ΔΙΕΚ Πειραιά
Επιστολή διαμαρτυρίας σπουδάστριας στο τμήμα αρτοποιίας - ζαχαροπλαστικής του ΔΙΕΚ Πειραιά για την εξ αποστάσεως διδασκαλία

Τον ανεπαρκή σχεδιασμό από πλευράς υπουργείου Παιδείας καταγγέλλει σε επιστολή της σπουδάστρια του ΔΙΕΚ Πειραιά, τόσο για την έναρξη της σχολικής χρονιάς εν μέσω επιδημίας κορονοϊού, αλλά και στην προετοιμασία για το «πέρασμα» της διδακτικής διαδικασίας στις πλατφόρμες τηλεκπαίδευσης.

Αναλυτικά:

Και στο Δημόσιο Ιεκ Πειραιά(ΣΚΥΠ), δε θα μπορούσαν να μην εκφραστούν οι δυσκολίες που εκφράζονται πανελλαδικά όσο αφορά την τηλε-εκπαίδευση…. Αναδεικνύοντας τις τεράστιες ευθύνες της κυβέρνησης και του Υπουργείου Παιδείας που εξ’ αρχής δε πήρε τα μέτρα που έπρεπε με αποτέλεσμα να αναγκαστεί να αναστείλει τη λειτουργία και της δικής μας σχολής.

Αλλά ας ξεκινήσουμε από την αρχή… 

Στο δικό μου τμήμα είμαστε σπουδαστές διαφόρων ηλικιών. Και κανείς όπως φαίνεται(από την σχεδόν καθολική συμμετοχή ακόμα και σήμερα του τμήματος) δε γράφτηκε στη σχολή απλά για να περάσει την ώρα του. Άλλοι ήρθαν μετά το Λύκειο για να σπουδάσουν την ειδικότητα που τους αρέσει, και άλλοι ήρθαν για να ειδικευτούν στο αντικείμενο πάνω στο οποίο δουλεύουν ήδη ή ακόμα και για να έχουν μια παραπάνω ειδικότητα κτλ… Υπάρχουν συνάδελφοι που έρχονταν από τη Σαλαμίνα ή και από την Ελευσίνα μιας και στην περιοχή τους δε μπορούσαν να σπουδάσουν την ειδικότητα που θέλουν. Φτάναμε στο ΙΕΚ με ένα…..δυο… ακόμη και με τρία μέσα κάποιοι, στρυμωγμένοι σαν τις σαρδέλες (γνωρίζουν κύρια όσοι μπαίνουν σε αυτά) με ρίσκο στην κυριολεξία καθημερινά να κολλήσουμε covid….. Και στη σχολή δεν αργήσαμε να έχουμε τα πρώτα κρούσματα αφού ανά τάξη είμασταν «σαν να μη τρέχει τίποτα» με 23-25 σπουδαστές, δυο ανά θρανίο…..Παρά την πραγματικά πιστή εφαρμογή κάθε ατομικής προστασίας που μας υπέδειξαν οι επιστήμονες-υγειονομικοί (χρήση μάσκας-αντισηπτικού) από τους ίδιους τους σπουδαστές, τους εκπαιδευτικούς μας και το διοικητικό προσωπικό(Γραμματεία).

Και έρχεται το κλείσιμο και η τηλε-εκπαίδευση (λέμε τώρα….) Αρχικά, δεν έγινε ποτέ καμία καταγραφή για το αν έχουν όλοι οι σπουδαστές πρόσβαση στο ίντερνετ. Με αποτέλεσμα να έχουμε συμμαθητές που κάθε μέρα μετακομίζουν σε σπίτια φίλων ή συγγενών για να αποκτήσουν πρόσβαση και να μπορέσουν να παρακολουθήσουν τα μαθήματα (με τον κίνδυνο να «φάνε» και πρόστιμο). Δεύτερον, δεν έγινε ποτέ καμία καταγραφή για το αν έχουν όλοι οι σπουδαστές laptop ή tablet. Με αποτέλεσμα αρκετοί να μπαίνουν από το κινητό τους και να τους βγαίνουν τα μάτια και τα αυτιά για να μπορέσουν να συμμετέχουν στη συζήτηση, να ακούσουν τον εκπαιδευτικό ή να μπορέσουν να δουν τις διαφάνειες του μαθήματος. Α! Γιατί ξέχασα να σας πω… Τις διαφάνειες και συνολικά τα υλικά ετοιμάζουν με κάθε φιλότιμο οι εκπαιδευτικοί μιας και ούτε συγγράμματα υπάρχουν στα ΙΕΚ. Οπότε φαντάζεστε και με τι δυσκολίες μελετούν και κάνουν εργασίες κάποιοι σπουδαστές μέσω μόνο ενός κινητού. Να μη συζητήσουμε για την πλατφόρμα.. που είναι θέμα τύχης κάθε μέρα το αν θα κολλήσει ή όχι και ξεκινούν αρκετές φορές τα μαθήματα με καθυστερήσεις.

Αναρωτιέμαι λοιπόν, αν για όλα αυτά τα θέματα δεν έχει ευθύνη η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας που τα δημιούργησαν και τα συντηρούν τότε ποιος έχει;

Γιατί μας ζάλισαν με την ατομική ευθύνη… Εγώ τη μόνη ατομική ευθύνη που βλέπω να μας αφορά, είναι η ευθύνη που έχει ο καθένας μας να συσπειρωθεί και να παλέψει μέσα από τον Σύλλογο σπουδαστών Δημοσίων Ιεκ Αττικής, και μέσα από τα σωματεία μας για να ανατρέψουμε αυτή την κατάσταση, να διεκδικήσουμε Παιδεία, Υγεία, συνθήκες εργασίας που να μας καλύπτουν και που μας αξίζουν στον 21ο αιώνα που ζούμε!!! Και φυσικά για να μην αποκλειστεί κανένας σπουδαστής από την εκπαιδευτική διαδικασία έστω και σε αυτές τις συνθήκες της πανδημίας.

 

Κουτσουραδή Στεφανία,

Α’ εξάμηνο στο τμήμα Α2 αρτοποιίας-ζαχαροπλαστικής στη ΣΚΥΠ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλαδικές 2024: Τι σημαίνει η ήπια αύξηση του αριθμού εισακτέων που ανακοίνωσε ο Κυριάκος Πιερρακάκης

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 22 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 22/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πανεπιστημια
Πιερρακάκης: Το σχέδιο για τα ψηφιακά πτυχία - Θυρίδες gov.gr και «ψηφιακός γκισές»
Με ηλεκτρονική αίτηση μέσω του ptyxia.gov.gr και χρήση των προσωπικών κωδικών πρόσβασης στο Taxisnet και τον ΑΜΚΑ, φοιτητές, απόφοιτοι αλλά και...
Πιερρακάκης: Το σχέδιο για τα ψηφιακά πτυχία - Θυρίδες gov.gr και «ψηφιακός γκισές»
ερασαμους
Erasmus+: Το 32ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα «Green Revolution the Best Solution»
Τα θέματα που διαπραγματεύτηκαν μαθητές και εκπαιδευτικοί αφορούσαν την περιβαλλοντική ρύπανση, την υποβάθμιση του περιβάλλοντος και την κλιματική...
Erasmus+: Το 32ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα «Green Revolution the Best Solution»