Βαθμολογία: Ζητούνται στοιχεία - «Να προσέλθετε … δι’ υπόθεσίν σας»
Βαθμολογία μαθητών: «Tο υπ. Παιδείας «πιστό στις αντιδημοκρατικές πρακτικές, ''χτύπησε'' πάλι»

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Προοδευτικής Ενότητας Καθητηγών, το υπ. Παιδείας «πιστό στις αντιδημοκρατικές πρακτικές, ''χτύπησε'' πάλι».

Με εγκύκλιο (α. π. 20466/ΓΔ4/22-2-2021) που υπογράφει η υφυπουργός Ζ. Μακρή καλεί τους Δ/ντές-ντριες των σχολικών μονάδων να στείλουν στις Δ/νσεις Δ. Ε. τα ονόματα των εκπαιδευτικών που δεν παρέδωσαν βαθμολογία, καθώς και τους λόγους για τους οποίους δεν παρέδωσαν!

«Αν το υπουργείο επιδιώκει να χειραγωγήσει και να τιμωρήσει την παιδαγωγική αυτονομία και σχέση εκπαιδευτικού μαθητή, ας προχωρήσει μόνο του. Μπορούμε να πληροφορήσουμε, εξάλλου, την Υφυπουργό που υπογράφει την αχαρακτήριστη εγκύκλιο ότι τα στοιχεία που ζητάει τα διαθέτουν οι υπηρεσίες του ΥΠΑΙΘ» αναφέρει στη σχετική ανακοίνωση η ΠΕΚ και προσθέτει:

«Δεν θα μας προξενούσε εντύπωση να το αγνοεί και αυτό ανάμεσα σε πολλά άλλα. Γνωρίζουμε όμως ότι ο στόχος είναι άλλος. Στόχος του είναι να εκφοβίσει και να τρομοκρατήσει τους καθηγητές μπροστά στα αδιέξοδα της αντιεκπαιδευτικής του πολιτικής.

Το υπ. Παιδείας μπροστά στην αδυναμία του να παράσχει ποιοτική εκπαίδευση, να επιμορφώσει τους εκπαιδευτικούς στην εξ αποστάσεως διδασκαλία (εξαγγέλθηκε τον Δεκέμβριο με αβέβαιο ορίζοντα πραγματοποίησης) και να ανοίξει τα σχολεία με όρους ασφάλειας και υγιεινής για μαθητές και εκπαιδευτικούς, προχωρά σε καθαρά αντιδημοκρατικές ενέργειες και πιέσεις προς τους εκπαιδευτικούς που θυμίζουν άλλες εποχές. Θυμίζουν τις εποχές που καλούσαν τους δημοκρατικούς πολίτες στην ασφάλεια «δι’ υπόθεσίν σας».

Ας σταματήσει η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ να επιδεινώνει με τις απαράδεκτες, αυταρχικές και ανόητες εγκυκλίους τις ήδη πολύ δύσκολες συνθήκες της καθημερινότητας των μαθητών, των γονέων και των εκπαιδευτικών.

Ας αφήσει απλά τους εκπαιδευτικούς να καλύψουν αυτοί, όπως μέχρι τώρα κάνουν, τα ελλείμματα και τις παραλείψεις της κυβερνητικής πολιτικής στην εκπαίδευση». 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
aytismos_1.jpg
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
Ένα παιδί κλειστό, παραμελημένο, σχεδόν αόρατο στους άλλους· μια εκπαιδευτικός κουρασμένη, εγκλωβισμένη στις πρώτες της εντυπώσεις.
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»