Τους χειρισμούς της Περιφερειακής Διεύθυνσης Κεντρικής Μακεδονίας καταγγέλλει η Α΄ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, καθώς προτάθηκε στους εκπαιδευτικούς του 7ου και του 8ου ΕΠΑΛ που τελούν υπό κατάληψη να διεξάγουν τα εργαστηριακά μαθήματα στο Εργαστηριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, ενώ έγναν και συστάσεις για τηλεκπαίδευση εκτός ωραρίου.
Η Α΄ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, θέτει πρακτικά ζητήματα για τη συγκεκριμένη πρόταση («οι τάξεις που έχουν Θεωρίες και εργαστήρια θα κάνουν μερικώς μαθήματα και οι τάξεις που έχουν κυρίως εργαστήρια θα κάνουν κυρίως εργαστήρια χωρίς θεωρίες» σημειώνεται σχετικά) και εκτιμά πως «οι προτάσεις αυτές είναι ανεφάρμοστες και σα σκοπό έχουν μόνο την εκδίκηση απέναντι στους μαθητές , να βάλουν σε αντιπαράθεση τους καθηγητές μαζί τους».
Άλλωστε, σε σχολείο του ίδιου συγκροτήματος χάνονται 100 ώρες μαθήματος όχι λόγω καταλήψεων, αλλά λόγω μεγάλων ελλείψεων σε καθηγητές.
Αναλυτικά η καταγγελία:
Ως Α΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, πριν ακόμη εκδοθεί η κατάπτυστη εγκύκλιος του ΥΠΕΘ για τηλεκπαίδευση στα σχολεία υπό κατάληψη, με ανακοίνωσή μας δηλώσαμε ότι θα καλύψουμε συνδικαλιστικά όποιο συνάδελφο αρνηθεί να κάνει τηλεκπαίδευση σε υπό κατάληψη σχολείο. Προκηρύξαμε τις απαραίτητες στάσεις εργασίας μαζί με την ΟΛΜΕ μέχρι να βγει η απόφαση για απεργία – αποχή της ΑΔΕΔΥ από την τηλεκπαίδευση . Σήμερα υπάρχει η απόφαση της ΑΔΕΔΥ και είναι καθ όλα νόμιμη. Στείλαμε τα εξώδικα της ΑΔΕΔΥ στα σχολεία.
Σήμερα και παρά την αντίσταση των συναδέλφων στα σχολεία υπό κατάληψη, η Περιφέρεια προσπαθεί να μεθοδεύσει να έρθουν οι συνάδελφοι σε αντιπαράθεση με τους μαθητές, με διάφορους τρόπους. Έτσι στο 7ο και στο 8ο ΕΠΑΛ που είναι υπό κατάληψη ο Περιφερειακός Διευθυντής πρότεινε να γίνουν τα εργαστηριακά μαθήματα στο ΕΚ που δεν είναι υπό κατάληψη. Επίσης έγιναν και συστάσεις στους συναδέλφους να κάνουν τηλεκπαίδευση και μάλιστα εκτός ωραρίου.
Να τονίσουμε ότι πέρα από ζητήματα ηθικής εγείρονται και άλλα ζητήματα σε σχέση με αυτές τις μεθοδεύσεις.
- Η Α΄ τάξη που έχει κυρίως θεωρίες δε θα κάνει μάθημα γιατί το σχολείο είναι υπό κατάληψη. Οι τάξεις που έχουν Θεωρίες και εργαστήρια θα κάνουν μερικώς μαθήματα και οι τάξεις που έχουν κυρίως εργαστήρια θα κάνουν κυρίως εργαστήρια χωρίς θεωρίες. Τί είδους λειτουργία είναι αυτή;
- Αν υπάρχει η σκέψη να γίνουν και οι θεωρίες εκεί τους απαντούμε ότι είναι αδύνατο να μαζευτούν (εκτός του ότι απαγορεύεται και απαιτείται η ύπαρξη και δεύτερου καθηγητή στα μεγάλα τμήματα) δύο σχολεία ξαφνικά για να κάνουν και θεωρίες στο ΕΚ δηλ. 700 περίπου παιδιά και επιπλέον στο χώρο του ΕΚ στεγάζεται κι ένα τρίτο σχολείο το 15ο ΕΠΑΛ.
- Οι μαθητές που κάνουν εργαστήρια στην περίπτωση που εμφανιστεί καθηγητής να κάνει Webex πως θα βρεθούν στο σπίτι τους να παρακολουθήσουν το μάθημα αφού είναι στο σχολείο; Θα πρέπει να πάνε στο σπίτι και να ξαναεπιστρέψουν για το εργαστήριο; Πρακτικά αδύνατο.
- Οι προτάσεις αυτές είναι ανεφάρμοστες και σα σκοπό έχουν μόνο την εκδίκηση απέναντι στους μαθητές , να βάλουν σε αντιπαράθεση τους καθηγητές μαζί τους και όχι το να μη χάνονται ώρες μαθήματος. Την ίδια στιγμή που στο ίδιο συγκρότημα στο 15ο ΕΠΑΛ χάνονται περίπου 100 ώρες μαθήματος την εβδομάδα από έλλειψη καθηγητών. Από το ΕΠΑΛ λείπουν 2 μηχανολόγοι , 1 ηλεκτρονικός, 1 καθηγητής ναυτιλιακών, 1 φυσικός αλλά και ώρες φιλολόγων , αγγλικής κλπ.
Καλούμε τους συναδέλφους να μη κάνουν ούτε μία ώρα τηλεκπαίδευσης στα υπό κατάληψη σχολεία ούτε εντός ωραρίου πόσο μάλλον εκτός.
Να αντισταθούν σε πιέσεις που ασκούνται μέσω προφορικών εντολών και να αναφέρουν στην ΕΛΜΕ κάθε απόπειρα τρομοκράτησης τους.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη