Εκλογές αιρετών: Να καταθέσουν παραιτήσεις καλεί τους «εκλεγμένους» της τηλεψηφοφορίας η ΔΟΕ
Η ΔΟΕ ζητά από το Υπουργείο να αναγνωρίσει ότι τα μηδενικά ποσοστά συμμετοχής καθιστούν τις εκλογές ως μη γενόμενες, να παρατείνει τη θητεία των νυν αιρετών και να προχωρήσει στην πραγματοποίηση εκλογών όταν οι επιδημιολογικές συνθήκες το επιτρέψουν

Ηχηρό ράπισμα στην αλαζονεία και τις γκεμπελικές μεθοδεύσεις του Υ.ΠΑΙ.Θ. αποδείχθηκαν τα συντριπτικά ποσοστά αποχής από τις εκλογές-παρωδία για την ανάδειξη αιρετών, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας (ΔΟΕ) 

Σύμφωνα με τη ΔΟΕ, η κ.Κεραμέως συνάντησε απέναντί της τη μεγαλειώδη αντίσταση της συντριπτικής πλειοψηφίας των εκπαιδευτικών που συσπειρώθηκαν στο κάλεσμα των εκπαιδευτικών Ομοσπονδιών καταγράφοντας αποχή στο υψηλότατο ποσοστό του 95% από  τις εκλογές-παρωδία.  Αποχή, που από τη στιγμή που η ίδια η κυβέρνηση επέλεξε να αναγάγει την επιβολή της ηλεκτρονικής ψηφοφορίας σε πολιτικό στοίχημα, σημαίνει πολιτική ήττα όχι μόνο για την Υπουργό Παιδείας, η οποία οφείλει να παραιτηθεί άμεσα, αλλά για την κυβέρνηση συνολικά.

Όλη η ανακοίνωση της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας:

              Στους ελάχιστους που «…συνέβαλαν στην υλοποίηση της ιστορικής … εκλογικής διαδικασίας, αλλά και όσους συμμετείχαν σε αυτήν, ως ψηφοφόροι ή υποψήφιοι – αλήθεια που τους βρήκε αφού είχαν αποσυρθεί;», επέλεξε να απευθυνθεί λίγο μετά το τέλος της «εκλογικής» διαδικασίας παρωδία, της 7ης Νοεμβρίου η Υπουργός Παιδείας, σε μια προσπάθεια να αποκρύψει το ηχηρό ράπισμα της συντριπτικής αποχής – 95% στην α/θμια εκπαίδευση- που της επιφύλαξαν εκπαιδευτικοί, ΕΕΠ και ΕΒΠ ως απάντηση στην αδιάλλακτη στάση και αλαζονεία της. Λογική ενέργεια, αφού τους λίγους, που δεν συμμετείχαν τα προηγούμενα χρόνια στις δια ζώσης εκλογικές διαδικασίες (υπενθυμίζουμε ότι το 2018 είχαν ψηφίσει 70.725 εκπαιδευτικοί της α/θμιας εκπαίδευσης) επικαλέστηκε πολλές φορές ως συμμάχους της το προηγούμενο χρονικό διάστημα.

              Η Υπουργός αναφέρθηκε σε «μια μεγάλη τομή στο χώρο της εκπαίδευσης και της ψηφιακής διακυβέρνησης» καθώς και στο ότι η «…απρόσκοπτη διενέργεια των εκλογών κατέστη εφικτή, με απόλυτη διασφάλιση του απόρρητου, της αδιαβλητότητας και της αξιοπιστίας της διαδικασίας, και τηρουμένων των μέτρων για την προστασία της ατομικής και της δημόσιας υγείας. Και αυτό, παρά τα συνεχή προσκόμματα, την εκστρατεία παραπληροφόρησης και παρακίνησης σε αποχή, τις απειλές για διαγραφή και τις εκφοβιστικές τακτικές όσων αντιτίθενται συστηματικά σε κάθε αλλαγή.»

