ΔΙΕΚ Πειραιά
Επιστολή διαμαρτυρίας σπουδάστριας στο τμήμα αρτοποιίας - ζαχαροπλαστικής του ΔΙΕΚ Πειραιά για την εξ αποστάσεως διδασκαλία

Τον ανεπαρκή σχεδιασμό από πλευράς υπουργείου Παιδείας καταγγέλλει σε επιστολή της σπουδάστρια του ΔΙΕΚ Πειραιά, τόσο για την έναρξη της σχολικής χρονιάς εν μέσω επιδημίας κορονοϊού, αλλά και στην προετοιμασία για το «πέρασμα» της διδακτικής διαδικασίας στις πλατφόρμες τηλεκπαίδευσης.

Αναλυτικά:

Και στο Δημόσιο Ιεκ Πειραιά(ΣΚΥΠ), δε θα μπορούσαν να μην εκφραστούν οι δυσκολίες που εκφράζονται πανελλαδικά όσο αφορά την τηλε-εκπαίδευση…. Αναδεικνύοντας τις τεράστιες ευθύνες της κυβέρνησης και του Υπουργείου Παιδείας που εξ’ αρχής δε πήρε τα μέτρα που έπρεπε με αποτέλεσμα να αναγκαστεί να αναστείλει τη λειτουργία και της δικής μας σχολής.

Αλλά ας ξεκινήσουμε από την αρχή… 

Στο δικό μου τμήμα είμαστε σπουδαστές διαφόρων ηλικιών. Και κανείς όπως φαίνεται(από την σχεδόν καθολική συμμετοχή ακόμα και σήμερα του τμήματος) δε γράφτηκε στη σχολή απλά για να περάσει την ώρα του. Άλλοι ήρθαν μετά το Λύκειο για να σπουδάσουν την ειδικότητα που τους αρέσει, και άλλοι ήρθαν για να ειδικευτούν στο αντικείμενο πάνω στο οποίο δουλεύουν ήδη ή ακόμα και για να έχουν μια παραπάνω ειδικότητα κτλ… Υπάρχουν συνάδελφοι που έρχονταν από τη Σαλαμίνα ή και από την Ελευσίνα μιας και στην περιοχή τους δε μπορούσαν να σπουδάσουν την ειδικότητα που θέλουν. Φτάναμε στο ΙΕΚ με ένα…..δυο… ακόμη και με τρία μέσα κάποιοι, στρυμωγμένοι σαν τις σαρδέλες (γνωρίζουν κύρια όσοι μπαίνουν σε αυτά) με ρίσκο στην κυριολεξία καθημερινά να κολλήσουμε covid….. Και στη σχολή δεν αργήσαμε να έχουμε τα πρώτα κρούσματα αφού ανά τάξη είμασταν «σαν να μη τρέχει τίποτα» με 23-25 σπουδαστές, δυο ανά θρανίο…..Παρά την πραγματικά πιστή εφαρμογή κάθε ατομικής προστασίας που μας υπέδειξαν οι επιστήμονες-υγειονομικοί (χρήση μάσκας-αντισηπτικού) από τους ίδιους τους σπουδαστές, τους εκπαιδευτικούς μας και το διοικητικό προσωπικό(Γραμματεία).

Και έρχεται το κλείσιμο και η τηλε-εκπαίδευση (λέμε τώρα….) Αρχικά, δεν έγινε ποτέ καμία καταγραφή για το αν έχουν όλοι οι σπουδαστές πρόσβαση στο ίντερνετ. Με αποτέλεσμα να έχουμε συμμαθητές που κάθε μέρα μετακομίζουν σε σπίτια φίλων ή συγγενών για να αποκτήσουν πρόσβαση και να μπορέσουν να παρακολουθήσουν τα μαθήματα (με τον κίνδυνο να «φάνε» και πρόστιμο). Δεύτερον, δεν έγινε ποτέ καμία καταγραφή για το αν έχουν όλοι οι σπουδαστές laptop ή tablet. Με αποτέλεσμα αρκετοί να μπαίνουν από το κινητό τους και να τους βγαίνουν τα μάτια και τα αυτιά για να μπορέσουν να συμμετέχουν στη συζήτηση, να ακούσουν τον εκπαιδευτικό ή να μπορέσουν να δουν τις διαφάνειες του μαθήματος. Α! Γιατί ξέχασα να σας πω… Τις διαφάνειες και συνολικά τα υλικά ετοιμάζουν με κάθε φιλότιμο οι εκπαιδευτικοί μιας και ούτε συγγράμματα υπάρχουν στα ΙΕΚ. Οπότε φαντάζεστε και με τι δυσκολίες μελετούν και κάνουν εργασίες κάποιοι σπουδαστές μέσω μόνο ενός κινητού. Να μη συζητήσουμε για την πλατφόρμα.. που είναι θέμα τύχης κάθε μέρα το αν θα κολλήσει ή όχι και ξεκινούν αρκετές φορές τα μαθήματα με καθυστερήσεις.

