Και κάτω από τις μάσκες έχουμε φωνή! Αίθουσες - προσλήψεις - δωρεάν παιδεία- πάρτε τώρα μέτρα για την πανδημία!
Ανακοίνωση του ΠΑΜΕ εκπαιδευτικών για τη νέα σχολική χρονιά

Και κάτω από τις μάσκες έχουμε φωνή!

Αίθουσες, προσλήψεις, δωρεάν παιδεία – πάρτε μέτρα για την πανδημία!

Καλωσορίζουµε τους συναδέλφους και τους µαθητές µας στον φυσικό µας χώρο, το δηµόσιο σχολείο. Από την πρώτη µέρα δίνουµε από κοινού τη µάχη, ώστε να επιβάλουµε στην κυβέρνηση να πάρει όλα τα απαραίτητα µέτρα για το ασφαλές άνοιγµα των σχολείων. Με πρωτοβάθµια σωµατεία, ΣΕΠΕ και ΕΛΜΕ, ζωντανά, µαχητικά, βάζουµε στο επίκεντρο της πάλης τις πραγµατικές µας ανάγκες. Δυναµώνουµε τον αγώνα και την κοινή δράση µε το µαθητικό κίνηµα και τους γονείς  για µόρφωση και υγεία αντάξια των αναγκών και δυνατοτήτων της εποχής µας.

Eδω και τώρα μείωση του αριθµού µαθητών ανά τάξη, καµία τάξη πάνω από 15 µαθητές - Nέες σχολικές αίθουσες - Mαζικοί µόνιµοι διορισµοί εκπαιδευτικών!

Χιλιάδες συνάδελφοι σε όλη την Ελλάδα, προσπαθήσαµε µε κάθε τρόπο κάτω από αντίξοες συνθήκες, όλο το προηγούµενο διάστηµα, να στηρίξουµε παιδαγωγικά, ψυχολογικά, γνωστικά τους µαθητές µας, τόσο στην περίοδο του εγκλεισµού, όσο και στην περίοδο που άνοιξαν τα σχολεία. Σε αυτή την τεράστια προσπάθεια, η κυβέρνηση όχι µόνο δε στάθηκε αρωγός αλλά µε την πολιτική της έβαζε εµπόδια, δηµιουργούσε επιπλέον προβλήµατα.

Η επιδηµία του κορονοϊού έβγαλε στην επιφάνεια τα συσσωρευµένα προβλήµατα, που µε διαχρονική ευθύνη των κυβερνήσεων ταλανίζουν την εκπαίδευση: το ολιγάριθµο και “γηρασµένο” εκπαιδευτικό δυναµικό, το ανεπαρκές βοηθητικό προσωπικό, που δουλεύει σε άθλιες συνθήκες (εργαζόµενοι στην καθαριότητα των σχολείων), τα παλιά και επικίνδυνα κτήρια, τις αίθουσες - κλουβιά, τα 25άρια τµήµατα, τις τεράστιες ελλείψεις σε υλικοτεχνική υποδοµή αλλά και σε κονδύλια των σχολικών επιτροπών για τα αναλώσιµα, που στο σύνολό τους διαµορφώνουν ένα υπόβαθρο άκρως επικίνδυνο για την υγεία των µαθητών και των γονιών τους όσο και των εκπαιδευτικών.

Η κυβέρνηση δεν κανει ο,τι μπορει! Τζογαρει την υγεία του λαού και τη μόρφωση των παιδιών!

