ΔΑΚΕ: Δεν δημιουργούμε κομματικούς στρατούς - Θέλουμε ανοιχτά σχολεία
Η ΔΑΚΕ απαντάει σε καταγγελία του ΠΑΜΕ για την άρνηση συμμετοχής σε στάση εργασίας ενάντια στην τηλεκπαίδευση σε υπό κατάληψη σχολεία

«Να αναλογιστούν πού θα οδηγηθούμε με κλειστά σχολεία» καλεί η ΔΑΚΕ το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών, απαντώντας σε προηγούμενη καταγγελία για την άρνηση συμμετοχής σε στάση εργασίας που είχε προταθεί ως απάντηση στην εφαρμογή τηλεκπαίδευσης σε σχολεία που τελούν υπό κατάληψη.

Παράλληλα, η ΔΑΚΕ τονίζει ότι «τα δίκαια αιτήματα δεν πρέπει να διεκδικούνται με ενέργειες που στρέφονται κατά του κοινωνικού συνόλου, αλλά και παραβιάζουν κατάφωρα τα συνταγματικά κατοχυρωμένα δικαιώματα στην εργασία και στην εκπαίδευση», ενώ αναφέρεται στις καταλήψεις για το Μακεδονιό: «Υποστηρίξατε και τότε τις καταλήψεις; .....ή δεν βόλευε;».

Τέλος, η ΔΑΚΕ καταγγέλλει το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών για στοχοποίηση.

Η απάντηση της ΔΑΚΕ αναλυτικά:

ΜΕ αφορμή μια ακόμα ανυπόστατη καταγγελία σε βάρος μας από την Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών (ΠΑΜΕ), οφείλουμε να επισημάνουμε τα εξής :

- Ο μεγάλος αριθμός μαθητών ανά τμήμα σε ορισμένα σχολεία ,οι μικρές αίθουσες, οι ελλείψεις εκπαιδευτικού προσωπικού καθώς και προσωπικού καθαριότητας, αποτελούν πρόβλημα και παράγοντα ανησυχίας  της σχολικής κοινότητας στο ΣΥΝΟΛΟ  της.

-Η πάγια θέση μας για τις καταλήψεις  δημόσιων χώρων είναι ότι αποτελούν αντιδημοκρατικές -αντικοινωνικές πράξεις, που στρέφονται κατά της κοινωνίας και ιδιαίτερα ενάντια στα πιο  αδύναμα μέλη της.

-Είμαστε πεπεισμένοι ότι στις δημοκρατίες τα δίκαια αιτήματα δεν πρέπει να διεκδικούνται με ενέργειες που στρέφονται κατά του κοινωνικού συνόλου, αλλά και παραβιάζουν κατάφωρα τα συνταγματικά κατοχυρωμένα δικαιώματα στην εργασία και στην εκπαίδευση.

Αυτό συνεπάγεται ότι δεν θα ενθαρρύνουμε τους μαθητές μας να προχωρήσουν σε τέτοιες ενέργειες, οι οποίες δημιουργούν ανισότητες και στερούν το δικαίωμα για ίσες ευκαιρίες στην εκπαιδευτική διαδικασία . Δε θα απαξιώσουμε τη δημόσια εκπαίδευση ούτε θα θέσουμε ως άμεση προτεραιότητα το κομματικό μας καθήκον. Κάνουμε το χρέος μας ως εκπαιδευτικοί και δε διαιωνίζουμε τις κοινωνικές ανισότητες με το πρόσχημα των αγώνων. Δε γινόμαστε χορηγοί της ιδιωτικής εκπαίδευσης και δε στρέφουμε τους μαθητές μας στην παραπαιδεία. Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι η πρόοδος, η μόρφωση και η καλλιέργεια της προσωπικότητας των μαθητών μας και γι αυτό πασχίζουμε. Η σκέψη μας  είναι μόνο στους μαθητές μας και το ενδιαφέρον μας δεν είναι υποκριτικό. Δε θέλουμε να δημιουργήσουμε κομματικούς στρατούς!!!!! Στόχος μας είναι να εμφυσήσουμε δημοκρατικές αρχές και αξίες στους μαθητές μας και να δημιουργήσουμε ενεργούς πολίτες, χρήσιμα μέλη της κοινωνίας και όχι φερέφωνα μιας στείρας και παρωχημένης ιδεολογίας. Ο κομματισμός δεν έχει θέση στο σχολείο!!!! Πολιτικοποίηση ναι! Κομματικοποίηση όχι!! Θέλουμε παιδιά με ήθος, υπεύθυνα, με αρχές και αξίες. Παιδιά που πρέπει να γνωρίζουν ότι  οι διεκδικήσεις και οι διαμαρτυρίες τους πρέπει να γίνονται με ανοιχτά τα σχολεία.