Αναρωτιέμαι λοιπόν, αν για όλα αυτά τα θέματα δεν έχει ευθύνη η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας που τα δημιούργησαν και τα συντηρούν τότε ποιος έχει;

Γιατί μας ζάλισαν με την ατομική ευθύνη… Εγώ τη μόνη ατομική ευθύνη που βλέπω να μας αφορά, είναι η ευθύνη που έχει ο καθένας μας να συσπειρωθεί και να παλέψει μέσα από τον Σύλλογο σπουδαστών Δημοσίων Ιεκ Αττικής, και μέσα από τα σωματεία μας για να ανατρέψουμε αυτή την κατάσταση, να διεκδικήσουμε Παιδεία, Υγεία, συνθήκες εργασίας που να μας καλύπτουν και που μας αξίζουν στον 21ο αιώνα που ζούμε!!! Και φυσικά για να μην αποκλειστεί κανένας σπουδαστής από την εκπαιδευτική διαδικασία έστω και σε αυτές τις συνθήκες της πανδημίας.

 

Κουτσουραδή Στεφανία,

Α’ εξάμηνο στο τμήμα Α2 αρτοποιίας-ζαχαροπλαστικής στη ΣΚΥΠ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Πολύ σημαντική ανακοίνωση της Πειραιώς για όλους τους χρήστες- Τι πρέπει να κάνετε

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μωρό
Θεσσαλονίκη: Γονείς άφησαν μωρό που έκλαιγε στο μπαλκόνι και κοιμήθηκαν με κλειστές τις μπαλκονόπορτες
Οι γονείς κοιμόντουσαν με κλειστές πόρτες – Συνελήφθησαν για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο
Θεσσαλονίκη: Γονείς άφησαν μωρό που έκλαιγε στο μπαλκόνι και κοιμήθηκαν με κλειστές τις μπαλκονόπορτες
Στέφανος Παραστρατίδης
Παραστατίδης σε Ζαχαράκη: «Ανεξήγητες οι συγχωνεύσεις ΣΑΕΚ»
Παραστατίδης σε Ζαχαράκη: «Θα συνεχιστούν οι συγχωνεύσεις σχολών που οδηγούν στην αποψίλωση περιοχών από κρίσιμες δημόσιες δομές κατάρτισης;»
Παραστατίδης σε Ζαχαράκη: «Ανεξήγητες οι συγχωνεύσεις ΣΑΕΚ»
Στρατιωτικές σχολές
Στρατιωτικές και Αστυνομικές σχολές: Ανοικτές οι προθεσμίες για υποψήφιους Έλληνες του εξωτερικού
Ξεκινά η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για τις Προκαταρκτικές Εξετάσεις του ακαδημαϊκού έτους 2025–2026 – Αναλυτικές οδηγίες και ημερομηνίες υποβολής
Στρατιωτικές και Αστυνομικές σχολές: Ανοικτές οι προθεσμίες για υποψήφιους Έλληνες του εξωτερικού
iep
ΙΕΠ: Στοχασμός και τεχνητή νοημοσύνη - Το σχολείο του αύριο ξεκινά σήμερα
Το “The Lyceum Project 2025” ανοίγει διάλογο για την εκπαίδευση στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης – Παρασκευή 20 Ιουνίου στο Ωδείο Αθηνών
ΙΕΠ: Στοχασμός και τεχνητή νοημοσύνη - Το σχολείο του αύριο ξεκινά σήμερα