Ικανοποιεί απλόχερα τις απαιτήσεις των µεγαλοξενοδόχων και των εφοπλιστών ενώ αρνείται να κάνει πράξη τα αυτονόητα για τη λειτουργία των σχολείων µε υγιεινή και ασφάλεια! Ακόµα και µε βάση τις τοποθετήσεις των επιστηµόνων, η χρήση της µάσκας από µόνη της δεν αρκεί. Δεν πήρε κανένα µέτρο ώστε να µειωθεί ο αριθµός των µαθητών ανά τάξη. Δεν επισκεύασε σχολεία που δε λειτουργούν, δεν εξασφάλισε νέους χώρους, δεν αύξησε τα κονδύλια για την πρόσληψη περισσότερων αναπληρωτών, παρά µόνο διόρισε, κάτω από το βάρος των αγώνων µας, 4.500 συναδέλφους στην Ειδική Αγωγή, από τους 42.000 συµβασιούχους που δούλεψαν την περσινή χρονιά. Δεν ικανοποίησε κανένα αίτηµα του κινήµατος, ώστε να διασφαλιστεί η υγεία µαθητών και εκπαιδευτικών, όπως µοριακά τεστ ανίχνευσης του ιού και τεστ αντισωµάτων σε όλους τους εκπαιδευτικούς, υπεύθυνοι σχολίατροι παρακολούθησης και διαχείρισης των κρουσµάτων.

Από τα 70 δισ € που δίνουν στις επιχειρήσεις και το µεγάλο κεφάλαιο
δεν περισσεύει τίποτα για τη µόρφωση και την υγεία του λαού!

Η κυβέρνηση σε συνθήκες πανδηµίας και εγκλεισµού, προχώρησε στην ψήφιση του απαράδεκτου πολυνοµοσχεδίου, νόµος 4692/2020. Ενίσχυσε το θεσµικό πλαίσιο για την αξιολόγηση σε ακόµα πιο αντιδραστική κατεύθυνση, που οδηγεί στην ταξική πολυκατηγοριοποίηση των σχολείων, στην ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων των συναδέλφων, στη λειτουργία του σχολείου µε ιδιωτικοοικονοµικά κριτήρια και προοπτικά στο κλείσιµο σχολικών µονάδων. Η πείρα από όλες τις χώρες της ΕΕ, που έχει εφαρµοστεί, είναι αποκαλυπτική. Μέσα από το πολυνοµοσχέδιο προσαρµόζει ακόµα περισσότερο το περιεχόµενο του σχολείου στη λογική της απόκτησης δεξιοτήτων, επιφανειακής προσέγγισης βασικών αντικειµένων, όπως η Γλώσσα, τα Μαθηµατικά, οι Φυσικές Επιστήµες, χτυπά το ενιαίο του αναλυτικού προγράµµατος. Διατηρεί τους νόµους Γαβρόγλου για το νέο Λύκειο και για τις προσλήψεις µονίµων και αναπληρωτών (νόµος - σφαγείο 4589/19).

Η ασφαλής πρόσβαση στο σχολείο είναι δικαίωμα του κάθε μαθητή και εκπαιδευτικού!

Είναι καθοριστική για τη φυσιολογική, νοητική, ψυχική και κοινωνική ανάπτυξη του παιδιού η δια ζώσης συµµετοχή στη σχολική ζωή και αυτό απαιτούµε να γίνει µε όρους, ώστε να διασφαλιστεί η υγεία τόσο του παιδιού και του οικογενειακού του περιβάλλοντος, όσο και των συναδέλφων. Οποιαδήποτε συζήτηση για την on-line µετάδοση του µαθήµατος είναι αιτία πολέµου, το µέτρο αυτό καταδικάστηκε και καταργήθηκε στην πράξη από σύσσωµο τον κλάδο, τους γονείς και τους µαθητές.

