Οι Διευθυντές Εκπαίδευσης θα αποφασίζουν πότε θα κλείνουν σχολεία λόγω κορονοϊού
Νέα διάταξη: Η απόφαση για την προσωρινή αναστολή λειτουργίας τμημάτων ή σχολικών μονάδων και για τη διάρκεια αυτής, λαμβάνεται από τον οικείο Διευθυντή Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μετά από γνώμη του Διευθυντή Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της οικείας Περιφερειακής Ενότητας

Απο τους Διευθυντές Εκπαίδευσης και όχι κεντρικά από το υπουργείο Παιδείας, θα λαμβάνεται πλέον η απόφαση για το αν πρέπει ή όχι να κλείσει ένα σχολείο, σύμφωνα με διάταξη που ισχύει από σήμερα. Η διάταξη αυτή (Άρθρο 43 Αρμοδιότητα οργάνων για προσωρινή αναστολή λειτουργίας τμημάτων και σχολικών μονάδων, δημόσιων και ιδιωτικών) περιλαμβάνεται στο πολυνομοσχέδιο για COVID που ψηφίστηκε χθες και δημοσιεύτηκε σήμερα σε ΦΕΚ

Συγκεκριμένα προβλέπεται:

1. Προς τον σκοπό της αποφυγής κινδύνου εμφάνισης ή/και διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19, δύναται να επιβάλεται ως μέτρο πρόληψης και περιορισμού της διάδοσης της νόσου η προσωρινή αναστολή της λειτουργίας επιμέρους τμημάτων σχολικών μονάδων, καθώς και ολόκληρων σχολικών μονάδων, δημόσιων και ιδιωτικών.

Η απόφαση για την προσωρινή αναστολή λειτουργίας τμημάτων ή σχολικών μονάδων, δημόσιων και ιδιωτικών, και για τη διάρκεια αυτής, λαμβάνεται από τον οικείο Διευθυντή Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μετά από γνώμη του Διευθυντή Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της οικείας Περιφερειακής Ενότητας κατ’ εφαρμογή του εκάστοτε ισχύοντος Πρωτοκόλλου Διαχείρισης Κρούσματος της «Επιτροπής Αντιμετώπισης Εκτάκτων Συμβάντων Δημόσιας Υγείας από Λοιμογόνους Παράγοντες».

2. Αποφάσεις για την αναστολή λειτουργίας του συνόλου των σχολικών μονάδων, δημόσιων και ιδιωτικών, δημοτικής ή περιφερειακής ενότητας ή εθνικού επιπέδου λαμβάνονται από τα οριζόμενα ως αρμόδια όργανα κατά την περ. δ) της παρ. 4 του άρθρου πρώτου της από 25.2.2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (Α΄ 42), η οποία κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του ν. 4682/2020 (A΄ 76).

3. Για το σχολικό έτος 2020-2021, κατά παρέκκλιση κάθε ειδικής ή γενικής διάταξης, οι Συντονιστές και Αναπληρωτές Συντονιστές Εκπαίδευσης Εξωτερικού, λαμβάνοντας υπόψιν τις επικρατούσες σε κάθε χώρα υγειονομικές συνθήκες και τα σε κάθε χώρα ισχύοντα μέτρα περιορισμού διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19, για τις δομές ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης που λειτουργούν σε κάθε χώρα της περιφέρειας του Συντονιστικού τους Γραφείου, δύνανται να ορίζουν με απόφασή τους: α) την ημερομηνία έναρξης και λήξης του σχολικού και διδακτικού έτους, καθώς και τις ημερομηνίες αργιών και διακοπών, β) την τυχόν προσωρινή αναστολή λειτουργίας δομών ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης σε περίπτωση παρόντος ή επικείμενου υγειονομικού κίνδυνου εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19, γ) την τυχόν αναστολή μετακινήσεων μαθητών δομών ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης, δ) ειδικότερα ζητήματα που προκύπτουν εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19 σχετικά με απουσίες των μαθητών και ε) ειδικότερα ζητήματα που προκύπτουν εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19 σχετικά με την εξ αποστάσεως διδασκαλία.

4. Η παρούσα κατισχύει του άρθρου 4 του π.δ. 79/2017 (Α΄ 109), του άρθρου 94 του ν. 3852/2010 (Α΄ 87) και κάθε άλλης γενικής διάταξης.

Διαβάστε Επίσης:
 

ΑΣΕΠ: Tο ΚΟΡΥΦΑΙΟ Σεμινάριο στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ με ανοικτές αιτήσεις

 

Παν.Αιγαίου: Έκπτωση σε σεμινάρια Σχολική Ψυχολογίας ή Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης

 

ΒΡΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

 

 

 

σχετικά άρθρα

«Παιδαγωγικό μέτρο» για την κυβέρνηση η εξαίρεση από την τηλεκπαίδευση των μαθητών που συμμετέχουν σε καταλήψεις
«Παιδαγωγικό μέτρο» για την κυβέρνηση η εξαίρεση από την τηλεκπαίδευση των μαθητών που συμμετέχουν σε καταλήψεις
Ως «παιδαγωγικό μέτρο» εμφάνισε η αναπληρώτρια κυβερνητική εκπρόσωπος Αριστοτελία Πελώνη την εκδικητική εξαίρεση των μαθητών που συμμετέχουν στις...
«Παιδαγωγικό μέτρο» για την κυβέρνηση η εξαίρεση από την τηλεκπαίδευση των μαθητών που συμμετέχουν σε καταλήψεις
Διεθνής μελέτη: Το άνοιγμα σχολείων δεν συνέβαλε στην αύξηση κρουσμάτων COVID-19
Διεθνής μελέτη: Το άνοιγμα σχολείων δεν συνέβαλε στην αύξηση κρουσμάτων COVID-19
Το άνοιγμα των σχολείων δεν συνέβαλε στην αύξηση των κρουσμάτων κορονοϊού, σύμφωνα με μελέτη του ιδρύματος Insights for Education (IfE) σε 191...
Διεθνής μελέτη: Το άνοιγμα σχολείων δεν συνέβαλε στην αύξηση κρουσμάτων COVID-19
Νέες οδηγίες για την ίδρυση και λειτουργία των Τάξεων Υποδοχής στα δημοτικά
Νέες οδηγίες για την ίδρυση και λειτουργία των Τάξεων Υποδοχής στα δημοτικά
Οδηγίες για την ίδρυση και λειτουργία Τάξεων Υποδοχής και ΖΕΠ για το σχολικό έτος 2020-2021 σε δημοτικά σχολεία της χώρας – B’ Φάση εξέδωσε το...
Νέες οδηγίες για την ίδρυση και λειτουργία των Τάξεων Υποδοχής στα δημοτικά
Οδηγίες για τη σειρά διδασκαλίας των ενοτήτων της Φυσικής Γ΄ Λυκείου
Οδηγίες για τη σειρά διδασκαλίας των ενοτήτων της Φυσικής Γ΄ Λυκείου
Οδηγίες για τη σειρά διδασκαλίας των ενοτήτων του μαθήματος της Φυσικής της Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας της Γ΄ τάξης...
Οδηγίες για τη σειρά διδασκαλίας των ενοτήτων της Φυσικής Γ΄ Λυκείου