              Εννοεί, αλήθεια, με όλα τα παραπάνω η Υπουργός Παιδείας

  • Τις στημένες από το Υπουργείο «αποκλειστικές πληροφορίες από ανώτατο στέλεχος του Υ.ΠΑΙ.Θ», που δόθηκαν σε εκπαιδευτική ιστοσελίδα στις 10.30 το πρωί του Σαββάτου, με την «ενθουσιώδη» πληροφόρηση, σχετικά με τους 6.000 εκπαιδευτικούς που είχαν ήδη ψηφίσει  στα πρώτα 90 λεπτά της ηλεκτρονικής ψηφοφορίας για την ανάδειξη αιρετών, ώστε να δημιουργήσει κλίμα αθρόας συμμετοχής προς επηρεασμό του εκλογικού σώματος; Και η οποία ιστοσελίδα αμέσως μετά τη λήξη της εκλογικής διαδικασίας άλλαξε το περιεχόμενο της συγκεκριμένης ανάρτησης;
  • Την από μέρους της συκοφάντηση των εκπαιδευτικών Ομοσπονδιών με δηλώσεις της που μας παρουσίαζαν ως φανατικούς υποστηρικτές των εκλογών με αργία ενώ όλες μας οι ανακοινώσεις ανέφεραν ξεκάθαρα τη θέση μας για διενέργειά τους σε εργάσιμη ημέρα δίχως άδεια;
  • Την συκοφαντική ρετσινιά του «τεχνοφοβικού» και «αναχρονιστικού» που επιχείρησε να «κολλήσει» στις εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες, επειδή τόλμησαν να αμφισβητήσουν με επιχειρήματα το αδιάβλητο της ηλεκτρονικής ψηφοφορίας;
  • Την περιφρόνηση του αιτήματός μας για πραγματοποίηση των εκλογών (με παράταση της θητεία των νυν αιρετών στο πλαίσιο της διάταξης που η ίδια εισηγήθηκε και ψηφίστηκε πρόσφατα), όταν θα υπάρξουν οι υγειονομικές συνθήκες που θα καταστήσουν τη διενέργεια των εκλογών ασφαλή, με τη δια ζώσης παρουσία των συναδέλφων και όχι με ηλεκτρονικό τρόπο, και θα υπάρχει και η δυνατότητα ώστε οι υποψήφιοι να μπορέσουν να συμμετέχουν σε συλλογικές διαδικασίες ενημέρωσης των συναδέλφων κάτι αυτονόητο για κάθε δημοκρατική, εκλογική διαδικασία;  
  • Την απαράδεκτη και αυταρχικού χαρακτήρα εμμονή σε μονομερείς ενέργειες (εκπρόθεσμες τροπολογίες μέσα στη νύχτα σε άσχετα νομοσχέδια) χωρίς καμία διαβούλευση με το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., ακόμα και όταν το ζητήσαμε με αίτημά μας;
  • Τις δημοκρατικά ειλημμένες αποφάσεις για κάλεσμα σε αποχή (που ακολούθησε με ελεύθερη βούληση το 95% του κλάδου) και παραίτηση των μελών μας από τις εφορευτικές επιτροπές που απαντήθηκαν με την εκφοβιστική και έωλη νομικά εγκύκλιο που εμφάνιζε τη συμμετοχή σε εφορευτικές επιτροπές ως «υπηρεσιακή υποχρέωση» και μάλιστα την ημέρα  του Σαββάτου;
  • Το παράνομο «εντέλλεσθε» που απηύθυνε, με το ανυπόγραφο κουρελόχαρτο της Γενικής Γραμματέως του Υ.ΠΑΙ.Θ., στον Περιφερειακό Διευθυντή Δυτικής Ελλάδας και τους Διευθυντές/Διευθύντριες Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας, Γ΄ Αθήνας, Δ΄ Αθήνας, Ανατολικής Αττικής και Πειραιά που πιστοί στον νόμο και τη φωνή της συνείδησής τους, αποδέχτηκαν το αυτονόητο δικαίωμα των εκπαιδευτικών να μην είναι υποψήφιοι στις εκλογές-παρωδία για ανάδειξη «αιρετών» και δεν ανάρτησαν, πριν τους δοθεί η παράνομη εντολή, τα ψηφοδέλτια για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια των Διευθύνσεών τους;
  • Την ωμή παρέμβαση του κυβερνώντος κόμματος (αλλά και βουλευτικών γραφείων με τηλεφωνικές οχλήσεις) στις εκλογικές διαδικασίες, με επιστολή προς εκπαιδευτικούς- μέλη του, που ζητούσε «να στηρίξετε τη στρατηγική επιλογή της Κυβέρνησής μας για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του ελληνικού κράτους. Η τεχνολογία…μπορεί να αξιοποιηθεί και για την διεξαγωγή εκλογικών διαδικασιών. Όχι μόνο τώρα που η πανδημία μας υποχρεώνει να περιορίσουμε τις δραστηριότητές μας αλλά και στο άμεσο μέλλον», αποκαλύπτοντας πως όλα όσα έλεγε η Υπουργός για την ηλεκτρονική ψηφοφορία με πρόσχημα την πανδημία, ήταν το προπέτασμα καπνού ώστε να κρυφτεί ο σχεδιασμός της κυβέρνησης (εν όψει νέου αντεργατικού και αντι-συνδικαλιστικού νόμου Βρούτση για την εργασία και τη συνδικαλιστική λειτουργία των σωματείων) για επίθεση στα εργασιακά δικαιώματα  και για πάγια χρήση της στη συνδικαλιστική λειτουργία, που σκοπεύει να αποστειρώσει, αφαιρώντας της κάθε δυνατότητα συλλογικότητας, στη δράση και τις αποφάσεις της;
  • Τα μηνύματα σε ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και κινητά, που έστελνε πριν τη λήξη της ψηφοφορίας το σύστημα ΖΕΥΣ, σε αναπληρωτές, κυρίως, εκπαιδευτικούς που δεν είχαν ψηφίσει ώστε να τους πιέσει να ψηφίσουν;
  • Τα μηνύματα που έστειλε το σύστημα ΖΕΥΣ σε Διευθύνσεις Εκπαίδευσης με την υποσημείωση «για ενημέρωσή σας», όπου περιλαμβάνονταν οι οργισμένες απαντήσεις εκπαιδευτικών στο σύστημα που τους «υπενθύμιζε» να ψηφίσουν;
  • Την αποστολή υπενθύμισης, κατά τη διάρκεια της ψηφοφορίας, από το σύστημα ΖΕΥΣ, σύνδεσης για συμμετοχή στην ψηφοφορία στοιχείων εκπαιδευτικού σε άλλον παραλήπτη, με δυνατότητα ο παραλήπτης να έχει τη δυνατότητα να ψηφίσει για τον εαυτό του και για τρίτο πρόσωπο;
  • Την άρνηση, με εντολές της Γενικής Γραμματέως του Υ.ΠΑΙ.Θ., μέσω των Περιφερειακών Διευθυντών, να δοθούν στους υποψήφιους οι καταστάσεις ψηφισάντων (τι φοβούνται άραγε;) ως μέρος του Πρακτικού Εκλογής που δικαιούνται  εκ του νόμου να λάβουν ;