  • Επισκευή σχολείων-εξασφάλιση κατάλληλων χώρων, ώστε να διασφαλίζονται οι απαραίτητες αποστάσεις σε κάθε τάξη και η αποφασιστική µείωση του αριθµού µαθητών ανά τάξη, ώστε κανένα τµήµα να µην έχει πάνω από 15 µαθητές. Αυτό διασφαλίζει όχι µόνο την υγεία αλλά και την εκπαιδευτική διαδικασία. Άµεση αξιοποίηση σχολείων που έκλεισαν τα προηγούµενα χρόνια και άλλων κρατικών υποδοµών ή ακόµα και ιδιωτικών, που πληρούν τις προϋποθέσεις. Άµεση εκπόνηση κεντρικού πανελλαδικού σχεδίου για νέα σχολικά κτήρια, που να καλύπτουν τις ανάγκες για σχολική στέγη.
  • Έκτακτο κονδύλι από τον κρατικό προϋπολογισµό, ώστε να προσληφθεί ο απαραίτητος αριθµός εκπαιδευτικών, που να ικανοποιεί την παραπάνω συνθήκη για περισσότερα τµήµατα µε λιγότερους µαθητές.
  • Κάλυψη όλων των κενών σε εκπαιδευτικούς εδώ και τώρα. Κανένας συνάδελφος να µην αποκλειστεί από τους πίνακες. Μέτρα στήριξης των συναδέλφων που εργάζονται µακριά από τον τόπο µόνιµης κατοικίας τους (στέγαση, σίτιση, µετακίνηση). Μονιµοποίηση όλων των εκπαιδευτικών και του βοηθητικού προσωπικού που δουλεύουν τα τελευταία χρόνια στην εκπαίδευση.
  • Εξασφάλιση όλου του απαραίτητου αριθµού µόνιµων εργαζοµένων στην καθαριότητα των σχολείων, ώστε να διασφαλίζονται οι υγειονοµικοί όροι καθ’ όλη τη διάρκεια της λειτουργίας του σχολείου.
  • Εξασφάλιση του απαραίτητου αριθµού λεωφορείων και σχολικών τροχονόµων, ώστε να διασφαλίζεται η ασφαλής µετάβαση του κάθε µαθητή από και προς το σχολείο, χωρίς να απαιτείται η συνοδεία συγγενικού προσώπου.
  • Προστασία των συναδέλφων που ανήκουν σε ευπαθείς οµάδες.
  • Εξασφάλιση κονδυλίων στις σχολικές επιτροπές για την προµήθεια µε το απαραίτητο υλικό (Μέσα Ατοµικής Προστασίας, είδη καθαρισµού, αντισηπτικά κ.λ.π.)
  • Άµεση επανέναρξη του προγράµµατος των σχολικών γευµάτων.
  • Διενέργεια µαζικών επαναλαµβανόµενων τεστ σε όλους τους συναδέλφους αλλά και στους µαθητές, ώστε να υπάρξει άµεση παρέµβαση σε περίπτωση που χρειαστεί και να ελέγχεται η διάδοση του ιού.
  • Δηµιουργία Σχολιατρικής Υπηρεσίας  που θα έχει την ευθύνη για τον έλεγχο λειτουργίας των σχολείων αλλά και τη διαχείριση των κρουσµάτων.
  • Κατάργηση κάθε νοµοθετικής διάταξης που επιτρέπει κάµερα στα σχολεία και on – line µετάδοση των µαθηµάτων.
  • Άµεση κατάργηση του ν. 4589/19/Γαβρόγλου και του ν. 4692/20 Κεραµέως.
  • Να κυρήξουν τώρα ΔΟΕ και ΟΛΜΕ απεργία - αποχή από την αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση.

Με το ΠΑΜΕ του αγώνα και της μόρφωσης μπορούμε να τα καταφέρουμε!

autmn_20200.5x.png

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Αδιανόητη αυθαιρεσία: Διευθυντής Π.Ε αδικεί υποψήφιο Διευθυντή σχολείου και δημιουργεί «μπάχαλο» με εμπλοκή της δικαιοσύνης!

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μαθητής ρεύμα Πάτρα
Ηλεκτροπληξία σε σχολείο: «Είχε μαυρίσει το χέρι μου, είχε μουδιάσει μέχρι τον ώμο» - Η μαρτυρία του μαθητή
Για το σοβαρό ατύχημα μίλησε ο μαθητής στην Πάτρα
Ηλεκτροπληξία σε σχολείο: «Είχε μαυρίσει το χέρι μου, είχε μουδιάσει μέχρι τον ώμο» - Η μαρτυρία του μαθητή