Τι θα συνέβαινε άραγε, αν γιατροί και νοσηλευτές, επειδή οι συνθήκες εργασίας τους είναι ιδιαίτερα δύσκολες ή επειδή οι νοσηλευόμενοι στους θαλάμους είναι πολλοί καταλάμβαναν τα νοσοκομεία και σταματούσαν τη λειτουργία τους; Ποιο θα ήταν το κοινωνικό κόστος;

-Όσοι μας καταγγέλλουν θα ήταν συνετό να αναλογιστούν την κοινωνική ευθύνη τους! Να αναλογιστούν πού θα οδηγηθούμε με κλειστά σχολεία!

 Να  επιλέξουν πότε πρέπει να είμαστε καταγγελλόμενοι : Όταν ενεργούμε με βάση τη δική μας άποψη και δεν προκηρύσσουμε στάση  εργασίας, όπως τώρα, ή όταν παρά την διαφωνία μας για τη στάση εργασίας την προκηρύσσουμε , για να τους δώσουμε την δυνατότητα στη διαμαρτυρία . Γιατί και στις δύο περιπτώσεις μας κατήγγειλαν ...Είναι θέμα λογικής να ισχύει το ένα ή το άλλο.

-Σε κάθε περίπτωση διαβεβαιώνουμε ότι τους όποιους αγώνες και τις όποιες προσπάθειες των μαθητών μας  δε  θα τις καπηλευτούμε ούτε θα τις σφετεριστούμε για προσωπικό και παραταξιακό όφελος.  Αυτή η τακτική είναι στην κουλτούρα άλλων χώρων,  όχι του δικού μας. Η ίδια κουλτούρα μας επιβάλλει να μη θέτουμε στην ‘πρώτη γραμμή’ τους πλέον αδύναμους...ακόμα και αν οι ίδιοι το επιθυμούν. ...άλλωστε είναι οι μόνοι που δεν ευθύνονται.

Υ.Γ.1. Προς τους καταγγέλλοντες: Καταλήψεις είχαμε και τα προηγούμενα χρόνια. Η δική μας θέση πάντα  η ίδια ... Παρακαλούμε να μας υπενθυμίσετε την δική σας για τις καταλήψεις με αφορμή το Μακεδονικό ζήτημα. Ήταν τότε οι μαθητές μας αγωνιστές ;  Υποστηρίξατε και τότε τις καταλήψεις; .....ή δεν βόλευε;

Υ.Γ.2. Μαθητές μας είναι όσοι συμμετέχουν στις καταλήψεις αλλά μαθητές μας (η πλειοψηφία) και όσοι  δε συμμετέχουν σε αυτές.

Για τους δεύτερους και τα δικαιώματα τους δεν ακούσαμε  τίποτα ... αλλά αφού δεν αγωνίζονται. ..ας μην έχουν και δικαιώματα ...

Υ.Γ.3. Σε ότι αφορά τους χαρακτηρισμούς για χαφιέδες και καταδότες  σας τους επιστρέφουμε ... άλλωστε και πάλι μας στοχοποιήσατε ...

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Αδιανόητη αυθαιρεσία: Διευθυντής Π.Ε αδικεί υποψήφιο Διευθυντή σχολείου και δημιουργεί «μπάχαλο» με εμπλοκή της δικαιοσύνης!

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

κρητη
Σύσκεψη στο ΥΠΑΙΘΑ για την εκπαίδευση στην Κρήτη - Συζήτησαν την αποκατάσταση σχολείων μετά από τον σεισμό του 2021
Η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κρήτης στηρίζει πλήρως και εμπράκτως τον Δήμο Μινώα Πεδιάδας στο δύσκολο έργο της αποκατάστασης των σχολείων
Σύσκεψη στο ΥΠΑΙΘΑ για την εκπαίδευση στην Κρήτη - Συζήτησαν την αποκατάσταση σχολείων μετά από τον σεισμό του 2021