Το υπουργείο άφησε αναξιοποίητο το καλοκαίρι για την προετοιμασία των σχολείων
Ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Βοιωτίας για την έναρξη της σχολικής χρονιάς εν μέσω πανδημίας

Ευθύνες προς το υπουργείο Παιδείας επιρρίπτει η ΕΛΜΕ Βοιτωτίας για την ελλιπή προετοιμασία της νέας σχολικής χρονιάς εν μέσω πανδημίας.

Αναλυτικά:

Η φετινή σχολική χρονιά ξεκινάει, δυστυχώς, σε «ειδικές» συνθήκες, λόγω της έξαρσης της πανδημίας COVID-19 στη χώρα μας. Το ΥΠΑΙΘ άφησε αναξιοποίητο ολόκληρο το καλοκαίρι χωρίς να οργανώσει την ασφαλή επιστροφή στα θρανία. Φαίνεται ότι είχε προαποφασίσει για το «ελάχιστο» στην προετοιμασία των σχολείων!

Έτσι τα μέτρα για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων εξαντλούνται: στην έκτακτη παροχή μιας μάσκας σε μαθητές και εκπαιδευτικούς που και αυτή εξελίσσεται σε φιάσκο με τα υπερμεγέθη XXL, τα αντισηπτικά και τις καθυστερημένες προσλήψεις καθαριστριών (σε ίδιο, όμως, αριθμό όπως κάθε χρόνο!).

Η τήρηση των αποστάσεων που θεωρείται από τους ειδικούς ένα από τα πιο κρίσιμα μέτρα πρόληψης απουσιάζει από τη λογική του ΥΠΑΙΘ. Η Υπουργός Παιδείας έφτασε στο σημείο να χρησιμοποιήσει  έναν  παραπλανητικό μέσο όρο (17 μαθητές ανά τμήμα) για να αποκρύψει από τους γονείς και την κοινωνία ότι ένα ιδιαίτερα υψηλό ποσοστό των μαθητών (και στη Βοιωτία) θα στοιβαχτούν σε πολυμελή τμήματα (μέχρι και 27 μαθητών) με δεδομένη τη συνεχιζόμενη υγειονομική κρίση.  

Η  Ε.Λ.Μ.Ε. Βοιωτίας διεκδικεί και προτείνει:

  • τη μείωση του αριθμού των μαθητών στα τμήματα αυτά, με τη δημιουργία νέων τμημάτων εκεί όπου υπάρχουν διαθέσιμες αίθουσες για να χρησιμοποιηθούν. Ο στόχος παραμένει ένας μαθητής σε κάθε θρανίο με αποστάσεις 1.5μ. Για την υλοποίηση αυτού του μέτρου απαιτείται η πρόσληψη επιπλέον αναπληρωτών εκπαιδευτικών με ένα πρόσθετο κόστος που θεωρούμε ότι μπορεί και πρέπει  να αναλάβει η Κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ, λόγω των έκτακτων υγειονομικών συνθηκών,
  • 15 μαθητές ανά τμήμα κατ’ ανώτατο όριο για την πλήρη προστασία της υγείας όλων των μελών της σχολικής κοινότητας και των οικογενειών τους,
  • κάλυψη διδακτικών κενών (β΄ φάση πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών),
  • δημιουργία τμημάτων ένταξης (στήριξη ειδικής αγωγής).

Διαβάστε Επίσης:
 

ΑΣΕΠ: Tο ΚΟΡΥΦΑΙΟ Σεμινάριο στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ με ανοικτές αιτήσεις

 

Σχολική Ψυχολογία: Το ανερχόμενο μοριοδοτούμενο σεμινάριο για χιλιάδες αναπληρωτές

 

Βρες μαθητές σε όλη την Ελλάδα και κλείσε ιδιαίτερα μαθήματα στο αντικείμενο που διδάσκεις

 

 

 

σχετικά άρθρα

Μετατάξεις εκπαιδευτικών σε θέσεις Ε.Ε.Π. και Ε.ΔΙ.Π. των ΑΕΙ (Πίνακας-Ονόματα)
Μετατάξεις εκπαιδευτικών σε θέσεις Ε.Ε.Π. και Ε.ΔΙ.Π. των ΑΕΙ (Πίνακας-Ονόματα)
Δείτε αναλυτικά το έγγραφο με τις μετάταξεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε θέσεις Ε.Ε.Π. και Ε.ΔΙ.Π. των Α.Ε.Ι.
Μετατάξεις εκπαιδευτικών σε θέσεις Ε.Ε.Π. και Ε.ΔΙ.Π. των ΑΕΙ (Πίνακας-Ονόματα)
Το Χρονικό του …παραλόγου
Το Χρονικό του …παραλόγου
«Μια ημέρα φθινοπωρινή, καθώς κίνησα να πάω στη δουλειά μου, σε ένα δημόσιο σχολείο» - Γράφει ο Τίμων Παπαδόπουλος
Το Χρονικό του …παραλόγου