα στα σχολεία, αντί να μειώσει τον αριθμό των μαθητών ανά τμήμα, να μειώσει τον αριθμό των μεταφερόμενων με λεωφορεία μαθητών, αντί να προσλάβει επιπλέον εκπαιδευτικούς και προσωπικό καθαριότητας, ανοίγει τα σχολεία, όπως τα έκλεισε. Μόνο καινούριο στοιχείο τα τεστ, τα οποία όμως δεν διενεργούνται εντός του σχολείου και από δημόσιο φορέα αλλά για άλλη μια φορά μας καθιστά ατομικά υπεύθυνους, «σφυρίζοντας αδιάφορα, όσον αφορά τις δικές του ευθύνες. Στην πραγματικότητα, και με αυτό το μέτρο, το κράτος απαλλάσσεται από κάθε ευθύνη για ολοκληρωμένο σχεδιασμό της επιδημιολογικής καταγραφής και επίβλεψης. Γι’ αυτό και δεν δίνει απαντήσεις στα ερωτήματα:

Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη για ένα τεστ που δεν έγινε σωστά και έβγαλε «ψευδώς αρνητικό» αποτέλεσμα; Πώς θα εφαρμοστεί η «υποχρεωτικότητα» του τεστ στο σπίτι; Πώς θα εξασφαλιστεί η ορθή συλλογή των στοιχείων, αφού η καταγραφή θα γίνεται «εθελοντικά» από τον χρήστη του ατομικού τεστ;

Δεν πρέπει να αποδεχτούμε μια ακόμη ευθύνη στην πλάτη μας, την ευθύνη να αναλάβουμε οι ίδιοι το βάρος της διάγνωσης και της ιχνηλάτησης, που η κυβέρνηση συστηματικά αποποιείται. Το αίτημα που διεκδικούμε ένα χρόνο τώρα, για δωρεάν, με κρατική ευθύνη, μαζικούς επαναλαμβανόμενους ελέγχους σε δομές Υγείας, σε σχολεία, μεγάλους χώρους δουλειάς, γίνεται ακόμα πιο επιτακτικό από ποτέ!

Είναι ακόμα πιο ξεκάθαρο ότι το Υπουργείο Παιδείας και συνολικά η κυβέρνηση, όχι μόνο τζογάρουν την υγεία μας αλλά στήνουν και ένα επικίνδυνο σόου για τις επικοινωνιακές τους ανάγκες.

Εδώ και τώρα απαιτούμε:

• Να δοθεί άμεση παράταση για την κατάθεση των υπεύθυνων δηλώσεων όσων συναδέλφων επιθυμούν να εμβολιαστούν . Στη υπεύθυνη δήλωση να αναγράφονται μόνο το ονοματεπώνυμο και το ΑΜΚΑ. Όλες οι άλλες πληροφορίες αποτελούν προσωπικά δεδομένα. Ό,τι ισχύει για όλους

• Να ξεκινήσει άμεσα και οργανωμένα ο μαζικός εμβολιασμός των εκπαιδευτικών.

• Δωρεάν, μαζικά κι επαναλαμβανόμενα τεστ, με κρατική ευθύνη κι έλεγχο, από κλιμάκια του ΕΟΔΥ, σε όλες τις εκπαιδευτικές δομές.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ελμε κερκυρας
Ασύλληπτο! Καταδικαστική απόφαση για καθηγητές, μέλη του ΔΣ ΕΛΜΕ – Θα ασκήσουν έφεση (ΒΙΝΤΕΟ)
«Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΛΜΕ Κέρκυρας έπραξε το αυτονόητο, παρεμβαίνοντας μετά από αλλεπάλληλα καλέσματα εκπαιδευτικών, για να αντιμετωπίσει...
Ασύλληπτο! Καταδικαστική απόφαση για καθηγητές, μέλη του ΔΣ ΕΛΜΕ – Θα ασκήσουν έφεση (ΒΙΝΤΕΟ)
skianis
Κωνσταντίνος Σκιάνης: Ο καθηγητής που φέρνει την AI στην τάξη και εντοπίζει όσους κάνουν εργασίες με ChatGPT
Το ChatGPT ως διπλό εργαλείο: Βοήθεια και κίνδυνος για την κριτική σκέψη - «Τα παιδιά πάνε εύκολα στο ChatGPT, πιστεύοντας οτιδήποτε τους πει και το...
Κωνσταντίνος Σκιάνης: Ο καθηγητής που φέρνει την AI στην τάξη και εντοπίζει όσους κάνουν εργασίες με ChatGPT
mixanografiko14_638631239.jpg
Μηχανογραφικό 2025: Σπουδές με χαμηλή βάση και υψηλές προοπτικές — Οι κρυφές ευκαιρίες στα ΑΕΙ
Τάσεις αγοράς: Ποια επαγγέλματα υγείας "εκτοξεύονται" - Γιατί δεν είναι μόνο οι υψηλές βάσεις το κλειδί για επαγγελματική επιτυχία
Μηχανογραφικό 2025: Σπουδές με χαμηλή βάση και υψηλές προοπτικές — Οι κρυφές ευκαιρίες στα ΑΕΙ