Πάτρα: Αρνητικός στον κορονοϊό ο μαθητής του 2ου Γενικού Λυκείου που τελεί υπό κατάληψη
Συνεχίζεται η κατάληψη στο 2ο Γενικό Λύκειο με αίτημα την αποσυμφόρηση των μεγάλων τάξεων - Συνέλευση αύριο του Συντονιστικού των Μαθητών στην πλατεία Γεωργίου

Αρνητικό ήταν τελικά το τεστ του μαθητή από το 2ο Γενικό Λύκειο της Πάτρας, ο οποίος υποβλήθηκε σε εξέταση covid καθώς η μητέρα του βρέθηκε θετική στον ιό. Αρνητικός βρέθηκε επίσης και ο πατέρας του παιδιού. 

Την ίδια ώρα, η κατάληψη στο 2ο Γενικό Λύκειο συνεχίζεται με αίτημα να μειωθεί ο αριθμός των μαθητών στις τάξεις και να γίνουν επιπλέον προσλήψεις εκπαιδευτικών. 

Αύριο, μάλιστα, το Συντονιστικό των Μαθητών καλεί σε συνέλευση όλων των μαθητών στην κεντρική πλατεία της Πάτρας στις 10:30 προκειμένου να συζητήσουν και να οργανώσουν κινητοποιήσεις τους τις επόμενες ημέρες.

Υπενθυμίζεται πως η κατάληψη δεν πραγματοποιείται για τη μη χρήσης μάσκας στα σχολεία, αλλά για την αποσυμφόρηση των μεγάλων τάξεων και τη μείωση των μαθητών από τους 25 στους 15 μαθητές. 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πανεπιστημιο κρητης
Παν. Κρήτης: Επίσκεψη του Earth Commons Institute for the Environment and Sustainability του Πανεπιστημίου Georgetown
Επισκέφτηκαν το Πανεπιστήμιο Κρήτης στο πλαίσιο της συνεργασίας για την αντιμετώπιση κοινών προκλήσεων για το περιβάλλον
Παν. Κρήτης: Επίσκεψη του Earth Commons Institute for the Environment and Sustainability του Πανεπιστημίου Georgetown