Όποιο αθέμιτο μέσο και αν χρησιμοποίησε η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας προσπαθώντας να πιέσει τους εκπαιδευτικούς, που μαστίζονται από την αντιεκπαιδευτική πολιτική του, να ψηφίσει αυτούς που δεν είναι υποψήφιοι, κατέπεσε.

Συνάντησε απέναντί της τη μεγαλειώδη αντίσταση της συντριπτικής πλειοψηφίας των εκπαιδευτικών που συσπειρώθηκαν στο κάλεσμα των εκπαιδευτικών Ομοσπονδιών καταγράφοντας αποχή στο υψηλότατο ποσοστό του 95% από  τις εκλογές-παρωδία.  Αποχή, που από τη στιγμή που η ίδια η κυβέρνηση επέλεξε να αναγάγει την επιβολή της ηλεκτρονικής ψηφοφορίας σε πολιτικό στοίχημα, σημαίνει πολιτική ήττα όχι μόνο για την Υπουργό Παιδείας, η οποία οφείλει να παραιτηθεί άμεσα, αλλά για την κυβέρνηση συνολικά.

Η αλήθεια που αποτυπώνει η συντριπτική αποχή, είναι ότι σε αυτές τις ιστορικές για τον κλάδο στιγμές, απέναντι στην  επίθεση της κυβέρνησης  στο εκπαιδευτικό και συνδικαλιστικό κίνημα που ξεκινάει από τον θεσμό του αιρετού, ο οποίος αποτελεί κατάκτηση του κλάδου και  στοχεύει τις συλλογικές διαδικασίες  και τη λειτουργία των σωματείων, στην αδιαλλαξία και στην άρνησή της για διάλογο, οι εκπαιδευτικοί επέλεξαν να απαντήσουν ενωτικά και αποφασιστικά προασπίζοντας τα συνδικαλιστικά δικαιώματα και τις συλλογικές διαδικασίες, να μην συναινέσουν στον ευτελισμό του θεσμού του αιρετού και τη λειτουργία των υπηρεσιακών συμβουλίων χωρίς καμία παρέμβαση του κινήματος και έκφραση των διεκδικήσεων των εργαζομένων.

