Λιγνάδης: Νέα καταγγελία για χυδαία συμπεριφορά μέσα σε πανεπιστήμιο
Νέα καταγγελία για χυδαία συμπεριφορά του Δημήτρη Λιγνάδη μέσα σε αίθουσα δημοσίου πανεπιστημίου, στο οποίο δίδασκε - Τι καταγγέλλει πρώην φοιτήτρια

Μία ακόμα μαρτυρία για τη συμπεριφορά του Δημήτρη Λιγνάδη κατά το διάστημα που δίδαξε στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, στο Ναύπλιο, έρχεται στο φως της δημοσιότητας. Πρώην φοιτήτρια καταγγέλλει περιστατικά σεξουαλικής παρενόχλησης και προσβολής της προσωπικότητας, τα οποία ο γνωστός σκηνοθέτης διέπραττε με άνεση, και μάλιστα εντός του δημόσιου πανεπιστημίου.

Τα όσα αφηγείται Α.Α. στο Lifo.gr συνέβησαν την ακαδημαϊκή χρονιά 2004-2005. Ο Δημήτρης Λιγνάδης πήγε για να διδάξει για ένα εξάμηνο στο συγκεκριμένο τμήμα, το οποίο όμως δεν ολοκληρώθηκε, καθώς μετά από τέσσερις μήνες το πανεπιστήμιο διέκοψε τη συνεργασία μαζί του.

Η μαρτυρία έχει ιδιαίτερη σημασία, καθώς τα καταγγελλόμενα φέρονται να συνέβησαν σε δημόσιο πανεπιστήμιο και όχι σε θεατρική σχολή ή εν κρυπτώ, όπως είχε γίνει γνωστό έως τώρα.

Ολόκληρη η μαρτυρία της Α.Α:

«Από την πρώτη μέρα που μπήκε στο μάθημα έκανε περίεργες ερωτήσεις. Σε εμένα προσωπικά είχε ρωτήσει τι είναι αυτό που δεν θα έκανα ποτέ στο θέατρο. Εγώ δεν ήθελα να απαντήσω, γιατί φαντάστηκα ότι μου το λέει για να με βάλει να το κάνω. Παρόλα αυτά, επειδή επέμενε, του είπα ότι αυτό που δεν θα έκανα θα ήταν να γδυθώ. Και μου είπε "ωραία, γδύσου" και επέμενε με πολύ έντονο τρόπο.

Κατά τη διάρκεια του εξαμήνου, που δεν ήταν πλήρες εξάμηνο, σε παραστάσεις όπως π.χ. τις "Τρεις αδελφές" του Τσέχοφ, έβαζε τα κορίτσια να δέρνονται μεταξύ τους και να γδύνει η μία την άλλη, τα αγόρια να γλείφουν το πάτωμα και άλλα τέτοια πράγματα.

Έχω στείλει μια καταγγελία στο ΣΕΗ για ένα από τα πρώτα περιστατικά. Αν με καλέσουν, θα πάω να καταθέσω. Ήταν μία μέρα που είχαμε μάθημα μαζί του και πήγαμε να καθίσουμε κανονικά στην αίθουσα. Εγώ, δυστυχώς, κάθισα στην πρώτη σειρά και λίγο διαγώνια από την έδρα, οπότε τον έβλεπα από τη μέση και κάτω που είχε γυμνό το σημείο του σώματος του αυτό και αυνανιζόταν. Αυτός με είδε που ξαφνιάστηκα και γελούσε με ένα μειδίαμα, συνεχίζοντας αυτό που έκανε. Μετά τελείωσε, κουμπώθηκε και σηκώθηκε να συνεχίσει το μάθημα. Το συγκεκριμένο το κατήγγειλα στο ΣΕΗ. Αλλά δεν ήταν μόνο αυτό.

Κατά τη διάρκεια του μαθήματος κάπνιζε και δεν κάπνιζε απλά τσιγάρα, αλλά χασίς. Κανείς μας τότε δεν είχε σκεφτεί να τον καταγγείλει στη σχολή, η οποία ήταν νεοσύστατη, μόλις ενός έτους. Ούτε Πρόγραμμα Σπουδών δεν είχαμε τότε. Στην αρχή θεωρούσαμε σπουδαίο που θα μας δίδασκε ένας καλλιτέχνης σαν τον Λιγνάδη. Μετά όλα αυτά θεωρήθηκαν κάτι σαν εκκεντρικότητες και ιδιαιτερότητες ενός καλλιτέχνη....

