Στελέχη εκπαίδευσης: Έκθεση της ΑΔΙΠΠΔΕ παραμονές νέου νομοσχεδίου
Εκθεση 421 σελίδων της ΑΔΙΠΠΔΕ για το θεσμικό πλαίσιο και το ιστορικό του ων στελεχών εκπαίδευσης, παραμονές της κατάθεσης νέου νόμου για την επιλογή τους.

Η ετήσια έκθεση της Αρχής Διαφάλισης Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (ΑΔΙΠΠΔΕ) με τίτλο "Η Επιλογή Στελεχών Εκπαίδευσης από το 1982 μέχρι Σήμερα: Το Θεσμικό Πλαίσιο και Περιπτώσεις Εφαρμογής του", δημοσιοποιήθηκε και υποβλήθηκε  προς τον Πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων και την Υπουργό και την Υφυπουργό Παιδείας.

Σκοπός της  είναι η συμβολή στη διαμόρφωση προϋποθέσεων, κριτηρίων και διαδικασιών που διασφαλίζουν την αντικειμενικότητα και την αξιοκρατία κατά την επιλογή των στελεχών εκπαίδευσης. 

Να σημειωθεί ότι τη δημοσιοποίηση της έκθεσης θα ακολουθήσει τις επόμενες ημέρες -είτε στις αρχές του επόμενου έτους- η κατάθεση τη Βουλή και του νέου νομοσχεδίου της κ.Κεραμέως για τον τρόπο επιλογής στελεχών εκπαίδευσης στη Βουλή, αλλά και για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών

Το alfavita.gr εξάλλου, είχε από πέρυσι δημοσιοποιήσει έρευνα για το ζήτημα των στελεχών εκπαίδευσης, κείμενα της οποίας μπορείτε να δείτε ακολούθως:

Μεγάλο αφιέρωμα του alfavita.gr για τον τρόπο επιλογής των στελεχών εκπαίδευσης

Επιλογή στελεχών της εκπαίδευσης: 37 χρόνια...φαγούρα και αλλαγές νόμων

Στελέχη Εκπαίδευσης: Όταν η συνέντευξη προκαλεί...μηνύσεις και κατηγορίες για «δικά μας παιδιά»

Το Σκεπτικό της Ετήσιας Έκθεσης ΑΔΙΠΠΔΕ

Η έκθεση ειδικεύεται στους παρακάτω στόχους:

1. Να αναδείξει συγκριτικά και να σχολιάσει τις διαφοροποιήσεις που υπάρχουν μεταξύ των εναλλασσόμενων νομοθετημάτων, αναφορικά με τις προϋποθέσεις επιλογής στελεχών εκπαίδευσης.
2. Να αναδείξει συγκριτικά και να σχολιάσει τις διαφοροποιήσεις που υπάρχουν μεταξύ των εναλλασσόμενων νομοθετημάτων, αναφορικά με τα γενικά κριτήρια επιλογής στελεχών εκπαίδευσης.
3. Να αναδείξει συγκριτικά και να σχολιάσει τις διαφοροποιήσεις που υπάρχουν μεταξύ των εναλλασσόμενων νομοθετημάτων, αναφορικά με τα υπο-κριτήρια, που συγκροτούν τα γενικά κριτήρια επιλογής στελεχών εκπαίδευσης.
4. Να αναλύσει τα δεδομένα από την εφαρμογή της νομοθεσίας και τη μοριοδότηση των υποψηφίων στελεχών (α) στα αντικειμενικά-μετρήσιμα κριτήρια και (β) στη συνέντευξη.
5. Να μελετήσει τη βαθμολόγηση των υποψηφίων κατά τη συνέντευξη και να διερευνήσει τον ρόλο της στην τελική κατάταξή τους.
6. Να σχολιάσει και να διατυπώσει προτάσεις επί ειδικότερων θεμάτων που ανακύπτουν από τα προβλεπόμενα σε Το διαφορετικά νομοθετήματα σχετικά με τις επιλογές των στελεχών.

Κατεβάστε εδώ όλη την έκθεση της ΑΔΙΠΠΔΕ

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εσείς γνωρίζετε τι σημαίνει «νείρομαι»;

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα