ΑΣΓΜΕ: Για την Παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία
Ανακοίνωση της Ανώτατης Συνομοσπονδίας Γονέων Μαθητών Ελλάδας για την Παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία 

Την ανάγκη ευαισθητοποίησης σχετικά με τα δικαιώματα και τις δυνατότητες των παιδιών με αναπηρία αναδεικνύει η Ανώτατη Συνομοσπονδία  Γονέων Μαθητών Ελλάδας, με αφορμή την  Παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία.

Αναλυτικά:

Με αφορμή την ανακήρυξη από την Γ.Σ. του ΟΗΕ της 3ης του Δεκέμβρη ως Παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία, ως Ανώτατη Συνομοσπονδία Γονέων Μαθητών Ελλάδας, θα θέλαμε να εστιάσουμε την προσοχή μας στα δικαιώματα και τις δυνατότητες των παιδιών με αναπηρία που είτε φοιτούν στα ειδικά σχολεία της χώρας μας, είτε παρακολουθούν την γενική παιδεία με παράλληλη στήριξη.

Τα παιδιά αυτά μαζί με τις οικογένειές τους, πέρα από τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν ως άτομα με ειδικές ανάγκες, όπως ο «Κοινωνικός Αποκλεισμός», η περιθωριοποίηση και η στέρηση της συμμετοχής τους σε κοινωνικά, δημόσια αγαθά και υπηρεσίες που θα έπρεπε να είναι κοινά σε όλους τους πολίτες ενός κράτους, έρχονται καθημερινά αντιμέτωπα και με την παντελή αδιαφορία της εκάστοτε κυβερνητικής πολιτικής, όσον αφορά την ομαλή ένταξή τους στην σχολική κοινότητα, την διευκόλυνση της παρακολούθησης του σχολικού προγράμματος, την μεγιστοποίηση και αξιοποίηση των δεξιοτήτων τους.

Όσα παρακολουθούν την γενική παιδεία, βρίσκονται μέσα στην τάξη τις περισσότερες ώρες, χωρίς τον απαραίτητο δάσκαλο παράλληλης στήριξης, καθώς καμία κυβέρνηση δεν έχει φροντίσει να προσλάβει το απαιτούμενο εκπαιδευτικό προσωπικό. Αναγκάζονται να αλλάξουν σχολικό περιβάλλον, όταν το σχολείο τους δεν διαθέτει τμήμα ένταξης.

Ακόμα χειρότερα είναι τα πράγματα για όσα παιδιά φοιτούν στα ειδικά σχολεία, καθώς το μεγαλύτερο μέρος του εκπαιδευτικού προσωπικού είναι αναπληρωτές, με αποτέλεσμα το παιδί πολύ πιθανόν να έχει κάθε χρόνο διαφορετικό δάσκαλο, ενώ είναι γνωστό πως η σχέση παιδιού – δασκάλου σε άτομα με αναπηρία είναι η βασικότερη προκειμένου το παιδί να μπει σε μια οποιαδήποτε μαθησιακή διαδικασία. Ενώ από την άλλη, σε πάρα πολλά σχολεία λείπουν βασικές υλικές προϋποθέσεις για την λειτουργία τους.

Και τέλος, ό,τι έχει μάθει ένα παιδί με ειδικές ανάγκες στην διάρκεια της μαθητικής του ζωής, είναι καταδικασμένο να μην μπορεί να αξιοποιήσει τις γνώσεις του, καθώς καμία κρατική μέριμνα δεν υπάρχει όσον αφορά την επαγγελματική τους αποκατάσταση.

Ως ΑΣΓΜΕ, απαιτούμε:

  • Την άμεση πρόσληψη και μονιμοποίηση όλου του απαραίτητου εκπαιδευτικού προσωπικού για όλα τα παιδιά με αναπηρία που φοιτούν στα σχολεία της χώρας μας.

  • Την δημιουργία τμημάτων ένταξης σε κάθε σχολείο που φοιτά έστω και ένα παιδί με αναπηρία.

  • Την γενναία χρηματοδότηση στα σχολεία που φοιτούν παιδιά με ειδικές ανάγκες για την κάλυψη όλων των απαραίτητων υλικοτεχνικών υποδομών.

  • Την κατάρτιση προγραμμάτων επαγγελματικής απασχόλησης για όλα τα άτομα με αναπηρία.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mourtzoukou
Συγκλονιστική κατάθεση της νονάς του παιδιού της Μουρτζούκου για τη νύχτα του θανάτου
Συγκλονιστικές αποκαλύψεις από τη νονά του δεύτερου παιδιού της Ειρήνης Μουρτζούκου
Συγκλονιστική κατάθεση της νονάς του παιδιού της Μουρτζούκου για τη νύχτα του θανάτου
άρωμα
Αρώματα και υγεία: Έρευνα προειδοποιεί για τους κρυφούς κινδύνους των χημικών ουσιών
Συνδέονται με προβλήματα όπως η αντίσταση στην ινσουλίνη, καρδιοπάθειες και ακόμη και μείωση της νευροανάπτυξης
Αρώματα και υγεία: Έρευνα προειδοποιεί για τους κρυφούς κινδύνους των χημικών ουσιών
iep_1.jpg
ΙΕΠ: Παρατάσεις και νέα χρονοδιαγράμματα για τα διδακτικά πακέτα - Οδηγίες προς συγγραφείς και αξιολογητές
Αναθεώρηση προθεσμιών υποβολής και επανελέγχου διδακτικών πακέτων από το ΙΕΠ
ΙΕΠ: Παρατάσεις και νέα χρονοδιαγράμματα για τα διδακτικά πακέτα - Οδηγίες προς συγγραφείς και αξιολογητές
αλτσ
Αλτσχάιμερ: Το σπλαχνικό λίπος ως πρώιμος δείκτης κινδύνου για τη νόσο
Οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι η συσσώρευση σπλαχνικού λίπους στο σώμα μπορεί να συσχετίζεται με την παρουσία παθολογικών πρωτεϊνών στον εγκέφαλο,...
Αλτσχάιμερ: Το σπλαχνικό λίπος ως πρώιμος δείκτης κινδύνου για τη νόσο