Στην τάξη είχαμε ένα αγόρι με το οποίο από την πρώτη στιγμή σύναψε σχέση μαζί του. Και μάλιστα, στο τέλος ενός από τα πρώτα μαθήματα, τον πήρε με το αυτοκίνητο και πήγαν στην παραλία. Θυμάμαι ότι στην αρχή ο συμφοιτητής μας μιλούσε με ενθουσιασμό για εκείνον, που τον είχε επιλέξει και έκαναν σχέση. Παρόλα αυτά, από όσα μας μετέφερε στη συνέχεια, αντιλαμβανόμασταν ότι όλα αυτά που μας περιέγραφε ήταν πάρα πολύ κακοποιητικά και τοξικά. Η σχέση αυτή τελείωσε άδοξα. Βρέθηκαν και μια-δυο φορές στην Αθήνα. Σίγουρα δεν ήταν μια κανονική σχέση. Ήταν ένας καθηγητής που είχε σεξουαλικές σχέσεις με έναν 18χρονο φοιτητή, με κακοποιητικά χαρακτηριστικά.

Υπήρχαν ακόμα δύο φοιτητές στην τάξη, τους οποίους είχε προσεγγίσει. Ο ένας μου είπε ότι έχει κάτι να αναφέρει και θα το στείλει στο ΣΕΗ. Ο άλλος δεν έχει μιλήσει, παρότι όλοι ξέραμε ότι κάτι γινόταν και τον πίεζε, τον στρίμωχνε και τον ενοχλούσε.

Κάποια στιγμή ο Λιγνάδης σταμάτησε να έρχεται στα μαθήματα και όταν πήγαμε να ρωτήσουμε στη γραμματεία, μας είπαν ότι τελείωσε και δεν θα ξανάρθει. Ήταν κοντά στο Πάσχα. Και από τότε δεν ξανακάναμε μάθημα μαζί του, χωρίς να μας εξηγήσουν τίποτα. Αυτό που ειπώθηκε κάποια στιγμή ήταν ότι σταμάτησε η συνεργασία επειδή δεν ήταν συνεπής.

Για το μαχαίρωμα εμείς το μάθαμε από τον συμφοιτητή μας, που είχε τη σχέση μαζί του. Του το είπε ο Λιγνάδης. Και μάλιστα του είχε πει ότι τον μαχαίρωσε από ζήλια και έρωτα ο σύντροφός του, αυτό ισχυρίστηκε. Και ότι ο Μαρκουλάκης τον βοήθησε και τον έσωσε. Αυτό είχε πει στο παιδί τότε.

Δεν ξέρω αν έπαιξε κάποιο ρόλο η σχέση αυτή, αλλά ο συμφοιτητής μας στο τρίτο έτος εμφάνισε πολύ σοβαρά σημάδια κατάθλιψης, έπεσε στα ναρκωτικά και έκανε απόπειρες αυτοκτονίας. Σήμερα κάνει θεραπεία και προσπαθεί να συνέλθει με τη βοήθεια της οικογένειας του».

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις σήμερα

Αυτοκτόνησε μαθητής γυμνασίου στο Κερατσίνι

Αιτήσεις συμμετοχής στις Πανελλήνιες 2021

ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ του Παν.Αιγαίου ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ!

ΑΣΕΠ: ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ LTE με ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ ΜΟΝΟ σε Reading - Listening (Ούτε προφορικά - ούτε έκθεση!)

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Η/Υ για ΑΣΕΠ σε 10 ημέρες εξ αποστάσεως με ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

σχετικά άρθρα

Ευχαριστούμε κυρία Κεραμέως
Ευχαριστούμε κυρία Κεραμέως
Ένα μεγάλο ευχαριστώ, γιατί μας δίνετε την ευκαιρία να στρώσουμε και σε σας τον δρόμο που ακολούθησαν οι προκάτοχοί σας
Ευχαριστούμε κυρία Κεραμέως
Πανελλήνιες 2021: Πότε αρχίζουν οι αιτήσεις-δηλώσεις συμμετοχής
Πανελλήνιες 2021: Πότε αρχίζουν οι αιτήσεις-δηλώσεις συμμετοχής
Πανελλήνιες - Πανελλαδικές 2021: Υπουργική απόφαση καθορίζει τον χρόνο και τη διαδικασία υποβολής των αιτήσεων – δηλώσεων των αποφοίτων ΓΕΛ-ΕΠΑΛ
Πανελλήνιες 2021: Πότε αρχίζουν οι αιτήσεις-δηλώσεις συμμετοχής
Βολιβία: Νεκροί 5 φοιτητές από κατάρρευση κιγκλιδώματος σε πανεπιστήμιο (Video)
Βολιβία: Νεκροί 5 φοιτητές από κατάρρευση κιγκλιδώματος σε πανεπιστήμιο (Video)
Βολιβία: Τραγικό θάνατο βρήκαν πέντε φοιτητές μετά από υποχώρηση του κιγκλιδώματος - Τρία άτομα στην εντατική
Βολιβία: Νεκροί 5 φοιτητές από κατάρρευση κιγκλιδώματος σε πανεπιστήμιο (Video)