istoria kai anthropologia
On-line σεμινάριο με τίτλο: «Εναλλακτικά Συστήματα Επικοινωνίας και Εκπαιδευτικές Προσεγγίσεις για Άτομα με Διαταραχές στο Φάσμα του Αυτισμού» πραγματοποιείται στο πλαίσιο του έργου TRAIN-ASD, σε e-Learning μορφή στην Ελληνική γλώσσα.

Το σεμινάριο είναι προσβάσιμο στη διεύθυνση: https://elearning.train-asd.eu/?lang=el και διατίθεται χωρίς χρέωση στους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς.

Το έργο Train-ASD υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του ERASMUS+ και αποτελεί αποτέλεσμα της σύμπραξης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, του Πανεπιστημίου Βουκουρεστίου, της Autism Europe, του Πανελληνίου Επιστημονικού Συλλόγου Ειδικής Αγωγής (ΠΕΣΕΑ) και της ελληνικής εταιρίας INTE*LEARN.

Στόχος του σεμιναρίου,  είναι η ευαισθητοποίηση και η εξοικείωση των εκπαιδευτικών και επαγγελματιών σε εναλλακτικά συστήματα επικοινωνίας και εκπαιδευτικές προσεγγίσεις, με σκοπό την καλύτερη διαχείριση των ατόμων με Διαταραχές στο Φάσμα του Αυτισμού (ΔΑΦ) και την προώθηση της συμμετοχής τους στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Αποτελείται από 12 ψηφιακά μαθήματα που καλύπτουν σημαντικά θέματα της εκπαίδευσης των ατόμων με ΔΑΦ, ένα e-book και ένα τελικό ερωτηματολόγιο αξιολόγησης το οποίο οδηγεί στην έκδοση Βεβαίωσης Παρακολούθησης. Έχει εκδοθεί σε 4 γλώσσες: Ελληνικά, Αγγλικά, Ρουμάνικα και Γαλλικά.

Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς στον τομέα του αυτισμού που είναι πρόσφατα διορισμένοι ή άνεργοι, σε έμπειρους εκπαιδευτικούς, εκπαιδευτικούς που υποστηρίζουν παιδιά με αυτισμό ή άλλες δυσκολίες επικοινωνίας στα γενικά σχολεία, καθώς σε άλλους επαγγελματίες, όπως λογοθεραπευτές, ψυχολόγους, εργοθεραπευτές ή κοινωνικούς λειτουργούς.

Αποτελεί μια καινοτόμο προσπάθεια στο χώρο της επιμόρφωσης εκπαιδευτικών σε εναλλακτικά συστήματα επικοινωνίας και εκπαιδευτικές προσεγγίσεις  για τη διαχείριση ατόμων με ΔΑΦ. Διακρίθηκε στα Education Leaders Awards 2020 κατακτώντας το Χρυσό Βραβείο στην Ψηφιακή Εκπαίδευση.

Στο πλαίσιο του ίδιου Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ (KA2 VET «Train-ASD»), επικεφαλής (leader) του οποίου είναι το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και Επιστημονικά Υπεύθυνη η Αναπληρώτρια Καθηγήτρια του Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής, Χριστίνα Κ. Συριοπούλου Δελλή, δημιουργήθηκαν  ειδικά τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά σποτ για την ευαισθητοποίηση του κοινού, τα οποία  έλαβαν έγκριση από το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης για μετάδοσή τους από τα κανάλια εθνικής εμβέλειας.

Η μετάδοση των μηνυμάτων έχει ήδη αρχίσει και θα συνεχιστεί για το επόμενο διάστημα, έτσι ώστε να καλύψει και την 3η Δεκεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία. Το βίντεο βρίσκεται στον ηλεκτρονικό σύνδεσμο: http://tiny.cc/sjgzsz

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ασλανιδης
Τέμπη: Ο ανακριτής απέρριψε το αίτημα του κ. Ασλανίδη για την εκταφή του παιδιού του
Ασλανίδης και Καρυστιανού είχαν ζητήσει προ ημερών την αντικατάσταση του ανακριτή Μπαϊκάμη για παράβαση καθήκοντος
Τέμπη: Ο ανακριτής απέρριψε το αίτημα του κ. Ασλανίδη για την εκταφή του παιδιού του
αλκοολ
Συνελήφθη o καθηγητής επειδή οι μαθητές αγόρασαν αλκοόλ σε σχολική εκδρομή
Ο υπεύθυνος του μαγαζιού συνελήφθη με την κατηγορία της έκθεσης, ενώ ανάλογες κατηγορίες αντιμετωπίζει και ο καθηγητής
Συνελήφθη o καθηγητής επειδή οι μαθητές αγόρασαν αλκοόλ σε σχολική εκδρομή
σχολειο
Επιστολή Γονέων για τα εκπαιδευτικά κενά στο 1ο Γυμνάσιο Χολαργού – «Αναγκαζόμαστε να ζητάμε τα αυτονόητα»
«Η υπομονή γονέων και μαθητών έχει εξαντληθεί»
Επιστολή Γονέων για τα εκπαιδευτικά κενά στο 1ο Γυμνάσιο Χολαργού – «Αναγκαζόμαστε να ζητάμε τα αυτονόητα»