Ταυτόχρονα έδωσαν ηχηρό μήνυμα αξιοπρέπειας, υπερηφάνειας και μάθημα Δημοκρατίας απέναντι στον αυταρχισμό και τις αντιδημοκρατικές τακτικές της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας.

Τα αποτελέσματα που θα εμφανίσει το Υπουργείο Παιδείας είναι ήδη γνωστά και δεν είναι δυνατό να νομιμοποιηθούν. Εκλεγμένοι αιρετοί δεν υπάρχουν, με αυτή την απαράδεκτη, πλήρως απονομιμοποιημένη διαδικασία. Δεν υπήρχαν, άλλωστε, υποψήφιοι.

Καλούμε τους «εκλεγμένους», που θα ανακοινώσει το Υπουργείο Παιδείας, να καταθέσουν τις παραιτήσεις τους, στη διάθεση του κλάδου στα αρμόδια όργανα του συνδικάτου (παραίτηση όλων των υποψηφίων όλων των ψηφοδελτίων κατατίθεται στους τοπικούς Συλλόγους για το Π.Υ.Σ.Π.Ε., με ενημέρωση στη Δ.Ο.Ε., και στη Δ.Ο.Ε. για τα Α.Π.Υ.Σ.Π.Ε. και το Κ.Υ.Σ.Π.Ε.). Αμέσως μετά εφαρμόζοντας την απόφαση της Δ.Ο.Ε., τα αρμόδια όργανα του συνδικάτου θα τις καταθέσουν στη Διοίκηση συντεταγμένα.

Η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. οφείλει άμεσα να ανακοινώσει πως τα μηδενικά ποσοστά συμμετοχής καθιστούν τις εκλογές ως μη γενόμενες, να παρατείνει τη θητεία των νυν αιρετών και να προχωρήσει στην πραγματοποίηση εκλογών όταν οι επιδημιολογικές συνθήκες το επιτρέψουν, με πλήρη ανάπτυξη των δημοκρατικών διαδικασιών και με δια ζώσης ψηφοφορία.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. χαιρετίζει την υπερήφανη και ενωτική στάση των συναδέλφων που, πάνω απ’ όλα, έδωσαν το μήνυμα ότι και οι επόμενοι σκληροί αγώνες που ακολουθούν, με ορόσημο αυτούς για την υπεράσπιση της συνδικαλιστικής ελευθερίας και δράσης, καθώς και ενάντια στην προσπάθεια για επιβολή της αξιολόγησης – χειραγώγησης και κάθε προσπάθειας να αξιοποιηθεί το δεύτερο κύμα της πανδημίας ως ευκαιρία για να περάσουν αντιεκπαιδευτικές και αντιεργατικές ρυθμίσεις, θα είναι ενωτικοί και νικηφόροι.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Αλέϊδα Γκεβάρα στο 13ο ΓΕΛ Περιστερίου
Παρεμβάσεις για Βέροια: ΕΔΕ ζητά η ΔΕΕΠ Ημαθίας της ΝΔ, ΕΔΕ κερνάει η κυβέρνηση ΝΔ...
«...διαφεύγουν, όλως  τυχαίως, από την προσοχή των εντολέων της ΕΔΕ τα πραγματικά εκπαιδευτικά προβλήματα, οι ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς κι...
Παρεμβάσεις για Βέροια: ΕΔΕ ζητά η ΔΕΕΠ Ημαθίας της ΝΔ, ΕΔΕ κερνάει η κυβέρνηση ΝΔ...
nikolopoylos-
Ντροπή και όνειδος! Πρωτοφανείς ενέργειες του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Αττικής
«Σε ρόλο άτυπης τριμελούς μονάδας εφόδου και μετά από συνοπτικές διαδικασίες ελέγχου ανακοινώνουν προφορικά την κατάργηση τμημάτων ολοήμερου στη μέση...
Ντροπή και όνειδος! Πρωτοφανείς ενέργειες του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Αττικής