Ξένες γλώσσες: Οδηγίες για την ύλη και τη διδασκαλία τους στο Δημοτικό
Δείκτες επικοινωνιακής επάρκειας ανά επίπεδο γλωσσομάθειας

Οδηγίες για τη διδασκαλία των Ξένων Γλωσσών στα Δημοτικά σχολεία απέστειλε το υπουργείο Παιδείας. Σύμφωνα με αυτές, η διαμόρφωση των Οδηγιών για τη διδασκαλία της ξένης γλώσσας στο Δημοτικό βασίζεται στο Ενιαίο Πρόγραμμα Σπουδών για τις Ξένες Γλώσσες (ΕΠΣ-ΞΓ) στην υποχρεωτική εκπαίδευση, λαμβάνοντας υπόψη και τα ισχύοντα εγχειρίδια, καθώς και άλλες πηγές σχετικού εγκεκριμένου εκπαιδευτικού υλικού.

Το Ε.Π.Σ.-Ξ.Γ. δεν προσδιορίζει την ύλη που πρέπει να διδαχθούν οι μαθητές κάθε τάξης (π.χ. τα γραμματικά και λεξιλογικά στοιχεία), αλλά περιλαμβάνει δείκτες επικοινωνιακής επάρκειας ανά επίπεδο γλωσσομάθειας, σύμφωνα με την εξάβαθμη κλίμακα του Συμβουλίου της Ευρώπης (ΣτΕ). 

Δείτε τις οδηγίες

Διαβάστε Επίσης:
 

ΑΣΕΠ: Tο ΚΟΡΥΦΑΙΟ Σεμινάριο στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ με ανοικτές αιτήσεις

 

Παν.Αιγαίου: Έκπτωση σε σεμινάρια Σχολική Ψυχολογίας ή Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης

 

ΒΡΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

 

 

 

σχετικά άρθρα

Αυτόνομο Δίκτυο Εκπαιδευτικών: Κοροϊδία του υπουργείο για άδειες ευπαθών ομάδων και προσλήψεις
Αυτόνομο Δίκτυο Εκπαιδευτικών: Κοροϊδία του υπουργείο για άδειες ευπαθών ομάδων και προσλήψεις
«Αποδεικνύεται περίτρανα ότι η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας θεωρεί τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές αναλώσιμους», σημειώνεται μεταξύ...
Αυτόνομο Δίκτυο Εκπαιδευτικών: Κοροϊδία του υπουργείο για άδειες ευπαθών ομάδων και προσλήψεις
Καταλήψεις σχολείων: Παρέμβαση της ΕΛΜΕ Πειραιά στην Εισαγγελία
Καταλήψεις σχολείων: Παρέμβαση της ΕΛΜΕ Πειραιά στην Εισαγγελία
Η ΕΛΜΕ Πειραιά ζήτησε να μην κληθεί κανείς διευθυντής σχολείου για κατάθεση σε Αστυνομικό Τμήμα, αίτημα που η εισαγγελέας δεν δέχτηκε
Καταλήψεις σχολείων: Παρέμβαση της ΕΛΜΕ Πειραιά στην Εισαγγελία