«Η γενικευμένη ανικανότητα έφερε γενικό blackout στο Υπουργείο Παιδείας - Τι συμβαίνει στο κτίριο του Αμαρουσίου;»
«Το επιτελικό και ψηφιακό κράτος των αρίστων δεν φαίνεται και τόσο αποτελεσματικό» αναφέρει σε ανακοίνωση του το Τμήμα Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ καθώς για τρεις συνεχόμενες ημέρες όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα του υπουργείου Παιδείας βρίσκονται εκτός λειτουργίας

«Σε υπουργείο διαχειριστικής ανικανότητας και επικίνδυνης ασχετοσύνης εξελίσσεται το υπουργείο Παιδείας» αναφέρει σε ανακοίνωση του το Τμήμα Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ καθώς για τρεις συνεχόμενες ημέρες όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα του υπουργείου Παιδείας βρίσκονται εκτός λειτουργίας.

«Μετά την προ μηνός ακατανόητη εξαφάνιση των στοιχείων των ηλεκτρονικών εγγραφών χιλιάδων μαθητών στα Λύκεια της χώρας, μετά τα αλλεπάλληλα λάθη στις Πανελλαδικές εξετάσεις, σήμερα Τετάρτη 5 Αυγούστου, για 3η συνεχόμενη ημέρα στο κεντρικό κτίριο του Υπουργείου Παιδείας βρίσκονται εκτός λειτουργίας όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα και οι υπάλληλοι αδυνατούν να εργαστούν.

Συγκεκριμένα από τη Δευτέρα 3 Αυγούστου το πρωί δεν δουλεύουν:

·         Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο των υπηρεσιών και των προσωπικών υπηρεσιακών λογαριασμών των υπαλλήλων,

·         Το ηλεκτρονικό σύστημα ΠΑΠΥΡΟΣ, πρωτοκόλλησης και διανομής των εισερχομένων και εξερχομένων εγγράφων,

·         Οι κοινής χρήσης αποθηκευτικοί χώροι εγγράφων (file server) των υπηρεσιών,

·         Το ηλεκτρονικό σύστημα παρουσιολογίου του προσωπικού,

·         Το ηλεκτρονικό σύστημα αιτημάτων και εγκρίσεων των αδειών των υπαλλήλων.

Μήπως κρίνει σκόπιμο η «άριστη» πολιτική ηγεσία να εξηγήσει στην εκπαιδευτική κοινότητα τους λόγους αυτής της γενικευμένης αδυναμίας λειτουργίας των υπηρεσιών ή αδυνατεί γιατί έτσι όπως τα κατάφεραν μπορεί και οι επικοινωνίες των υπουργικών γραφείων να είναι κομμένες; 

Φυσικά, δεν θα αρκεστούμε σε μια γενικόλογη και ανέξοδη ανακοίνωση περί τεχνικού προβλήματος, όπως έγινε και με την πρόσφατη απίστευτη εξαφάνιση των ηλεκτρονικών εγγραφών χιλιάδων μαθητών στο Λύκειο, η οποία προκάλεσε μεγάλη αναστάτωση στους γονείς των μαθητών και στις διοικήσεις των σχολικών μονάδων, χωρίς να δοθεί καμία απολύτως εξήγηση.

Το επιτελικό και ψηφιακό κράτος των αρίστων δεν φαίνεται και τόσο αποτελεσματικό. Ακόμα χειρότερα, φαίνεται ότι η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου δεν νιώθει την ανάγκη να απολογηθεί στον ελληνικό λαό για την πρωτοφανή αδυναμία λειτουργίας των υπηρεσιών σε μια τόσο κρίσιμη χρονική στιγμή (υλοποίηση διορισμών, προετοιμασία έναρξης σχολείων, κ.α.).

Σημειώνουμε, επίσης, ότι πέντε ολόκληρους μήνες μετά την επιλογή της δεν έχει οριστεί ούτε έχουν δοθεί αρμοδιότητες στη νέα Τομεακή Γραμματέα του υπουργείου. Γιατί;

Απαιτούμε τώρα ενδελεχή εξήγηση για όλα τα παραπάνω απίστευτα και πρωτοφανή και είναι περιττό να θυμίσουμε τι θόρυβος θα είχε ξεσηκωθεί αν αυτά τα ανήκουστα και προσβλητικά για την ελληνική δημόσια διοίκηση είχαν συμβεί επί ΣΥΡΙΖΑ».

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 7/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Εκπαιδευτικός με απογοήτευση
Πειθαρχικό για μια... αίτηση: Στο στόχαστρο εκπαιδευτικός επειδή ζήτησε νέο τμήμα!
Πειθαρχική δίωξη χωρίς καταγγελία – Δυνητική αργία για νηπιαγωγό που έκανε τη δουλειά της
Πειθαρχικό για μια... αίτηση: Στο στόχαστρο εκπαιδευτικός επειδή ζήτησε νέο τμήμα!
paideias
Υπουργείο Παιδείας προς Διευθυντές Σχολείων: Τι ισχύει με τη Σχολική Στέγη, τα Κτηριολογικά Προγράμματα και την Πυρασφάλεια
Στη Βουλή οι απαντήσεις του Υπουργείου Παιδείας για το νομοθετικό πλαίσιο που αφορά τις σχολικές μονάδες
Υπουργείο Παιδείας προς Διευθυντές Σχολείων: Τι ισχύει με τη Σχολική Στέγη, τα Κτηριολογικά Προγράμματα και την Πυρασφάλεια
mathitis.jpg
Πατέρας μαθητή: «Διώκουν τιμωρητικά τη δασκάλα του παιδιού μου επειδή μας υπερασπίστηκε για την έλλειψη σχολικού νοσηλευτή»
« Μιλάμε για το παιδί μου. Το παιδί της οικογένειάς μου. Βέβαια τα δικά τους τα παιδιά θα είχαν άλλη αντιμετώπιση, λες κι εμείς είμαστε άνθρωποι...
Πατέρας μαθητή: «Διώκουν τιμωρητικά τη δασκάλα του παιδιού μου επειδή μας υπερασπίστηκε για την έλλειψη σχολικού νοσηλευτή»