Πέρυσι 1.000.000 παιδιά ήταν σε τμήμα με αριθμό μαθητών πάνω από τον «μέσο όρο Κεραμέως», τόνισε ο αιρετός στο Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο του υπ. Παιδείας Νεκτάριος Κορδής μιλώντας Στο Κόκκινο και τον Γιώργο Τραπεζιώτη.
"Το είδαμε και με το άνοιγμα των σχολείων μετά το lockdown την Άνοιξη, το βλέπουμε και τώρα, το υπουργείο Παιδείας χαρακτηρίζεται από μία σοβαρή διαχειριστική ανεπάρκεια, από μία έλλειψη προετοιμασίας και από έλλειψη σοβαρού σχεδιασμού. Αύριο 1η Σεπτεμβρίου οι εκπαιδευτικοί πάνε στα σχολεία χωρίς να έχουν απαντηθεί βασικά ερωτήματα:
Πότε θα ξεκινήσουν τα μαθήματα; Έχει γίνει «μπαλάκι» το αν θα ξεκινήσουν 7 ή 14 Σεπτεμβρίου. Και είναι αδύνατο πλέον να ξεκινήσουν στις 7/9, δεν θα έχει ολοκληρωθεί καν η προμήθεια των δύο πάνινων μασκών που θα μοιραστούν σε κάθε μέλος της εκπαιδευτικής κοινότητας. Ωστοσο χθεσινές πληροφορίες εμμένουν στο άνοιγμα στις 7/9 για να επιβεβαιωθεί η... κανονικότητα.
Πόσοι εκπαιδευτικοί και μαθητές που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες δεν θα μπουν στην τάξη; Θα έπρεπε να το ξέρουμε, να ληφθούν μέτρα αντικατάστασης των εκπαιδευτικών και να μην μείνουν ευπαθείς μαθητές πίσω, στην εκπαιδευτική διαδικασία. Με τις τελευταίες προσλήψεις αναπληρωτών, τα κενά έχουν καλυφθεί κατά 70%, μαζί με τους επιπλέον θα είναι αρκετά περισσότερα.
Με ποιο θεσμικό πλαίσιο θα εργαστούν οι εκπαιδευτικοί στην εξ αποστάσεως διδασκαλία; Πέρυσι το υπουργείο Παιδείας επέτρεψε είσοδο ιδιωτικής εταιρείας (CISCO) χωρίς να εξασφαλίσει προστασία προσωπικών δεδομένων. Και όλο αυτό το διάστημα ως παρίας βασίζεται σε ιδιωτικές χορηγίες για τεχνολογικό εξοπλισμό.
Ποιες είναι οι αρμοδιότητες και οι ευθύνες των εκπαιδευτικών για τον κορωνοϊό; Δεν μπορεί εκπαιδευτικός να οριστεί «υπεύθυνος COVID-19» όταν δεν έχει ιατρική ειδικότητα".
Υπογράμμισε εξάλλου το πρωτοφανές, "να έχουν κλείσει την Άνοιξη τα σχολεία με περιστατικά της τάξης των 50 ημερησίως στη χώρα και με όριο μαθητών 22 ανά τμήμα, ενώ τώρα ανοίγουν με κρούσματα που άγγιξαν και τα 300 ημερησίως και με αυξημένο με απόφαση του υπουργείου Παιδείας αριθμό μαθητών, 25 ανά τμήμα".
Απέρριψε επίσης και τα περί «μέσου όρου 17 μαθητών ανά τμήμα», καθώς όπως περιέγραψε πέρυσι "1 εκατομμύριο μαθητές βρίσκονταν σε 45.000 τμήματα που είχαν πάνω από αυτόν τον «μέσο όρο». Το 90% των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου βρίσκονται σε τάξεις με αριθμό μαθητών άνω του «μέσου όρου» της κας Κεραμέως".
Και αυτό το 17 μπορούσε να επιτευχθεί, με σπάσιμο τμημάτων στα μεγάλα αστικά κέντρα και, όπως στην υπόλοιπη Ευρώπη, με στοχευμένες κινήσεις το Καλοκαίρι για αύξηση του αριθμού των αιθουσών.
Πηγή: Στο Κόκκινο
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη