Σύμφωνα με ενημέρωση του γ.γ της ΑΔΕΔΥ Δημήτρη Μπράτη, τελικά δεν θα γίνουν τελικά αυτή την εβδομάδα οι προσλήψεις των «τριμηνιτών». Όπως αναφέρει, θα προηγηθεί η γ' φάση την επόμενη εβδομάδα και μετά θα γίνουν οι προσλήψεις των αναπληρωτών με τρίμηνες συμβάσεις.
Πρώτα η γ' φάση προσλήψεων, έπειτα η πρόσληψη «τριμηνιτών»
Νέα ενημέρωση από τον Δημήτρη Μπράτη σχετικά με τις προσλήψεις αναπληρωτών στα σχολεία
0 Δείτε τα σχόλια
Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr
Οι Πανελλαδικές δεν είναι το τέλος του δρόμου
Πριν πεις «βολεμένος» εκπαιδευτικός, δοκίμασε αρχικά να ζήσεις σαν αναπληρωτής
Επίδομα ανεργίας ΔΥΠΑ: Πόσα ένσημα χρειάζονται για να μπείτε στο ταμείο